7-elegem van

701 12 0
                                    

Mikor megittam a borom és elszívtam a doboz cigim felkeltem a földről és beindultam a lakásba. James még aludt, ezért gondoltam én is vissza fekszek még egy picit.
Olyan dél fele keltem arra hogy a vonat elmegy a lakás mellett, amibe beleremegett az egesz ház. Szívrohamot kaptam, mivel nem tudtam hogy itt vonat is jár erre, bár ez sem plusz pont a lakásnak inkabb egy nagy minusz. Bár ebben a helyzetben már tökmindegy.
Kimentem a fúrdőnek ugyan nem nevezhető helyiségbe, közben összefutottam James-el aki a konyhában ült.

- Valami baj van? - Aggódó hangnemben kérdeztem tőle mert a földön ült csöndben.

- Nincs baj csak olyan nyomasztó ez a hely. A helyzetem és a halott szüleim miatt sok helyen megfordultam már és rossz környezetben is sokat laktam de kost ez valahogy más...- Fejét lehajtva a földet pásztázta.

- Fel a fejjel hercegem, majd megoldjuk valahogy. Ééés láttam nagyon olcsón a kisboltban egy tv-t amit megvehetnénk. Nemsokára leugrunk a tv-ért jolvan? - Mondatom közben leültem mellé a földre és átöleltem. Elmosolyodott mondatom hallatán majd én mozsdóba ő meg a szobába indult.

Mikor leültem a wc-re észrevettem hogy idő közben piros napokba váltottam. Baszki még csak tampont sem hoztam. Hülye női bajok.

-HERCEGEEEEM!- Kiáltottam  ki a fürdőből.

-Mi a baj?-kérdezte az ajtó túloldaláról nagyon kétségbeesett hanggal.

- Van 2 útcányira egy kisbolt, tudsz venni nekem tampont? -Kérdeztem félve mivel sose vetettem még fiúval ilyesmit.

- Uhmm... mit? - Egy picit zavarában elnevette magát.

-Tampont...- Hangom a szó végére elcsuklott. Nagyon kínos ez az egész.

-Ohh igen. Mindgyárt jövök. - Ugyan olyan zavarban lévő hanggal válaszolt majd hallottam ahogy kimegy az ajtón, és vártam a vissza érkezését.

Fél óra múlva hallottam az ajtó nyitódást és a lépteket, amik a fürdő előtt megálltak.

- Ohmm.... most kicsit kinyitom az ajtót és oda adom a.... tampont....- Szegénynek milyen kínos lehetett. Most megsajnáltam szegényt, szerintem eddig sosem csinált ilyet.

Úgy lett ahogy mondta, kicsit kinyitotta az ajtót és oda adta a tampont. Én elintéztem a dolgomat majd kimentem a fürdőből.

- Köszönöm hogy megvetted nekem a... tudod....- Nem mertem a szemébe nézni mert szégyelltem magam.

-Mondtam már milyen aranyos vagy amikor zavarban vagy? -Nevette el magát majd oda jött elém és államnál gogva felemelte fejem majd megcsókolt. Abban a pillanatban nagyon jól jött.

-Köszönöm...- Suttogtam szájára a csók után. Még mindig nagyon közel voltunk egymáshoz, és egymás szemébe néztünk még mindig. Éreztem lélegzet vételét, és hallottam a csöndben a szívverését.
Megnyugtató és emlékezetes pár pillanat volt. Egyre közelebb hajoltunk újra egymáshoz, és újra megcsókoltuk egymást. Most még foróbb volt a hangulat mint eddig.

Majd olyan történt amire egyikünk sem volt felkészülve... mivel a másodikon volt a lakás amit kaptunk felettünk a harmadikon éltek. A csók közepén vízre lettünk figyelmesek. Először csak pár csepp csöppent a fejünkre, majd pillanatokon belül mintha egy vízesés közepén lettünk volna. Kiszaladtunk a lakásból és végig néztük ahogy elázik az egész dohos, kicsi,  omladozó lakásunk..

- Annyira utálom ezt a szart! A hülye bátyám is hogy nem csesződne meg. És a hülye élet hogy mindig ilyen szar és már nagyon elegem van! Ez a szarkupac hely is cseszödjön meg! - Ordítottam az útcán, majd rágyújtottam még egy szál cigire mivel időközben vettem vagyis kaptam egy új dobozzal.

- Te mióta cigizel? - Mivel gyorsan sétáltam vissza dühömben a bolttól a lakásig próbálta velem felvenni a tempót miközben ezt kérdezte, persze kisebb nagyobb sikerrel csak.

- Ma reggel óta.- Régebben cigiztem egy idejig, amikor a bátyámhoz kerültem. Persze a bátyám nem tudott az egészről semmit.

-Akkor még most add ide.- Próbálta kivenni számból a büzrudat de ellenkeztem. Kis harcok után én nyugodtan szívtam tovább a cigim ő pedig kénytelen volt beletörődnie.

A lakás előtt megláttam valakit a tulajjal beszélni, gondoltam a károk miatt, mert annyi víztől tuti hogy nem csak mi áztunk el. Először nem törődtem vele mivel ahhoz képest sok ember járkál erre és lakunk egy páran ebben a szarkupacban, de amint közelebb értünk megláttam hogy az a bátyám.

- Állj állj állj! Az a bátyám ott? - Ilyedten kaptam James kezéhez.

-Honnan tudta hol vagyunk? -Kezdett ő is nyugtalan lenni.

Behúztam egy kisebb útcába és próbáltam bújkálni a bátyám elől.

- Mad! - Szólt mégis utánnam a bátyám.

-Ne nézz hátra, csak menj! - Suttogtam Jamesnek majd kezénél fogva cigim eldobva gyorsítottam a tempón és haladtam az útca vége fele.

- Madison, kérlek!- Egyre közeledett a hang. Nem jó ez így. - Állj már meg!- Ráfogott a kezemre és úgy húzott vissza.

-Engedd el haver. Ha menni akar had menjen. Szerinted mi basztuk el, majd elmegyünk és nem baszunk el semmit. Gyere Madison. - Mondta James majd megpróbált elráncigálni onnan ami nem sikerült.

- Erről akartam beszélni. Nem rontottatok el semmit, csak túlreagáltam.... sajnálom...- Hajtotta le fejét a bátyám. - De ha menni akartok menjetek, nem tartalak vissza titeket. Csak bocsánatot akartam kérni és elmondani hogy hozzám jöhettek....-

- Najó. Eltiltasz a húgodtól akit elméletben nagyon szeretsz, majd elköltöztünk oda ahova te nem érhetsz el, és ennek ellenére még mindig hajszolsz minket csak már nem azzal hogy hogy táplálhatok érzéseket a húgod iránt hanem ezek után adod a szépet és megjátszod a törődő bátyát.- Vágta James a bátyámhoz a bántó szavakat.

- Kapd be!- Amint Daniel ezt kimondta erőből ököllel arcon vágta James-t.

- Normális vagy Daniel!?- Rohantam oda James-hez hogy megnézzem nem esett e baja. James már ütött volna vissza, de ha James és Daniel verekedésbe kezdenek mindneki tudja hogy James nyert volna és a bátyámat korházba szállítják.

- Tudod mit? Egyezzünk meg abban hogy az ütés miatt vissza költözünk a házadba amíg nem lesz pénzünk normális házra, de nem szólunk egymáshoz és elkerüljük egymást. - Mondtam lenéző hanggal a bátyámnak, mire csak egy fejbólintást kaptam és elment. Ekkora pofátlanságot...

- Úristen James, vérzik az orrod! Várj hozok valamit. -Indultam volna meg fertötlenítőért meg egyebekért amikkel ellátom a sebét, de megragadta a kezemet.

-Ne hadj itt. Attól jobban érzem magam ha itt vagy velem. És nem a fejem tört be, csak a gyűrűje megsértette az orrom. Semmi bajom. - Vigyorgott rám. Elképesztő hogy még ezek után is képes rám mosolyogva nézni.

-Gyere segítek felállni.- Próbáltam neki segíteni de nem hagyta.

- Ugye tudod hogy nem a lábam sérült hanem az orrom? Attól járni még tudok.
- Elnevette magát amin én is jót mosolyogtam. A mosolya a kedvenc dolgom és jó látni minden eggyes alkalommal azt a csodás mosolyt. És amikor mosolyog a szája szélén megjelenik kettő kis gödröcske ami még aranyosabbá teszi.

- Tudod, nem is olyan rosz ez a hely.- Ismertem be.

- De otthon jobb.- Fejezte be a mondatom. Végülis én is ezt akartam kihozni belőle.

Felmentünk az elázott lakásunkba és leápoltam a sebét majd összepakoltuk a cuccunk és leadtuk a lakás külcsát. Haza fele indultunk gyalog mivel jegyünk nem volt és az utolsó pénzünk a tamponomra ment...

Minden esetre érdekes kis "kirándulás" volt ez az egész....később majd jót nevetünk majd ezen.
Kezét szorosan ölelve mentünk haza. Út közben mélyen beszívtam férfias illatát ami nagyon megnyugtatott. Egész este sétáltunk és olyan hajnali 4 fele értünk haza csak. Bevágtuk magunk az ágyba és gyorsan el is nyomott minket az álom.

Bátyám haverja- completeWhere stories live. Discover now