Hamam

996 56 71
                                    

Jeonghan uzun saçlı, zayıf, beyaz tenli, boynunda ve göğsünde dövmesi olan, kulakları ve dudağı piercingli delikanlı bir gençtir.

Jeonghan bir gün erkek kesmeye hamama gider. Üstündekileri çıkarır ve beline peştemalini sarar. Saunanın kapısını açar. Elinde tesbihi, belinde peştemali, döşünde kılı, kaslı, yakışıklı bir adam görür. Adam sırtını duvara vermiş sıcak buhar ile rahatlamaktadır. Jeonghan bu adamı o anda gözüne kestirir. Geçer karşısına oturur. Bazenleri erkekleri tavlarken yaptığı gibi peştamalini biraz yukarı kaldırıp frikik verir. Jeonghan halis mulis bir gaydir ve gayin hası kıllı sever diyerekten böyle bir adamı da kaçırmak istemez.

Lütfen zevkler tartışmasına girmeyin, Jeonghan böyle seviyor.

Elindeki tesbihi zikir eder gibi tek tek taşlarını çeken adam karşısına oturan gence şöyle bir bakar ve yadırgar. Piercingleri, dövmeleri onun ahlak kurallarına uymaz çünkü. Erkek adam saç uzatır mı, erkek adam dövme yaptırır mı, erkek adamın piercingi olur mu!? diye düşünür ve ağzının içinden yadırgayan bir "tch tch" sesi çıkar.

Daha önce Jeonghan'ı kimse böyle yadırgamamış, yaktığı yeşil ışıklara mutlaka cevap vermiştir, ama bu adam yadırgamış ve ayıplamıştır. Adamın bu huyu, zor tavrı Jeonghan'ın hoşuna gider. Haliyle zoru başarmak daha meşakkatli, elde edince ise tadı daha tatlıdır.

Jeonghan ne yapar ne eder, saçını geriye atar, dudaklarını yalar, frikik verir ama nafile... Karşısındaki adam tek bir geçiş hakkı tanımamıştır.

Jeonghan bugün de avlanamadığı için moral bozukluğuyla saunadan ayrılır ve kendini keseletmeye gider. İçine attığı acının tesellisini tellakta arar. Tellağın keseleme işlemi onun en sevdiği şeylerden biridir. Dışarıdan birinin keselenirken çıkardığı acı inleme seslerinin hamamın duvarlarına çarpıp yankı yapması onun duymayı en sevdiği ses, görüntüsü gördüğü en seksi şeydir.

Tellak bunu yatırır taşa, bir güzel keseler. Bu arada tellakla Jeonghan birbirlerini tanımaktadırlar. Jeonghan tellağa az önceki adamı sorar. Tellak kese yaparken duraksar ve "O adam birkaç ay önce ölen kabadayı Hüsamettin dayının oğludur. Mahallenin namusu ondan sorulur. Şimdi bu görev oğlu Seungcheol'e, yani az önce gördüğün adama tahsis edilmiştir." der.

Bu Jeonghan'ın daha çok hoşuna gider. "Peki ben bu adama nasıl ulaşırım?" diye sorar. Tellak: "Bizim mahallede Hüsamettin dayıyı tanırım. Rahmetlinin çok yardımı dokundu. İstersen seni bir gün evine götürürüm." der.

Jeonghan bu fikri daha sonrası için saklar ve "Numarası falan var mı?" diye sorar. Tellak durur ve "ne yapacaksın numarayı?" der.
Jeonghan o an hemen bir bahane bulur, "Peşimdeki belalı adamlardan kurtulmam lazım." der.

Gel zaman git zaman bir gün tellak Jeonghan'ı tanımasına mütevellit bir yerlerden araştırıp bulduğu numarayı Jeonghan'a verir.




Çok özür dilerim NDLSĞDOWIRMWŞFOFKF

Hamam // JEONGCHEOLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin