Gözüme giren güneş ışığıyla gözlerimi kırpıştırarak aralamaya çalıştım. Tek gözümü güçlükle açarken elimi ışığa siper ederek şu anı anlamlandırmayı denemiştim. Minho' nun yatağında yatıyordum, yalnızdım ve üzerimdeki örtünün altına kısaca bakıp anladığıma göre çıplaktım.
İşin en garip tarafıysa yalnızdım. Onun evindeydik sonuçta, beni yalnız bırakıp gitmiş olamazdı. Aklıma gelen şeyle hızla yandaki komidinin üzerine dün fırlattığım telefonuma uzandım.
On üç cevapsız arama ve bir sürü mesaja değil de saate odaklandığımda öğlen üçe geldiğini görmek küçük çaplı bir kalp krizi geçirmemi sağladı. Okulun bitmesine beş dakika kalmıştı ve ben bu saatte kalkıyordum. Tüm aramalar Jeongin, Felix ve Seungmin' e aitti, büyük olasılıkla beni merak etmişlerdi.
Minho'nun beni bırakıp okula gitmiş olma ihtimali kaçtı? Sıfırdı büyük olasılıkla çünkü son turu attığımızda saatin sabah yediye yaklaştığını hatırlıyordum. Okulsa sekiz buçukta başlıyordu. İmkanı yoktu yani.
Hayatımda seks açısından yaşadığım en aktif geceydi. İlk turun ardından biraz dinlenip ikinci bir tur daha atmıştık, sonrasındaysa o yorgunlukla birbirimizi temizleyip uyumuştuk. Ancak sabah altıya doğru susadığım için uyandığımda yanımda yatan Minho' nun çıplak bedeni sudan daha çekici gelmişti. Ne olduğunu anlamadan kendimi onun üzerine çıkmış, onu ellerimle çekerken bulmuştum. O ise uykudan uyandığında önce şaşırsa da ardından yüzündeki arsız sırıtışıyla beni altına çektiğinde bir tur daha atmamız kaçınılmaz olmuştu.
Sonrasında temizlenme ve Minho' nun bana ısrarla yapmak istediği aftercare yüzünden sabah yedi buçuğa kadar kalmıştık.
Aşağıdan gelen kısık da olsa duyabildiğim seslerle gitmediğini düşünerek rahatladım ve tam o anda tekrar mesajlar göndermeye başlayan arkadaşlarıma döndüm. Üstteki mesajları atlayarak direkt en alttakilere bakmıştım.
[Alfa Düşkünleri]
Jeongin:
ÖLDÜN MÜ AMK
HYUNG
OKUL BİTTİ
HANİ BUGÜN BENİMLE KÜTÜPHANEYE GELECEKTİN
SözleşmiştikSeung:
Jeongin önemli olan kütüphane mi sence amk
Dünden beri yok çocuk
Neredesin lan
Okul bittiLixie:
Aha
Geldi
Üstteki attığım mesaj görüldü oldu
NEREDESİN SEN
NEREYE KAYBOLDUN
Umarım iyisindir aşkım 😭Jisung:
Korkmayın
İyiyim
Minho' nun evindeyimLixie:
neow
NOE
ne
NE
Konuşamıyorum bile
İmdat
Ne demek oradayımSeung:
Siktir lan doğru
Minho da yoktu bugün
Hiç görmedim Chan' in yanındaLixie:
Sen Chan'ı mı kesiyorsun baskısı yapardım ama
Şu an daha büyük bir sorun var
Ne işin var orada JisungJisung:
Aaa
Minho' nun evine mi gitmişim
Nasıl gitmişimLixie:
Acilen dökül
Bayılacağım yoksa
Amca oluyor muyum
Doğruyu söyleJisung:
Hayır saçmalamaLixie:
Oh çok şükür
Bir an ödüm koptuJisung:
Korunduk
O kadar da değil yaniSeung:
Hassiktir
Ne yaptınız lanLixie çevrimdışı
Jisung:
Lix nereye gitti
Tepki vermesi lazım
Korkuyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
soulmate | minsung ✓
FanfictionJisung sevdiği çocuğa açılmak için harekete geçtiğinde yaptığı bir hatayla nefret ettiği Minho'yla ruh eşi olduğu ortaya çıkar. ✓[omegaverse au] ✓texting+düzyazı ✓hyunlix, chanmin, jeongbin ✓tamamlandı