✧⁶

990 121 195
                                    

Son olarak belindeki kemeri sıkılaştırıp çantasını takmıştı Jisung, ilk defa 'arkadaş' edinecekti.. Salona girdiğinde babası televizyon izliyordu.
(Bir elinde çay, bir elinde kumanda tv izleyen baba Chan hayal ediyorum.. İSKWĞSKWĞDHĞWJSPWJS)

"Ben çıkıyorum!"

"Geç gelme!"

Ayakkabılarını giyip çıkmış ve atılan konuma gelmişti Jisung.. Arkadaşlarının olduğu masaya gidip oturmuştu. Sakin bir şekilde sohbet ederken Kai ve Yeonjun onların masasına gelmişti.
(Bunlar Jisung'un kokusunu alıyo sürekli Jisung'un olduğu yere gidiyolar 😔✊🏿)

"Sen ne zamandan beri dışarı çıkar oldun? "
Demişti Kai alayla.

"Sürekli geceden kalma olduğu için çıkmaya hali olmuyordur diye düşünüyordum."

Yeonjun devam etmişti.. Minho'nun atılmasıyla gülüşü daha da büyüdü..

"O ağzını düzelt çünkü ben düzeltirsem ağzına veda edeceksin"

"Ne o sevgilini mi koruyorsun?"

"Arkadaşımızı sevdiğimiz için koruyoruz. Malum biz sizin gibi sadece popülerlik ve para için arkadaşlık yapmıyoruz."

Demişti Felix hızlıca. Jisung ise sadece korkudan titriyordu. Kai ise bu görüntüye sırıtmıştı.

"Jisung naptın dün gece ikisinin de altına mı girdin? O yüzden mi koruyorlar seni?"

Akmaması için direndiği göz yaşı akmıştı Jisung'un.. Sadece arkadaş yapmak istiyordu, neden hayat sürekli ona kötü oyunlar oynamak zorundaydı ki? Düşüncelerini bölen Minhonun Kai'ye attığı yumruk olmuştu. Felix'in yanına ise uzun boylu kırmızı saçlı bir çocuk gelmişti. Felix onunla konuştuktan sonra Yeonjun'a yumruğu geçirmişti. Minho ve uzun boylu çocuğun işi bitince ikilinin yüzü tanınmaz haldeydi.. Uzun boylu oğlan Jisung'a dönmüştü.

"Selam ben Hyunjin, Hwang Hyunjin. Felix'in sevgilisiyim. İyi misin?"

Adı ve soyadını duyduktan sonra Jisung için her şey durmuştu. Yıllar sonra.. Onu bulmuş muydu gerçekten... Söz verdiği gibi.. Dönmüş müydü?

"Hyung.."

Fısıldamıştı Jisung, Hyunjin anlamaz gözlerle ona bakıyordu.

"Anlamadım?"

"Hyung beni hatırlamadın mı?"

"Karıştırmış olmalısın, şu ana kadar hayatımda sincaba benzeyen sadece bir kişi gördüm ve.."

Devamını getiremeyip yutkundu Hyunjin.. Sözünü tutamadığını düşünüyordu..

"Hyung, ben Jisung. Han Sincap Jisung.."

Minlix ikilisi anlamaz gözlerle onlara bakarken Hyunjin'in gözleri dolmuştu. Gerçekten, yıllar sonra onu bulmuş muydu?

Hızlıca Jisung'a sarıldı Hyunjin.. Onu çok özlemişti yıllardır onu arıyordu..

"Kardeşim.."

Diye fısıldadı kulağına sessizce..

"Biri olayı anlatabilir mi acaba??"

Felix sesini birazcık 🤏🏻 yükseltmişti.

Hyunjin ona dönmüştü.

"Tamam masaya oturalım anlatırız."

Ateş Ve Su /MinSungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin