✧¹¹

796 129 119
                                    

Minho'nun Jisung ile olan konuşmasının üzerinden 1 hafta geçmişti. Jisung olabildiğince kendini geliştirmeye çalışıyordu. Biraz olsun kendini koruyabiliyordu. Artık krizleri de azalmıştı. Chan oğlunun bu gelişimiyle çok gururlanmıştı.

__________________✧__________________

Jisung okula gelmiş sırasına oturur oturmaz kitabını okumaya başlamıştı. Felix sürekli Hyunjin ile beraber okulu astığı için bu günde yoktu. Felix'in olmadığı her gün kimseyle konuşmaz kitabını okurdu. Tabii keyfi Yeonjun yanına gelince bozulmuştu.

"Ne var?"

"Aaa ama olmaz ki böyle azıcık kibar ol"

"Sen benim kibarlığımı hak edecek derecede bir insan değilsin?"

"Çok meraklıyım senin kibarlığına"

"Tamam siktir git şimdi"

"Sen kendini ne sanıyorsun da bana küfrediyosun be fare"

"Anneni hamile bırakan kişi olarak sana küfrediyorum"

Yeonjun yumruğunu kaldırmış tam vuracakken Jisung bileğinden tutmuştu. Sınıf ikiliye şok içinde bakarken Jisung hala sırıtıyordu.

"Ne oldu? Senden daha güçlü olunca götün yemedi değil mi? Zaten kendi denklerine sataşmaya yüreğin yok senin. Kendinden güçsüzlere saldırarak kendini bir bok sanıp havalanıyorsun. Ama ben o havayı indirmesini iyi bilirim Daniel."

"Sen.. Nerden biliyosun!? Bana bir daha o isimle seslenme!"

"Neden? Yediğin haltları sınıftakiler öğrenmesin mi istiyorsun DANİEL? "

"Seni öyle bi sikicem ki onu hatırlayamayacaksın"

"Denesene"

Yeonjun sinirle oradan uzaklaşmıştı. Sırrını Kai ve babasından başka kimse bilmiyordu. Bu "aptal fare" nasıl öğrenmişti?

Yeonjun soluğu Kar'ın yanında alıp yakasına yapışmıştı.

"SEN Mİ SÖYLEDİN PİÇ"

"NOLUYO AMINA KOYİM"

"ORTAOKULDAKİ OLAYI! SEN Mİ O APTAL FAREYE SÖYLEDİN"

"ULAN HERKESE SÖYLERİM ONA SÖYLEMEM ZATEN ÇOCUĞU DÖVMEKTEN BAŞKA GÖRDÜĞÜM YOK MAL MISIN"

"Nasıl öğrendi o zaman amına koyim!?"

"Ne biliyim nasıl öğrendiğini boş ver de ne yapacağını düşün! "

"Aptal! Senin yüzünden yaşandı o gün! Senin yüzünden bu haldeyim!"

"Ben mi dedim? Gelmeseydin!?"

"Gelmesem seni siker öldürür atarlardı orospu çocuğu"

"Ulan tartıştığımız konuya bak ne bok yicez ucu ikimize de dokunuyo"

"Bilsem sana mı sorarım"

__________________✧__________________

Yeonjun ve Kai diğer derslere girmemişti. Yaptıkları şeyi temizlemek için yollar arıyorlardı.

Jisung ise tüm derslerini dinleyip eve gitmişti. Yeonjun ve Kai'ye karşı bir kozu olması onu mutlu ediyordı.

Flashback

Orta okul 8. Sınıf

Jisung okuldan çıkmış eve gidiyordu.
Yeonjun ve Kai'ye yakalanmamak için tenha yollardan giderken ileriki sokaktan gelen ses ile ne olur ne olmaz kamerasını açtı. Sessiz bir şekilde ilerlerken gördüğü kişiler ile duraksadı. Kai ve Yeonjun -daha çok Yeonjun- 7. Sınıflardan bir çocuğu öldüresiye dövüyordu. Bir yandan da Yeonjun çocuğa bağırıyordu

"Demek abini çağırıyosun? TEKRAR ÇAĞIRSANA!"

Jisung daha dikkatli baktığında bu çocuğun Kai ve Yeonjun'un müzik grubundaki Jay olduğunu farketti. Yeonjun grupta kendini Daniel ismiyle tanıtmıştı.

Bir kaç dakika sonra Jay yere düştüğünde ikili endişeyle birbirine bakmıştı. Kai nefes alıp almadığını kontrol ettiğinde Yeonjun'a dehşet içinde bakmıştı.

"Ölmüş.."

Jisung hızlıca videoyu kaydedip oradan uzaklaşmıştı.

__________________✧__________________

Yeonjun-Jisung

Siz
*1 video*
Napsam bunu polise mi göstersem acaba ya? Ya da sınıfta izletsem de herkes o güvendiği Yeonjun'un en yakın arkadaşına kıyan bir katil olduğunu mu öğrense? Ne dersin?

__________________✧__________________
Jisung masum görünürken bi anda böyle bisey çıkması
Siz ne sandınız benim sincabımı 💅
Görüsürüzzzz

Ateş Ve Su /MinSungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin