Helü
Bu aralar hasta gibiyim halim yok fazla yazamıyorum
Yazmaya çalışıcam bölüme
27 Ağustos 22:45'de basladım
Ne zaman yayınlarım bilmiyorum
Özür dilerim tekrardan yazamadığım için__________________✧__________________
Jeongin-Jisung
i.2.n.8
📌 Konum
Saat 15:45'de bu konuma gelebilirsin HyungSiz
Tamamdır__________________✧__________________
Jisung cebine cüzdanını koymuş ve evden çıkmıştı. Yaklaşık yarım saatte Jeongin'in attığı konuma varmıştı.
"Selam Hyung!"
"Selam!"
Beraber cam kenarında bir masaya oturmuş siparişlerini bekliyorlardı.
"Ee Jeongin sen neden 2. Yılında farklı bir okula geçmeyi seçtin?"
"Girdiğim bir sınavdan %95 burs kazandım okula"
"Tebrik ederim, tek mi yaşıyorsun?"
"Evet tek yaşıyorum."
"Ailen?"
Gelen soruyla yüzü düşen Jeongin yere bakmaya başlamıştı. Jisung bunu farkedip özür dilemeye başlamıştı.
"Jeongin ben çok özür dilerim gerçekten seni tanımak amacıyla sormuştum üzmek istemezdi-"
"Sorun yok.. Onlar.. Beni bıraktılar, neredeler bilmiyorum."
"Eğer seni üzmeyecekse sebebini anlatır mısın?"
"Tabii ki sorun yok. Zaten kimseye yıllarca anlatmadığım için patlayacak gibiyim, belki iyi gelir.."
"Ben çok küçükken.. Yani yaklaşık 4-5 yaşlarımdayken, ailem sandığım kişiler zengin bir ailenin yanında çalışıyorlardı. Üvey annem temizlikçi, üvey babam şofördü. Ailenin küçük oğlu benden 1 yaş büyüktü çok iyi anlaşırdık. Adı Lee Know'du.. Hala onu özlüyorum... Sonra bir gün babası bay Lee yanıma geldi. Bana üvey anne ve babamın gerçek ailem olmadığını, beni kaçırdıklarını ve polisler onların peşine düşünce beni bırakıp kaçtıklarını söyledi. Gerçek ailemi bulmuştu ve beni yanlarına götürdü. O andan sonra zaten hayatım cehenneme dönmüştü.. Gerçek ailem küçük bir köyde yaşıyorlardı. Sürekli beni döver ve tecavüz ederlerdi.. Hatta bir zaman sonra bu sadece ev halkıyla kalmadı. Her gün köyden 4-5 kişi, kadın erkek farketmez bana tecavüz ederdi.. Bir gün, anne ve babam markete giderken camı açık unutmuştu. Zaten evimiz müstakil bir ev olduğu için kolayca atlayıp dışarı çıktım. Şansıma o gün köye şehirden biri gezmeye gelmiş. Ona polise gitmem gerektiğini ve sebebini anlattım. Köydekiler para cezasıyla kurtuldu fakat ailem hapse atıldı. DNA testi yapıldığında onların gerçek ailem olmadığı ortaya çıktı. Tabii ki ben o aileye verildiğim de, daha doğrusu satıldığım da hiç bir şeyi anlayamayacak yaşta olduğum için Bay Lee'yi bulamadılar. Adını veya şirketlerinin adını bilsem, yada Lee Know'un gerçek adını bilsem onu bulabilirlerdi. Onu da bulamadılar. Bir yıl sonra bir aile beni evlat edindi. Çok iyilerdi.. Her hafta sonu gezmeye çıkardık, benimle oyunlar oynarlardı.. Üç yıl önce öldüler. Ben okul gezisine gitmiştim komşular bahçede onları ölü bulmuş.. Otopsi sonucunda zehirlendikleri ortaya çıktı fakat katil bulunamadı. Bende kalan mirasla yaşıyorum. Bir yandan da çalışıyorum."
"Jeongin.. Başın sağolsun... Bu yaşadıkların gerçekten çok ağır..."
"Sorun değil hyung, ben bile ağlamıyorum sen neden ağladın ki? Geçti artık.. Atlatıyorum yavaş yavaş..."
Bunları söylerken gözlerinin dolduğunun farkında değildi Jeongin.. Jisung hızlıca yerinden kalkıp Jeongin'in koltuğunun yanına oturup ona sarıldı.
"Artık tek atlatmaya çalışmayacaksın, yanında ben de olacağım.. Her üzüldüğünde beni arayacaksın anladın mı? Şimdi seni bir gruba ekliycem onlara bunları anlatmana gerek yok seni çok seveceklerine eminim numaranı ver "
"Tamam Hyung."
Changbinin götü çok güzel
"Minik Tilki" kişini eklediniz
Lixx:
Bu kimSiz
Arkadaşım
Jeongin
10/D'deAmericano Hyung
Selam hoşgeldin
Hyunjin ben 12/C'deyimKas torbası
Selam
Changbin bende
Hyunjin'le aynı sınıftayız
Bir şey olursa yanımıza gelebilirsinLixx
Felix bendee
Jisung'la aynı sınıftayım
Hyunjin adlı garip varlık sevgilim olurMinik Tilki
Beni Jisung Hyung tanıtmış zaten
Memnun oldum tanıştığımıza
Jisung hyung ile beraber kafe deyiz gelmez ister misinizLixx
Sen at konumu herkes gelmek zorunda
Gelmeyenin götünü keserimMinik Tilki
📌Konum__________________✧__________________
Jisung eve gelmiş üzerini değiştirdikten sonra kendini yatağa fırlatmıştı. Tabii ki bu huzurlu anı babası ve Seungmin hocanın gülüşme ve sohbet sesleri üzerine bozulmuştu. Hızlıca telefonunu açıp Jeongin'e yazdı.
Jeongin-Jisung
Siz
Jeong
İstediğin bir şey var mı
Yanına geliyorum
Bugün sizde kalıcam müsaitsen
Evde uyunmuyor çünkü
Babam ve flörtü 🤡
Şu an gülüyolar ama
Bi kaç saate
Çok farklı sesler gelebilir
Kulak sağlığım içinMinik Tilki
Tabii ki gelebilirsin hyung gelirken atıştırmalık alsan iyi olur
Kulak sağlığın önemli 🥰
Babana ve flörtüne kolay gelsin artık
Ben film seçeyim
Hem sen hiç ailenden bahsetmedin
Bu sefer sen anlatırsın
📌KonumSiz
Tamam meraklı tilki seni
Geliyorum 45 dkya ordayım
✔✔ Görüldü__________________✧__________________
Ah be Jeongin
Olabildiğince yazmaya çalışıyorum
Ama dediğim gibi hasta hissediyorum kendimi
Diğer ficlerede yazmaya çalışıcam
Görüşürüz
<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Ve Su /MinSung
FanfictionMinho ve Jisung aynı okula giden 2 yabancıydı. Aynı sınıfta olsalarda aralarında büyük bir statü farkı vardı. Minho zengin, dışa dönük, popüler birisiyken Jisung sessiz, içine kapanık ve zorbalık gören birisiydi. Jisung'a zorbalık yapan çocuklarsa M...