Yeonjun-Jisung
Siz
*1 video*
Napsam bunu polise mi göstersem acaba ya? Ya da sınıfta izletsem de herkes o güvendiği Yeonjun'un en yakın arkadaşına kıyan bir katil olduğunu mu öğrense? Ne dersin?Yeonjun
Sil o videoyuSiz
Burada benim çıkarım?Yeonjun
Bir daha sana zorbalık yapmamSiz
Bu artık benim için bir çıkar değil :D
Ama korkma polise atmıycam videoları__________________✧__________________
Peter tabii ki bunları polise atacaktı. Yarın ilk derste videoyu polise atıp sınıftan almalarını sağlayarak onları rezil edecekti. Onların Jisung'a yaptığı gibi.. Jisung kendini koruyamasa da Peter koruyacaktı.
__________________✧__________________
Jisung ilk derste videoyu polise atmıştı. 3. Derste polisler gelip Kai ve Yeonjun'u götürmüştü. Tüm sınıf dalga geçiyordı. Başarmıştı..
Minho ise bunu -sözde- Jisung'un yaptığını biliyordu. Ders boyu onu izlemişti.
__________________✧__________________Bir sonraki tenefüs Jisung kitabını okurken yanına gelen Ryujin,Momo, Yeji ve Yuna dörtlüsüyle kitabında kafasını kaldırıp "Ne var?" dercesine baktı. Ryujin boğazını temizleyip konuşmaya başladı.
"Jisung biz özür dileriz. Arkadaş olma şansımız yok mu?"
"Üzgünüm Ryujin arkadaş listemde kendi menfaatleri için güçlülerle arkadaş olup güçsüzleri ezen kişiler yok."
Demiş ve sırasından kalkıp bahçeye inmişti. Bahçede dolaşırken 12. Sınıflardan bir grubun muhtemelen okula yeni gelen bir çocuğa zorbalık yaptığını farkedip yanına gitti.
"Ne o? Denklerinize gücünüz yetmiyor mu?"
"Seni ne ilgilendirir?"
"Abisiyim. Hadi bana da zorbalık yapın. Ya da çok yakınım olan Changbin ve Hyunjin'i çağırıyım onlara da zorbalık yapın. Hm? İster misiniz?"
Evet abisi değildi fakat onlardan kurtulmak için böyle demişti. Zaten Changbin ve Hyunjin'in adını duyar duymaz uzaklaşmışlardı.
"Ben Han Peter Jisung, 11/B'deyim sen?"
"Yang Jeongin, 10/D'deyim."
__________________✧__________________
Jisung babası Seungmin ile yemeğe gittiği için evde tek başına oturmuş film izliyordu. Kapı çaldığı için gidip kapıyı açmıştı.
Kapıdaki kişi Minho'ydu.
"Ne var?"
"Jisung ben.. Özür dilerim..."
"Affedilecek bir şey yapmadın."
"Biliyorum.. Ama bir şans daha veremez misin?"
"Karakterler aynı, hikaye aynı, sonu da aynı. Sadece yaralara yenileri eklenecek."
"Biliyorum.. Ama olur da kararın değişirse.. Beklerim."
"Bekle, ama asla aradığın cevabı alamayacağını bil."
"Peki.. Sadece üzgün olduğumu ve seni sevdiğimi bilmeni istiyorum..."
Jisung kapıyı kapatıp odasıns girmişti. Evet Minho'ya aşıktı. Ama aşkı acısının önüne geçemiyordu.
__________________✧__________________
i.2.n.8-hxn_jisquirrel
i.2.n.8
Selam
Jisung hyung ben Jeongin
Bugün için teşekkür etmek istiyorum
Kahve içebilir miyiz? Teşekkür amaçlı ben alıcam kahveleri.
Hem tanışmış oluruz.Siz
Olur tabii ki.
Sen zaman ve konum atarsın o zaman.
Buluşuruz
Görüşmek üzere 👋__________________✧__________________
Evevevevtt Jeongin'ide ekledik hikayeye
Asıl işler karısıyo
Jeongin neler yasadı neler
Jeong bebeğim cidden çok özür dilerim 😭
Görüsürüz zz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Ve Su /MinSung
FanfictionMinho ve Jisung aynı okula giden 2 yabancıydı. Aynı sınıfta olsalarda aralarında büyük bir statü farkı vardı. Minho zengin, dışa dönük, popüler birisiyken Jisung sessiz, içine kapanık ve zorbalık gören birisiydi. Jisung'a zorbalık yapan çocuklarsa M...