POV: BEA
Ik zit achter in de auto naast Laurel, voorin zit Belly samen met Steven. Mijn muziek staat hard aan op mijn Airpods Max, ik luister naar ¨4 minutes¨ van Madonna, waar ik een dansvoorstelling op heb gehad, alleen omdat ik zo verlegen ben was ik halverwege het podium afgerend .Belly is hard aan het meezingen met een nummer terwijl Laurel en Steven zeggen dat ze moet stoppen. Ik ben zenuwachtig, ik heb veel verhalen gehoord over de zomers in Cousins, en ik heb er heel veel zin in hoor alleen ik weet gewoon dat dit een beetje akword gaat worden. Ik bedoel we gaan naar de familie van het vriendje van mijn zus, en dan nemen ze op eens mij mee, een geadopteerd meisje! Ik hoop vooral dat het een leuke zomer word en niet dat iedereen mij ziet als ¨het geadopteerde kind¨. Ik heb natuurlijk vooral veel verhalen gehoord over Conrad, maar ook wel wat over Jeremiah, en op de foto's ziet hij er niet verkeerd uit hoor. Mijn gedachtes worden onderbroken door Steven ¨nog 2 minuten!!!¨, mijn zenuwen stijgen, hoe zullen ze reageren, ik bedoel je kan zowat zeggen dat deze 2 gezinnen één familie zijn, en dan opeens komt er een ramdom geadopteerd kind mee op vakantie. Ik zou zelf niet eens weten hoe ik zou moeten reageren!
Dan stopt de auto opeens, we zijn er. Ik bekijk het huis, het is MEGA, en in het raam zie ik een vrouw iets roepen. Belly rent naar een lange jongen met bruin haar, en ik gok zo dat dat Conrad is. Daarna komt een vrouw met middellang blond haar naar buiten, dat is waarschijnlijk Susannah. Als laatste komt een lange jongen met bruin goude krullen naar buiten gelopen, en dat is dan waarschijnlijk Jeremiah, en hij is in het echt nog knapper dan op de foto's. Iedereen stapt de auto uit, maar ik blijf nog even zitten. Laurel loopt naar de blonde vrouw toe en geeft haar een knuffel, Steven stapt ook de auto uit en loopt naar de jongen met krullen toe en geeft hem een knuffel. als iedereen een beetje aan het praten is doe ik mijn airpods af en stap de auto uit, want ik kan immers niet de hele zomer blijven zitten. Niemand heeft echt door dat ik de auto uitstap want iedereen is heel druk in gesprek met elkaar. Op begeven moment komt de jongen met krullen naar me toe te lopen, ik merk het maar Half want ik ben bezig met mijn Aipods in het hoesje doen. De jongen komt naast me staan en zegt ¨wat luisterde je¨. ¨4 minutes van madonna¨ zeg ik. Hij steekt zijn hand uit en zegt¨ ik ben Jeremiah, maar noem me maar Jere¨, ik schud zijn hand en zeg ¨leuk je te ontmoeten Jere, ik ben Bea¨. Ik laat zijn hand los en hij zegt ¨ik zal je wel even voorstellen en rondleiden, maar eerst...¨ zegt hij terwijl hij naar de andere jongens loopt ¨is het tijd voor een...... BELLYFLOP¨. Belly rent snel weg maar de jongens krijgen haar al snel te pakken, ze tillen haar op en gooien haar in het zwembad. Dan komt Jere al snel weer naar mij toe gelopen, en zegt ¨waar waren we¨.
JE LEEST
in love with a beach boy
Romancedit verhaal gaat over Bea het geadopteerde zusje van Belly, die een relatie krijgt met Jeremiah.