verliefd

64 5 0
                                    

POV: JEREMIAH

Als ze uitgepraat is kijkt ze op, er staan tranen in haar ogen maar waarschijnlijk ook in die van mij. Opeens staat ze op, ik weet niet wat ik moet doen, dus sta ik ook maar op. Ze staat tegenover mij,  we hadden daar nog uren zo kunnen staan. Opeens zet ze een stap naar me toe en slaat haar armen om mijn nek. Natuurlijk sla ik meteen mijn armen om haar middel. Het is perfect, als ik goed luister kan ik haar hart horen kloppen en ik voel iets. Ik wist eerst niet wat het was, maar nu. Nu weet ik het.  Het gevoel, van blijdschap en alsof het lijkt alsof er een bom van vlinders in mijn buik is ontploft. Ik vind Bea leuk!.

Ik weet dat we hier niet voor eeuwig kunnen blijven staan dus zeg ik ¨Bea, ik ben heel blij dat je dit aan mij durfde te vertellen, dat je me vertrouwt, en ik beloof dat ik dit nooit aan iemand zal vertellen en er altijd voor je zal zijn. Maar nu een klein vraagje?¨. ¨Ja¨  antwoord ze met een grijns. ¨Zullen we dan nu gaan zwemmen?¨

Na het zwemmen lopen met onze handdoeken naar de buitendouche. Ik wil Bea een beetje plagen, dus ren ik vooruit naar de douche en ga eronder staan. ¨dat is niet eerlijk, jij kan rennen¨ zegt ze op een boos, plagerige manier. Ik denkt even na ¨We kunnen ook samen douchen¨ zeg ik dan. Ze grijnst, stapt bij mij onder de douche en zegt ¨prima¨. Ik besluit om haar nog een heel klein beetje te plagen, ik pak de fles shampoo en spuit heel veel shampoo over haar heen. ¨OMG¨ gilt ze.  ¨Dat is misschien een beetje veel shampoo¨ lach ik  ¨hier ik help wel¨ stel ik voor. Ik pak haar schouders vast, draai haar om en help haar de shampoo uit te spoelen.

We lopen de douche uit en lopen samen het huis in. Laurel en mijn moeder staan in de keuken, ze zijn iets aan het koken, het ziet er alleen niet heel lekker uit en het is een enorme bende. ¨Hoi mam¨ zeg ik lachend ¨lekker aan het koken¨. ¨ja alleen het lukt niet helemaal¨ zegt ze als ze een stukje oreo uit haar haar haalt. ¨Zijn jullie wel helemaal nuchter¨ lacht Bea,  ¨nou ehhmm eigenlijk niet nee¨ antwoord Laurel. ¨wij gaan naar boven¨ zeg ik tegen ze, ¨laten jullie wel de deur op een kier¨ zegt Laurel. ¨MAM¨ gilt Bea. ¨Kom we gaan¨ fluister ik in Bea's oor, ik pak haar hand. Ze deinst terug, ik zie aan haar gezicht dat ze dat zelf niet wil. ¨Sorry¨ zegt ze, ¨hé, het geeft niet je kan er niks aan doen¨ zeg ik, en ze glimlacht zacht.

We lopen de trap op, het is al laat en aangezien we aan onze moeders niks hebben nu, bestel ik  wat eten. Voor mezelf een pizza en voor Bea wat sushi. We besluiten een film avond te doen op mijn kamer. We leggen heel veel dekens en kussens op mijn bed, zetten de projector klaar, kiezen een film en dan gaat de bel, ons eten is er. We nemen ons eten mee naar boven en gaan op bed zitten. We starten de film en eten, ons eten. Als het eten op is komt Bea tegen me aan zitten, dus sla ik mijn arm om haar heen. Als de film is afgelopen is Bea al bijna aan het slapen. ¨Hé Bea?¨ vraag ik, ¨ja?¨ fluistert ze terug¨. ¨Wil je blijven liggen¨ fluister ik, ¨ja graag¨. 

zo liggen ze: 

zo liggen ze: 

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


in love with a beach boyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu