Bea

89 6 1
                                    

POV: JEREMIAH

Ik zit op de bank en ik ben aan het Mario karten samen met Conrad. Hij is natuurlijk heel blij omdat hij zijn vriendin weer gaat zien. Daarover gesproken, dit jaar komt er een nieuw meisje, Bea heette ze volgens mij. De Conklins hadden haar afgelopen herfts geadopteerd, Conrad had een paar foto's doorgestuurd die hij van Belly had gekregen, en hopelijk is ze in het echt net zo schattig en knap als op de foto's.

Dan hoor ik mijn moeder roepen ¨jongens, ze zijn er¨. Conrad twijfelt geen seconde en rent naar buiten, ik doe lekker rustig aan en doe mijn haar nog even goed. Dan loop ik achter mijn moeder aan naar buiten, ik kijk even rond en zie het nieuwe meisje nog niet, dus loop ik naar Steven toe en geef hem een knuffel. Ik was met Steven aan het praten, totdat ik in mijn ooghoek een autodeur zag opengaan. Er stapte een  best wel lang meisje naar buiten, met lang krullend bruin haar met natuurlijke gouden puntjes. Ook heeft ze prachtige fel oceaan blauwe ogen met een beetje grijs erin. Ik loop naar haar toe, maar volgens mij heeft ze dat niet door omdat ze te druk bezig is met haar Airpods. Ik ga naast haar staan en ze kijkt me aan met haar prachtige blauwe ogen, ik vraag wat ze luisterde, ¨4 minutes van madonna¨ zegt ze. Ik steek mijn hand uit en zeg ¨ik ben Jeremiah, maar noem me maar Jere¨ ¨leuk je te ontmoeten Jere, ik ben Bea¨ antwoorde ze.

Ik wou haar rondleiden en aan iedereen voorstellen, maar ik realiseerde me dat het eerst tijd was voor een Bellyflop. Belly rende snel weg maar we kregen haar al snel te pakken en gooide haar in het zwembad. Daarna liep ik snel terug naar Bea en zij ¨waar waren we¨.

¨Je zou iedereen aan me voorstellen en me rondleiden¨ zegt ze zelfverzekerd. ¨Oh ja¨ zeg ik, en ik pak haar hand vast om haar mee te nemen, maar ze deinsde terug van mijn beweging, ¨het spijt me¨ zeg ik snel. ¨Het geeft niet hoor¨zegt ze ¨ik ben gewoon niet gewend aan 'zachte' aanraking¨. Terwijl ze dat zegt besef ik me weer dat ze geadopteerd is dus dat ik niet weet wat haar verleden is, maar ik denk niet dat het iets goeds is aangezien ze zij 'zachte' aanraking. Ik wijs naar haar hand en zeg ¨mag ik, ik beloof dat ik je geen pijn zal doen¨, ik zie  een beetje twijfel in haar ogen dus zeg ik erachteraan ¨ik zweer het op mijn leven¨. Even kijkt ze me weer aan mat haar prachtige blauwe ogen, waarbij ik me realiseer dat ze me helemaal niet zo vaak aankijkt. Uiteindelijk zegt ze ¨oké¨ en forceert een klein glimlachje. Ik pak haar hand vast, ze deinst nog een klein beetje terug waardoor ik me een beetje zorgen begin te maken over haar verleden, maar dat vraag ik straks nog wel aan Laurel. Haar hand is zacht en haar nagels zijn mooi lang, niet heksennagel lang maar mooi lang. Ik stel haar voor aan Conrad die doorweekt is doordat hij door Belly het zwembad in is getrokken, en Bea is ineens heel verlegen, ze knijpt in mijn hand, kijkt naar haar schoenen en praat heel zacht. Daarna neem ik haar mee naar mijn moeder, en daar doet ze precies hetzelfde, ze knijpt weer in mijn hand, kijkt naar haar schoenen en praat een stuk zachter.

in love with a beach boyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu