¨Waar waren we?¨ vraagt Jere, ¨ je zou me aan iedereen voorstellen en rondleiden¨ zeg ik. ¨Oh ja¨ zegt Jere, en hij pakt mijn hand vast. Ik schrik van zijn aanraking omdat ik dat niet gewend ben, dus deins ik terug. Jere ziet dat dus laat snel mijn hand los en zegt ¨het spijt me¨. ¨Het geeft niet hoor¨ zeg ik ¨ ik ben gewoon niet gewend aan 'zachte' aanraking¨. 'Shit', denk ik bij mezelf 'dat had ik niet moeten zeggen, ik wil niet dat iemand er achter komt wat er in mijn verleden allemaal is gebeurt¨.
FLASHBACK:
¨JIJ LELIJKE HOER¨
'pats'
¨Nee pap, stop alsjeblieft, JE DOET ME PIJN¨
'klap'
¨SCHREEUW NIET TEGEN MIJ LELIJK KIND¨
Ik word uit mijn gedachten gehaald door Jere die naar mijn hand wijst en vraagt ¨mag ik, Ik beloof dat ik je geen pijn zal doen¨. Ik twijfel 'kan ik hem wel vertrouwen' denk ik. Jere zag waarschijnlijk dat ik twijfelde dus zij hij erachteraan ¨ik zweer het op mijn leven¨. Ik kijk op naar hem, en kijk hem aan ik zijn blauwe ogen die mij ook aankijken. Snel kijk ik weer weg en zeg ik ¨oké¨, ook forceer ik snel een kleine glimlach. Hij pakt mijn hand vast en ik probeer het terug deinzen te onderdrukken, maar dat lukt niet helemaal omdat het een automatische reactie is van mijn lichaam. Ik hoop maar dat Jere het niet gemerkt heeft. Hij neemt me mee naar de lange jongen met bruin haar, en stelt me voor. De jongen steekt zij hand uit en zegt ¨ ik ben Conrad¨. Ik schud zijn hand niet dus laat hij hem weer zakken, ¨ik ben Bea¨ zeg ik. Ik doe mijn best om hard te praten maar dat lukt me niet, hij is volwassen dus is hij niet te vertrouwen. Daarna neemt Jere me mee naar de blonde vrouw, ook zij steekt haar hand uit en stelt zich voor. Weer schud ik de hand niet en zeg ik gewoon ¨Ik ben Bea¨, ik probeer weer hard te praten, maar ook de vrouw is volwassen dus is niet te vertrouwen. Daar wordt ik zenuwachtig van, dus knijp ik in de hand van Jere.
Nadat ik aan iedereen was voorgesteld begon Jere met de rondleiding, ik kon dus weer ontspannen. Het huis was mega en ze hebben zelfs een zwembad terwijl het huis letterlijk aan het strand ligt. Als laatste kwamen we aan bij mijn kamer, het was heel mooi. (zie media)
Wat me wel opviel is dat er een slot zit op de deur, ik verstijf.
FLASHBACK:
¨JIJ NUTTELOOS KIND, NU BEN IK ER ECHT KLAAR MEE, NU BLIJF JE ER IN ZONDER ETEN EN DRINKEN¨
'klik'
¨NEE PAP, laat me er uit, alsjeblieft¨
Ik voel een warme hand op mijn schouder, waar ik raar genoeg niet van terug deins. Het is Jere, hij zag waarschijnlijk de tranen die ik achter probeerde te houden. ¨ Hé, gaat het?¨ vraagt hij.¨Jouw hoor, niks aan de hand¨ zeg ik terwijl ik zijn hand van me afschud. Ik leg mijn spullen op het bed en begin uit te pakken, dan vraagt Jere opeens, ¨doe je nog een balsport?¨ ¨nee, ik doe geen sporten behalve dansen¨ antwoord ik.¨wil je misschien met mij gaan zwemmen in de zee?¨ vraagt Jere. Ik denk even na ¨lijkt me leuk¨ zeg ik, ¨ik kleed me even om¨.
JE LEEST
in love with a beach boy
Romancedit verhaal gaat over Bea het geadopteerde zusje van Belly, die een relatie krijgt met Jeremiah.