POV: BEA
Nadat we Sky hebben uitgelaten gaan we aan tafel zitten, naast me zet Jere en aan het en hoofd van de tafelnzit een man die ik niet ken. Ik schrik een beetje als Sky opeens bij mijn voeten gaat liggen. ¨Fijn dat jullie er zijn, was de wandeling leuk?¨ vraagt Laurel aan mij en Jere, ¨Ja, heel gezellig¨ antwoord ik. ¨Jullie zouden vast wel willen weten wie deze man is¨ begint Susannah ¨dit is Mark, Mark werkt bij de politie en ehhmmm Bea, jouw vader is net opgepakt en om klachten in te kunnen dienen moet jij eigenlijk gewoon vertellen wat hij jouw heeft aangedaan¨. Ik verstijf, Sky springt met haar poten op mijn schoot omdat ze voelt dat er iets niet klopt. Ik sta op van tafel en loop weg zo zonder iets te zeggen, Sky komt achter me aan. Iedereen roept dat ik terug moet komen, maar ik negeer het en loop verder. Ik loop tot aan de zee, daar trek ik mijn kleren uit omdat ik daaronder een bikini aan heb. Ik loop de zee ik en op begeven moment laat ik me vallen, ik ga kopje onder en kom weer boven. Dan neem ik een grote hap adem en ga onder, ik kan lang mijn adem inhouden dus bleef ik even onderwater. Onderwater is er rust, geen geluid gewoon alleen ik. Opeens wordt ik omhoog getrokken en kijk recht in het gezicht van Jere. ¨Wat doe je¨ vraagt hij geschrokken, Ik geef geen antwoord maar staar hem alleen maar aan. Tot ik in tranen uitbarst, ¨zeg niet dat je aan het doen was wat ik denk dat je aan het doen was¨ zegt Jere, ¨dat was ik niet aan het doen Jere, ik zocht alleen maar wat rust, en onderwater is daar gewoon een goede plek voor¨. Jere knuffelt me, ¨ik wil je gewoon niet kwijt¨ huilt hij, ¨zo snel kom je niet van me af¨ zeg ik. Jere kijkt me aan en kust me dan, ik voel zijn lippen op die van mij en ontspan, dan grijns ik tegen zijn lippen aan, ¨wat is er zo grappig¨ vraagt hij?. ¨Dit!¨ zeg ik terwijl ik hem in het water duw met kleren en al, als hij boven komt zegt hij ¨JE GAAR ER AAN¨ en hij trekt me bij hem in het water. Zo blijven we nog even in het water klooien. Als we het allebei koud krijgen lopen we het water uit en gaan op het zand zitten, ik kijk naar Jere en kus hem. ¨OMG¨ horen we van achter komen, we draaien ons om en zien Steven, Conrad en Belly staan. ¨Ik wist het wel¨ zegt Conrad, ¨ weet je, we hebben niks gezien¨ zegt Belly terwijl ze knipoogt, en ze trekt Conrad en Steven mee naar ergens anders. ¨Nou dat was random¨ zegt Jere, ik lach. ¨Bea, ik denk echt dat je die man moet vertellen over alles wat je vader je heeft aangedaan, plus je zal niet alleen zijn, ik zal naast je zitten en je hand vasthouden, en ik denk ook dat Sky wel bij je wil zetten¨ zegt Jere. ¨Nouuuu als Sky er bij is dan wel¨ grap ik, ¨kom we gaan¨ zegt Jere, en we lopen terug naar huis.
Als we binnen zijn vraagt Laurel ¨Waar zijn jullie nou geweest?¨, ¨zwemmen¨ zeggen Jere en ik in koor, ¨nou ga je dan maar snel omkleden, Mark wacht niet eeuwig¨ antwoord Laurel. Ik kleed me snel om en ga dan naar beneden waar Mark en Jere al zitten te wachten. Ik ga naast Jere op de bank zitten, aan de andere kant van mij springt Sky op de bank, gaat liggen en legt haar hoofd op mijn been. Ik pak Jere zijn hand vast en begin te praten.
(OMG mensen, we hebben bijna 200 reads!!!, zooooooo erg bedankt voor alle aardige reacties, sorry dat de delen zo kort zijn, maar school is weer begonnen dus ik zal mijn best doen om zo vaak mogelijk te posten <3)
JE LEEST
in love with a beach boy
Lãng mạndit verhaal gaat over Bea het geadopteerde zusje van Belly, die een relatie krijgt met Jeremiah.