uitnodiging

49 6 1
                                    

POV: JEREMIAH

Als Bea uitgepraat is zit ze te huilen, Mark staat op, bedankt Bea en gaat weg. Ik pak met mijn handen Bea haar gezicht vast en veeg met mijn duim de tranen op haar wangen weg. ¨Hé, het is goed, je hebt het verteld¨ zeg ik en geef haar een kus. Ze haalt een paar keer diep adem, ze ontspant en gaat liggen met haar hoofd op mijn schoot. Als ze net 5 minuten ligt wordt er iets door de brievenbus gegooid, ik kijk naar de deurmat, er licht een witte brief waar heel veel dingen op getekend zijn. Bea staat op, loopt naar de deur en pakt de brief op. Ze opent hem en leest hem, ¨we zijn uitgenodigd voor een feest¨ zegt ze. ¨Wie zijn ZE¨ vraag ik, ¨jij, ik Conrad, Steven en Belly¨. Ik zie dat ze een beetje gespannen wordt, dus zeg ik ¨ wil JIJ gaan¨. Ik zie haar denken, ¨het liefst niet eigenlijk¨ antwoord ze. ¨Dan blijf ik ook thuis¨ zeg ik, ¨nee, niet huis blijven voor mij, ga toch lekker ik vermaak me wel ¨ zegt ze . ¨Ik blijf toch echt bij jouw, je gaat ergens deze zomer ook nog op dans kamp, dus blijf ik zo lang mogelijk bij jouw¨ ga ik ertegen in. ¨Prima, maar dan moet je waarschijnlijk wel mee doen aan een spelletjes avond¨ antwoord ze. ¨Als ik met jouw ben, dan graag¨. Ze lacht, loopt naar me toe, en drukt haar lippen op de van mij, ik voel een bom van vlinders ontploffen in mijn buik.

Het is de avond van het feest, het bleek dat onze moeders ook weg gingen naar een soort van schrijvers evenement, dus zijn we alleen thuis. Als iedereen weg is pak ik Bea op, gooi haar over mijn schouder en ga rondjes rennen. ¨HEEELLLLPP¨ gilt ze, ik leg haar neer op de bank en ga haar kietelen. Ze gaat zowat dood van het lachen, dus stop ik en zeg: ¨zullen we dan maar gaan koken?¨ ¨Ja graag¨ zegt ze terwijl ze bijkomt van het lachen, we lopen naar de keuken en ik kijk op mijn telefoon wat we zouden kunnen maken terwijl Bea de kasten doorzoekt. ¨We hebben alles in huis voor sushi¨, zegt Bea, ¨oeh lekker¨ antwoord ik. We pakken alle spullen en beginnen met koken, ik zet de rijst op en Bea snijd de komkommer. Ik pak wat rijst die was gevallen en leg dat op haar hoofd ,¨Jeremiah Fisher¨ gilt ze terwijl ze de rijst uit haar klopt. ¨Ik kom je halen hoor¨ roept ze, ik ren weg en loop over de bank heen. Daarna ren ik naar buiten en ga voor het zwembad staan, Bea komt naar buiten rennen. En als ze me probeert de duwen spring ik opzij, en ze valt in het zwembad. ¨OMG¨ gilt ze, ¨help me er ff uit¨ zegt ze terwijl ze haar hand uitsteekt. Ik pak hem vast en wil haar eruit trekken, maar ze trekt me bij haar het zwembad in. ¨Jij...¨ zeg ik ¨ ik zou vluchten als ik jouw was¨ roep ik terwijl ze al weg zwemt. Ik rek mijn shirt uit en leg hem aan de kant, ¨ je hoeft je niet uit te sloven hoor¨ grijnst Bea. ¨Nu kom ik je echt halen¨ roep ik en zwem op haar af, ze probeert het zwembad uit te klimmen maar ik ben al bij haar. Ik pak haar bij haar heupen vast en trek haar het zwembad weer in, ze gaat kopje onder maar komt snel weer boven. ¨ Nu heb ik je¨ zeg ik terwijl ik haar met haar gezicht naar mij toe draai. Ik druk mijn lippen op die van haar en til  haar bij haar heupen een beetje op. ¨Handen in de lucht¨ roept iemand opeens.

(Mensen zoooooooooooooo erg bedankt, dit boek heeft gewoon meer dan 200 reads en 50 votes!!!!!!!!!!!!!! zo super erg bedankt voor alle leuke reacties en ik ga proberen het verhaal wat spannender te maken)

in love with a beach boyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu