Taehyung ile ilk defa bu kadar uzun zaman geçirmişlerdi. Seokjin bu durumu gittikçe garip buluyordu çünkü gerçek anlamda potansiyel bir manyakla beraber dolaşıyordu.Bara giderken yolculuk sessiz geçmiş Taehyung içtiği sigarasından Seokjin'e teklif etmek dışında konuşmamıştı ve evet içtiği sigara Seokjin'indi. Diğerinin parasının olup olmadığını bilmiyordu fakat henüz paraya dair bir şey görememişti. Muhtemelen mahkemeden sonra direkt olarak yemeğe geçtikleri için diğerinin henüz parası yoktu. Fakat bu pek de umurunda değildi. Kendi ofisi olduğu için ve neredeyse Kore'nin en iyi avukatlarından biri olma yolunda ilerlediği için oldukça fazla miktarda parası vardı.
Bu parayı ev almak için kullanmış, kredi çekmişti. Annesi ondan asla para kabul etmediği için bütün parası kendisine ve krediye kalıyordu ki aldığı miktarı düşünürsek maaşının yarısı krediye gitse bile hala oldukça iyi bir miktarda parası vardı.
Seokjin diğerinin en azından yeni bir yer göreceği için heyecanlı olmasını beklemişti. Fakat Taehyung camdan dışarı üflediği dumanla beraber geçtikleri sokakları izliyorken diğerinin heyecanlanması için bir sebep olmadığını düşünmeye başlamıştı.
Aptal olduğu için diğerinin daha önce hiç barda bulunmadığını düşünmüştü ama yanındaki bedenin hapse girmeden önce her şeyi deneyimlediğini hangi bara gideceklerini sorduğunda anlamıştı. Taehyung gidecekleri barla ilgili bir şeyler söylese de kimse onu umursamamış, diğeri en sonunda sessiz kalmaya karar vermişti. Seokjin şimdi anlıyordu Taehyung'un neden şikayet ettiğini.
Çünkü lanet olası masaların üstünde altında mini sahne kıyafeti dışında bir şey giymeyen adamlar dolaşıyordu ve ah, tanrım keşke sadece dolaşsalardı!
Seokjin yüzüne dokunan bedenle yüzünü buruşturmuş, dansçı dudağını ısırıp ona göz kırparken diğerinin bir an önce gitmesini dilemişti. Elindeki lezzetli viski bile artık ona lezzetli gelmiyor, karşısındaki bedenin bu tavrı yüzünden kesinlikle ayık hissediyordu.
" Hoseok ciddi misin sen, Yoongi'yi ikna etmek için neden bu kadar çabaladığını anlıyorum artık. Bu yeri nereden duydun tanrı aşkına!? Benim nişanlım var seni gerizekalı! " diyen Jimin'le Jungkook da onaylarcasına başını sallamış, böyle bir yere takım elbiseler ve dosya çantasıyla geldikleri için Hoseok'a sövmeye devam etmişti. İlk geldiklerinde güvenlikler onları arama için geldiklerini düşünüp içeri almamışlar, uzun bir süre onları ikna etmek için çabalamışlardı. O sadece içecekleri bir yer olarak düşünmüş ve kabul etmişti ama şimdi kucağına çıkan bedenle beraber çok farklı bir yere geldiklerini fark etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cerebrum jailed |taejin
Fanficavcıları da avlamaya yemin etmiş kim taehyung, onu kurtarmaya çalışan ama ilk hedeflerinden biri olan kim seokjin'i es geçecek miydi? #taejin #ukejin #semetaehyung #oneshot