Seokjin arkasından gelen bedenin bilincinde geriye dönüp bakmaya gerek duymamış, elleri cebinde bir şekilde sigara içerek telefonda konuşan Taehyung'a dik dik bakmaya başlamıştı. Ormanı biraz gezmiş, Soonyoung ile biraz sohbet etmişti. Her ne kadar Taehyung'un onları ev diye getirdiği kulübeye girmek istemese de gittikçe düşen kan şekeri ve titremeye başlayan bacaklarıyla ancak bu kadar dayanabilmişti.Telefonda konuşan beden onu görünce yapmacıkça el sallamış, Seokjin diğerine basitçe göz devirip kulübeye adımlamaya devam etmişti. Taehyung'un aklında onlarca tilkinin dolandığına emindi. Diğeri oldukça düşünceli bir şekilde duruyordu, sakinliğinin sebebi de muhtemelen buydu. Aksi halde Kim Taehyung'un birilerini tehdit etmeden veya birilerine bağırmadan beş dakika geçirmesi mümkün değildi.
" Mingyu yemek yapıyor, acıktın mı? " Seokjin tahta merdivenleri çıkarken belinde hissettiği elle irkilmiş, Taehyung diğerinin belini sıkıca sarıp yürümesine destek olmuştu. Seokjin oldukça yorgun olmalıydı, diğeri sadece kriz geçirmekle kalmamış aynı zamanda hayatının en aksiyonlu dakikalarını yaşamıştı.
Ayrıca birkaç saat önce yaşadığı kriz sırasında kurduğu cümleler Taehyung için hala etkiliydi, Seokjin'in üstüne şimdilik daha fazla gitmek istemiyordu.
" Dokunma bana, üstün kan içinde. " Taehyung diğerinin soğuk tavrıyla beraber kendi üzerine bakmış, Seokjin tahta kapıyı zorlukla açıp içeri girerken diğerinin girişini izlemişti. Evet, vurulduğunu unutmuştu.
Kimsenin umurunda olmadığı buradan belliydi, Mingyu veya Soonyoung yaraları hakkında hiçbir soru sormamış veya yardım etmeyi teklif etmemişlerdi bile.
Taehyung acıyla gülümseyip başını eğmiş, Seokjin kapıyı kapatacakken başı yere eğik bir şekilde duran bedeni görünce garip hissetmişti.
Kanın başkalarına ait olduğunu düşünmüştü ancak şimdi görüyordu ki diğerinin beyaz gömleğinin kolu neredeyse tamamen kanla kaplıydı. Seokjin arabadan inerken diğerinin hafifçe topalladığını da görmüştü. Taehyung çatışma sırasında yaralanmış olmalıydı ancak muhtemelen yaralarıyla yolda ilgilenmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cerebrum jailed |taejin
Fanfictionavcıları da avlamaya yemin etmiş kim taehyung, onu kurtarmaya çalışan ama ilk hedeflerinden biri olan kim seokjin'i es geçecek miydi? #taejin #ukejin #semetaehyung #oneshot