bu ficdeki taehyung tam bir kdrama karakteri, kendisine aşık oldum şahsen. ayrıca fark ettim ki çoktan 7.bölümdeyiz ve hatırlarsınız ki 8-9 bölümlük kısa bir fic olacak demiştim... olmayacakmış.
bol bol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın, keyifli okumalar dilerimmm
Çaresizlik garip bir durumdu.
Seokjin hayatı boyunca hiç bir zaman çaresiz kaldığını hatırlamıyordu. Ne kadar boyunu aşarsa aşsın umursamaz, sorunu çözmek için elinden geleni yapardı. Yeri geldiğinde ailesinden, yeri geldiğinde arkadaşlarından yardım isterdi. Yine de o sorunun çözüldüğüne emin olurdu.
Tuttuğunu koparan ve asla pes etmeyen biri olarak hayat felsefesi buydu. Seokjin asla pes etmez, yolundan dönmezdi. Seokjin için sadece kendi yolu vardı, insanların ona gösterdiği yollar umurunda değildi. Biri sağa, biri sola git derse ikisini de dinlemezdi. Gerekirse yeri kazar, önündeki engelin altından geçerdi.
Seokjin kendisine akıl danışacak birini aramıyordu. Hayatının babasına yapıldığı gibi kolayca alınmasını istemiyordu. Seokjin onları mahvettikten sonra onu öldürebilirlerdi, umurunda değildi ama önce elinden gelen her şeyi yapacaktı. Bu süreçte onu koruması gereken biri vardı. Yeri kazırken ona şemsiye olacak, güneşten ve yağmurdan koruyacak birine ihtiyacı vardı.
Bu kişi de babasının öylece hapse tıktığı ve hayatını çaldığı genç olmuştu.
Taehyung 18 yaşına kadar birçok insanla tanışmıştı. Genelde ondan korktukları için çoğu kişi ona yaklaşmasa da okuldaki gangster kılıklı çocuklar hep onun etrafında dolanırdı. Taehyung sırf onlar yüzünden gangster olarak anılmaya başlamış, gereksiz yere diğer okullardan aklı kıt olan insanlar gelip onu düelloya davet etmişti.
Taehyung birçok kişiyle kavga etmiş, birçok kez bıçak yarası almıştı. Bunların hiçbirini annesine belli etmemiş, yüzündeki yaralar dışında hiçbir şeyi görmediğinden emin olmuştu.
Taehyung insanları sevmese de annesini seviyordu. Taehyung'un dünya üzerinde sevdiği tek şeydi annesi. Sırf onun için okul denen toplama alanına gitmiş, sırf onun için annesinin yanında kavga etmemeye özen göstermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cerebrum jailed |taejin
Hayran Kurguavcıları da avlamaya yemin etmiş kim taehyung, onu kurtarmaya çalışan ama ilk hedeflerinden biri olan kim seokjin'i es geçecek miydi? #taejin #ukejin #semetaehyung #oneshot