1. Sezon 1. Bölüm (başlangıç)

887 48 19
                                    

Felix'in anlatımıyla~

Normalde böyle birşey yapmazdım ama o kız... Çok güzeldi. Benden küçük olduğu çok bellidir ama onunla tanışmak zorundaydım! Eğer onunla tanışmazsam içimde hep bir boşluk olucaktı. Bunu biliyordum...

Lia'nın anlatımıyla~

Arkadaşlarımla takılmaya çıkmıştık. Sadece ben okulun yurdunda kalıyordum. Hepsi evlerine giderken ben onlardan ayrılıp yurda doğru yürümeye başladım. Saat geç olmuştu, tahminimce 10 falan olabilir... Arkamdan siyah giyipli birinin geldiğini fark ettiğimde bir anda çok telaşlandım, sonra kendimi toparlayıp kalabalık bir yer aramaya başladım.

Felix'in anlatımıyla~

Çok hızlı ilerliyordu... Bende bir kestirme yola girdim. Sanırım restorantların olduğu yere gidicekti. Orası hep kalabalık olur...

Lia'nın anlatımıyla~

Dakikalardır yürüyorum. Artık arkamda biris görünmüyordu ama ben yine de bir restoranta giricektim. Dikkat çekmek istemiyorum. Boyu uzundu, benim boyumun iki katı gibiydi, bir çin rastorantına girdim... Sanırım artık beni kaybetmişti. Bu düşünce bile beni rahatlatmaya yetiyordu.

Felix'in anlatımıyla~

Sanırım o izini kaybettiğimi düşünüyo ama ben aynı rastoranda tam karşısındaki masaya oturdum. Arkam dönük okduğu için beni tanıma ihtimali düşük. Son zamanlar herkes siyah giyiyor. Arada sırada telefonumun kanerasıyla hala ordamı diye kontol ediyorum. Yaşı 20'den fazla değildir... Ama gerçekten çok güzel. Daha fazla zaman kaybetmeden Lee Know'a yazdım. Restorantın çıkışında vekkiyceğini söyledi. Tek yapmam gereken çıkmasını beklemekti.

Lee Know'un anlatımıyla~

Felix bana mesja attığında ciddi birşey olduğunu sanmıştım. Ama sadece aşık olmuş. Tabi o bunu kabullenmiyo, beni çağırmasının nedeni sanırım onunla tanışmak için beni kullanıcak. Aslında kötü bir plan değil. Bana kapıda beklememi söyledi. Bende bekliyorum ama mavi bir tişörtle. Böyle birşey yapıcağım kimin aklına gelirdi?

Lia'nın anlatımıyla~

İzimi kaybettiğine emindim. Hesabı ödemek için kalktığımda karşımdaki masadan da birisi kalktı. O nu emin değilim, son zamanlar herkes siyah giyiyor. Hesabı ödemek için kasaya gittim, oda geldi. Göz göze geldik. Kapşonundan çıkan mavi saçını tanıdım. Bu oydu... Hesabı ödeyip hızlı adımlarla restoranttan çıktım. Beni takip ediyordu. Karşında mavi tişörtlü birini gördüm. Bana iyi biri gibi gözüktü, sanırım ondab yardım istenek dışında başka bir şansım kalmamışdı...

Lia:Merhaba.

Lee Know:Selam.

Lia:Bana yardın eder misin?

Lee Know:Ne konuda?

Lia:Bu çocuk beni takip ediyo. Benim arkadaşım gibi davranır mısın?

Lee Know:*iç ses~Tam adamına dedin. *dışından~Tamam. Şey... Adın neydi?

Lia:Lia.

Lee Know'un anlatımıyla~

Lia biraz saf birine benziyordu. Ama sevmişyim, tatlıydı. Ama Felix benim için daha değerliydi...

Lee Know:Sen neden burdasın?

Lia:Senin burda olabilceğini düşündüm...

Lee Know:Ama bu saatte dıları çıkmanı istemediğimi biliyorsun Lia.

Lia:Bir sefer çıktım.

Felix'in anlatımıyla~

Lee Know sanırım onun kaldığı yere gidicek. Bu benim için iyi, arkadaşlarmış gibi davranıyor. Biraz daha güvenini kazanırsa onunla tanışma fırsatım olucak...

1. Bölümün sonu...

Lee Felix Ve SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin