1. Sezon 6. Bölüm

479 33 17
                                    

Lia'nın anlatımıyla~

Arabaya geldiğimizde stres oldum... Sonra telefonum titredi. Lee Know mesaj atmıştı. Bana "Yurda mı gidiyorsun?" diye sormuştu. Sanırım hangi yurtta kaldığımı sorucaktım. Sonuçta ne olduğunu biliyodu... Ona "Hangi yurtta kalıyordum?" diye sordum oda bana yurdun adını söyledi. Sonra teşekkür ettim ve yurdun nerde olduğuna baktım. Çok uzak değildi, gidebilirdim. Felix'i bekleyip görüşürüz demek istiyordum.

Hyunjin:Oturmak ister misin?

Lia:Hayır, teşekkürler.

Hyunjin:Tamamm.

Lia'nın anlatımıyla~

Ben yere bakıyordum. Sonra Felix'in sesiyle irkildim.

Felix:Korkuttum mu?

Lia:Biraz.

Felix:Hadi gidelim.

Lia:Ben direk yurda gidicem.

Felix:Hangi yurtta kaldığını biliyor musun?

Lia:Evet.

Felix:Hangisi?

Lia'nın anlatımıyla~

Bir an duraksadım. Sonra yurdun adını hatırladım. Bana sanki "Rüynada görürsün" der gibi bakıyodu.

Lia:Ben giderim.

Felix:Hiçbirşey hatırlamıyorsun. Bu yüzden bneimle geliceksin.

Lia'nın anlatımıyla~

Sonra kolumu tuttu ve benin nazikçe arabaya bindirdi. Ama yolda çok stresliydim. Arabayı Hyunjin kullanıyordu. Onun yanında Seungmin ve benim yanımda da Felix vardı. Kimse konuşmadı. Sonra bir evin önünde durduk. Arabadan indiler, ben hala oturuyordum.

Felix:Gelmiyor musun?

Lia:Rahatım.

Felix'in anlatımıyla~

Lia'nın kolunu kuttum ve arabadan indirdim. Sonra eve kadar eşlik ettim. Hatırlamadığı için soğuk davranıyordu, ama eskiden yakın arkadaş olduğumuzu düşünüyo olmalıydı. Hatırladığında ona göre bunu fırsat bilip onu kaçırmış gibi olucaktım.

Lia:Senin evin mi?

Felix:Evet.

Lia:Güzelmiş.

Felix:Teşekkürler. Birşey yapmak ister misin?

Lia:Ne gibi?

Felix:Yemek, film izkemek, dinlenmek falan...

Lia:Bilmem.

Lia'nın anlatımıyla~

Hala Felix'in evini incaliyordum. Ve bu aklıma güzel birşey getirmişti...

Lia:Evini gezdirir misin?

Felix:Tamam, gel. Burası salon. Zaten anlamışsındır.

Lia:Evet.

Felix:Burayı mutfak yaptım. Salon çok büyüktü bide hem yemek yapıp hemde televizyon izleyebiliyorum.

Lia:Peki neresi mutfaktı?

Felix:Burası. Burayı yıktırdım ve odamı genişletmiş oldum.

Lia:Ne kadar çok resim var...

Felix:Hyunjin'in çizimlerinden birkaçı.

Lia:Çok güzeller...

Felix:Burasıda tuvalet.

Lia:Güzelmiş...

Lee Felix Ve SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin