In:Dinlenmek istersen... Biz biraz çıkalım.
Lia'nın anlatımıyla~
Ne demeliyim? Şu anda onları tanımıyordum ama ya eskiden? Onları nasıl görüyordum? Hangisiyle aram daha iyidi? Artık bir cevap vermeliyim...
Lia:Olabilir...
Lee Know:Biz kantinde olucaz.
Lia:Tamam.
Lia'nın anlatımıyla~
Odadan çıktıklatında uyumak için gözlerimi kapattım... Uyandığımda hava kararmıştı. Kendime gelmek için kafamı kaldırdım, odada hala kimse yoktu. Hiç gelmişlermiydi acaba? Telefonumu alıcaktım ki üstündeki paket dikkatimi çekti. Üstünde mavibir kalp vardı. Pakedi açtımve içinden küçük bir not çıkıt. Notta "Ye ve kendine gel." yazıyordu. Paketten çıkan çikolataya baktım. Sanırım gelmişlerdi. Ama şu anda birşey yamek istemiyordum. Sonra kapı açıldı. Akşam yemeği gelmiş. Tamda birşey yemek istemiyorum dediğim anda, büyük şans. Sonra Felix, Lee Know ve In girdi. Artık yemek zorunda kalıcağımı düşündüm. Erkekler yakın arkadaşlarına akrşı hep kocumacıdır. Onların bir farkı olucağını düşünmüyorum...
Felix:Günaydıın...
In:Şu anda akşam ama- Neyse.
Lee Know:Biz gidelim artık. Yarın yine geliriz.
In:Görüşürüz...
Lia:Görüşürüz...
Lia'nın anlatımıyla~
Lee Know ve In çıktı ama Felix... Çıkmak yerine... Masayı önüne çekti, yemeğimi ve kendi yemeğini masaya koydu. Felix benimle mi kalıcaktı? Neyimdi bu benim? 1 hafta sonra herşeyi hatırlaycaktım sonuçta. Biraz daha sabretmem gerekiyordu. Ama erkek arkadaşım olsa herhaldee... Ne biliyim öyle çıkmazdı. Arkadaşım olarak bununları yapan biri herhalde hiç başımdan ayrılmazdı...
Lia:Sen kalıyo musun?
Felix:Evet... Yesene.
Lia:Daha yeni uyandım.
Felix:Saatlerdir birşey yemedin.
Lia:Uyuyodum...
Felix:Artık uyandın.
Lia:Felix böyle yapma... Şu anda birşey yemrk istemiyorum. 15 dakika sonra falan yerim.
Felix:Ama yemek saati?
Lia:Birazdan yiycem diyorum. Yemiycem demiyorum.
Felix:Ye.
Lia:Yemiycem!
Felix:Yiyceksin.
Lia:Yemiycem, senin dediklerini de yapmak zorunda değilim! Abi veya sevgilim falan değilsin!
Felix:Ya öyleysem?
Lia:Abim mi?
Felix:Hayır.
Lia'nın anlatımıyla~
Bir dakika bana sevgilim olabiliceğini mi söylüyordu yani? Sevgilim olsa söylerdi herhalde. Yada en azından Lee Know söylerdi...
Felix:Zorla yedirmemi ister misin?
Lia'nın anlatımıyla~
Cevap vermedim. Sadece tekrar uzandım. Gözlerim odada gezinirken Felix'e kaydı. Oda beni izliyordu. Hemencecik gözlerimi kaçırdım. Ne yapıcaktı ki? En fazla ne yapabilirdi? Bir anda kalktı...
Lia:Ne yapıyorsun?
Felix:Yemiyorsun.
Lia:Yemiycemde! Felix zorlama! Çığlık atarım!
Felix:O zaman yiyceksin.
Lia:Yemiycem.
Lia'nın anlatımıyla~
Ben kafamı çevirdim ama o zorla yedirdi. Artık gerçketen de eskiden sevgilim oldupun düşünmeye başladım.
Lia:Ne yaptığını sanıyorsun!
Felix:Bana teşekkür borçlusun.
Lia:Bana zorla yemek tedirdiğin için mi?
Felix:Sana baktığım için.
Lia:Sana böyle birşey için asla teşekkür etmiycem.
Felix'in anlatımıyla~
Kna yemeğini zorla yedirdim. Yoksa yemiycekti ve bu onun iyileşmesini zorlaştırıcaktı. İyileştiğinde beni sevmiycekti. Binevi onu kaçırıcaktım ama... Ama beni sevicekti. Bunu yapıcaktım...
Felix:Zamanı geldiğinde bana teşekkür ediceksin. Şimdi yemrpini bitir.
Lia:Emrilerine uymiycam.
Felix:Ben yediriyim mi?
Lia:Bu ilk ve tekti.
Felix:Evet. İlkti ama tek? Sanmıyorum.
Lia:Görücez.
Felix:Şimdi ye.
Lia'nın anlatımıyla~
Yemeğimi yavaş yavaş yemeye başladım. Yedikten sonra uyuycaktım. Bu onun işine gelicekti büyük ihtimal ama daha fazla katlanmak istemiyorum.
Felix:Biraz uyu.
Lia:Sen?
Felix:Senin uyuduğunda emin olucam.
Lia:Yani beni izliyceksin.
Felix:Sayılır.
Lia:Ben hastaneden çıkınca bunu yapamiycaksın.
Felix:Yapıcam. Çünkü benimke kalıcaksın.
Lia:Başka bir emrin var mı?
Felix:Şimdilik yok.
Lia:Gerçekten mi?
Felix:Hadi uyu.
Lia'nın anlatımıyla~
Uyumak için gözlerimi kapattım. Sonra Felix'in telefonu çaldı. Uyumak yerine konuşmasını dinledim. Seungmin diye biriyle konuşuyordu. Adını 7 kez tekrarladı sanırım. Ben bile öğrendim. Hastaneden sonrası için birkaç şey söylüyordu. Sonra telefonu kapattı, yada ben uyudum.
4. Bölümün sonu...