Lia'nın anlatımıyla~
Felix'in bana verdiği tişörtü giydim. Ama nasıl desem... Tişörtün içinde kaybolmak üzereydim. Felix'in yanına gittim. Ve benigörünce gülmeye başladı.
Lia:Gülme!
Felix:Üzgünüm... Elimde değil.
Lia:Felix!
Felix:Tamam... Gülmüyorum. Sen gelene kadar brownieyi fırına koydum. Beklerken film izleyelim mi?
Lia:Olur.
Lia'nın anlatımıyla~
Felix koltuğa oturdu ve yanını işaret etti. Bende Felix'in yanına oturdum. Kumandayı aldı ve bir tabe film açtı.
Lia:Neden korku açtın?
Felix:Uzun süredir bunu izlemek istiyordum. Senle izlemek güzel olur diye düşündüm.
Lia'nın anlatımıyla~
Koktuğa iyice yerleştikten sonra Felix'in açtığı filmi izlemeye başladık. Bir süre sonra gözlerim ağrıdığı için birazcık gözlerimi kapattım. Gözlerimi açtığımda Felix'in odasındaydım. Kafamı kaldıramıyordum. Sonra Felix odaya girdi.
Felix:Uyandın mı?
Lia:Ben nasıl buraya geldim? En son seninle film izliyoduk.
Felix:Uyuya kaldın sonra titreneye başladın. Bide ateşin vardı...
Lia'nın anlatımıyla~
Felix daha birşeyler anlatıcak gibiydi ama kapı çaldı. Felix kapıyı açmaya gitti bende odaya bakmaya başladım. Biriyle konuşuyordu. Sonra kapıyı kapttı ve Lee Know'la içeri girdiler.
Felix:Lee Know'dan senin için ilaç almasını istedim.
Lee Know:Geçmiş olsun.
Lia:Teşekkürler.
Lee Know:Ben çıkıyim.
Felix:Seni geçiriyim.
Lee Know:Gerek yok sen Lia'nın ilaçlarını içir.
Felix:Tamam, görüşürüz.
Lee Know:Görüşürüz.
Lia:Görüşürüz.
Lia'nın anlatımıyla~
Lee Know giderken Felix'de ilaçlarımı hazırladı ve oturmama yardım etti. İlaçlarımı içirip bana su verdi.
Felix:Sen biraz dinlen ben birazdan gelirim.
Lia:Tamam...
Felix:Birşey olursa seslen.
Felix'in anlatımıyla~
Lia'yı dinlenmesi için bırakıp brownieye baktım. Hazırdı. Lia'ya çorba yapıcaktım. Malzeleri çıkardım ve Lia'yı kontrol etmeye gittim. Uyuyordu, onu uyandırmadan ateşine baktım. Düşmüştü, sonra sessizce odadan çıktım ve çorbasını yapmaya başladım. Çorbası hazır olduğunda yanına gittim.
Felix:Lia... Hadi uyan yemek zamanı...
Felix'in anlatımıyla~
Lia'yı uyandırdım ve oturmasına yardım ettim. Çok halsizdi. Ona yemeşini yedirneye başladım.
Lia:Ben yerim.
Lia'nın anlatımıyla~
Kaşığı Felix'in elinden aldım. Yiycektim ama elin titriyordu. Kaşık çok ağır geldi. Sonra Felix kaçığı elimden aldı...
Felix:Bırak yardım ediyim. Yiyemiyorsun.
Lia'nın anlatımıyla~
Sesimi çıkarmadım çünkü haklıydı... Çorbamı içtikten sonra yattım ve uyumaya çalıştım. Felix'de mutfak ta kendi yemeğini yiyordu.
Felix'in anlatımıyla~
Yemeğimi hızlıca yedim ve Lia'nın yanına gittim. Uyuyordu, odamdaki koktuğa oturdum ce telefobuma bakmaya başladım. 2 saat falan geçmişti. Lia uyandı.
FelixDinlenebildin mi?
Lia:Sanırım.
Felix:Benden birşey ister misin?
Lia:Su getirir misin?
Felix:Hemen getiriyorum.
Lia'nın anlatımıyla~
Felix bana su getirmek için gitti. Bende Felix'in odasını inceliyordum. Sonra dikkatimi birşey çekti. Bir madalyası vardı. Sonra Felix geldi ve oturmama yardın etti ve su içmeme de yardın etti. Sonra bardağı gmtürdü ve gelip yatağa oturdu.
Lia:O ne?
Felix:Ne?
Lia:Yani o madalyayı nasıl kazandın?
Felix:Tekvando madalyam. Ama 1 yıl sonra bıraktım.
Lia:Bir tane daha örtü verir misin?
Felix:Neden?
Lia:Üşüyorum.
Felix:Ama hava soğuk değil.
Lia'nın anlatımıyla~
Kalkıp ateşime baktı. Yüz ifadesindeb ateşimin olduğunu anlayabiliyordum. Sonra be kaldırdı.
Lia:Nereye?
Felix:Yüzünü yıkayalım...
Felix'in anlatımıyla~
Lia'yı kaldırıp mutfağa götürdüm ve yüzünü yıkadım. Sonra Lia'yı daha fazla yormamak için salona yatırdım. Bir bezi ıslatıp alnına koydum. Gözlerini bile açamıyordu.
Lia:Üşüyorum.
Felix:Tamam... Bekle sana örtü getiriyim.
Felix'in anlatımıyla~
Lia'ya ince bir örtü getirdim ve beline kadar örttüm. Hiç iyi görünmüyordu... 3 saat yemek yiğip ilaçlarını içmesi gerekiyordu. Ama şu anda gözlerini bile açamıyordu... Bir süre sonra uyudu. Ateşine baktım, hala düşmemişti. Örtüsünü aldım ve Lee Know'u aradım.
Lee Know:Efendim Felix.
Felix:Lia'nın ateşi var düşmüyo. Ne yapıcağımı bilmiyorum!
Lee Know:Tamam sakin ol. Başına bez ıslatıp koydun mu?
Felix:Evet. Şimdi tekrardan ıslatıcam.
Lee Know:Tamam... Ateşi kaç?
Felix:39.
Lee Know:İlaç içti mi?
Felix:Sen getirdiğinde içirdim. 3 saat sonra yrmrk yedirip tekrar içiricem.
Lee Know:Yapıcak başka birşey gelmiyo aklıma... Şey yap, kollarını falan yıka.
Felix:Tamam. Görüşürüz.
Felix'in anlatımıyla~
Telefonu aceleyle kapatıp Lia'yı kaldırdım ve mutfakta kollarını ve yüzünü tekrar yıkadım. Sonra tekrar koltuğa yatırdım ve yanına oturup beklemeye başladım. Sürekli ateşini kontrol ediyordum. Bir buçuk saat sonra ateşi düşmeye başladı. Yarım saat sonra uyandı. Bende mutfakta yemek yapıyordum...
Lia:Felix. Nerdesin?
Felix:Geliyorum...
Lia'nın anlatımıyla~
Felix yanıma geldi ve ateşime baktı.
Felix:Bekle ben senin yemeğini getiriyim. Sonra da ilaçlarını içmelisin.
Lia'nın anlatımıyla~
Felix mutfağa gidip yemeğimi getirdi ve oturmama yardım edip yemeğimi yedirdi. Sonra beni kaldırıp kendi odasına götürdü ve ilaçlarımı içirdi...
7. Bölümün sonu...