1. Sezon 16. Bölüm

345 22 19
                                    

Chan:Bitirdik.

Seungmin:1 saat oldu...

Felix:Sizde iyice kaynaşmışsınızdır.

Seungmin:Evet.

Lia'nın anlatımıyla~

Seungmin bana bakarak gülümsedi. Bende ona gülünseyerek karşılık verdim.

Seungmin:Aklıma gelmişken ben konser için pankart yapabilirim.

Felix:Yok, yapma!

Lia:Niye yapmasın?

Chan:En son yaptığında hepimin pankartlarına Jake'le ilgili şeyler yazmıştı.

Lia:Ne?!

Lia'nın anlatımıyla~

Hepimiz gülmeye başladık.

Chan:Başlayalım mı?

Seungmin:Olur.

Felix:Olur.

Lia:Olur.

Lia'nın anlatımıyla~

3-5 debemeden sonra şarkıyı düzgünce söylemeyi ve çalmayı başardık.

Chan:Saat geç olmuş. Biz artık gidelim.

Lia'nın anlatımıyla~

Chan hariç hepimiz saate baktık.

Seungmin:Evet.

Lia'nın anlatımıyla~

Chan ve Seungmin gittikten sonra bizde Felix'le yattık. Yani ben yine Felix'in odasında yattın oda başka bi ıdada yattı ama nerde yattığını bilmiyorum. Sabah 7 gibi uyandım. Yüzümü yıkayıp Felix'e kahvaltı hazırliycaktım. Mutfağa gidip neyin nerde olduğuna baktım sonra kahvaltıyı hazırlamaya başladım. 30 dakika sonra yemek pişti ve masayı hazırlamaya başladım. Tabakları ve çatalları yerleştirdim sonra bardakları aldım. Bardaklar elimdan kayıp düştü. Biri kırılmıştı birine birşey olmamıştı. Kendime kızıyodum, bi sürpiz yapmak istemiltim onu bile becerememiştim! Sonra birkaç tıkırtı duydum...

Felix:Lia!

Lia'nın anlatımıyla~

Felix hemen yanıma geldi...

Felix:İyi misin! Birşey oldu mu?

Lia:Sadece bardakları düşürdüm.

Felix:Bir yerin kesilebilirdi!

Lia:Ama kesilmedi.

Felix:Ben toplarım.

Felix'in anlatımıyla~

Lia'ya çok kızmıştım... Ya ona birşey olsaydı? Ama son 3 günü güzel değerlendirmek istiyorum. Ama bu korkumu göstermedim... Cam parçalarını toparladım toparladım ve ortamdaki gergümliği bozmak için konuşmaya başladım.

Felix:Kaçta uyandın?

Lia:7 gibi.

Felix:Neden beni kaldırmadın? Konser için erkenden çıkıcaktık.

Lia:Ama uyandın?

Felix:Keşke uyandırsaydın. Beraber kahvaltı hazırlardık.

Lia:Süpriz yapmak istedim. Kızdın mı?

Felix'in anlatımıyla~

Lia bana soran gözlerle bakarken ben ne diyceğimi bilemedim. Lia'ya yaklaştım, o bana gerginlikle bakarken ona sarıldım...

Felix:Kızmadım. Sadece korktum...

Lia'nın anlatımıyla~

Felix'le bir süre sarıldık sonra geç kalmamak için yeni bardakları aldık ve kahvaltıya başladık.

Lia:Kaçta gidicez?

Felix:11 de sırada olmuş oluruz. Ama önce gidip sana konser için güzel bi kıyafet alalım.

Lia:Ben onu tamamen unutmuştum!

Felix:Hızlıca yiğelim sonra gidip sana kıyafet alalım ve gelip yanınıza su falan alıp çıkarız.

Lia:Tamam.

Lia'nın anlatımıyla~

Hızlıca yemeklerimizi yedik ve bana kıyafet almak için çıktık. Siyah bi etek ve üstüne çok hoş vi swit aldık. Aslında benim için baya boldu ama çok güzel durmuştu. Sonra hemen eve gittik ve hazırlandık. Saat 10 buçuktu. Hızlıca hazırlanıp çıktık. Diğerleri bizi sırada bekliyomuş, bizi önlerine aldılar.

Han:Hoş geldiniz.

I.N:Biraz geciktiniz.

Felix:Çok bekletmemedik dimi?

Hyunjin:Yok. Bizde 10 dakika falan önce geldik.

Lia'nın anlatımıyla~

Diğerleri konulurken Lee Know yanıma geldi. Birkaç gündür onu görmeniştim.

Lee Know:Nasılsın?

Lia:İyiyim, sen nasılsın?

Lee Know:İyi... Seni özledim.

Lia'nın anlatımıyla~

Lee Know'a "Bende." demek istedim ama o öyle diyince ister istemez utandım.

Changbin:Han pankartları versene.

Han:Aa evet. Dur.

Lia'nın anlatımıyla~

Han herkes için pankart yapmıştı. Getirdiği çantadan pankartları çıkardı ve dağıttı.

Hyunjin:Yenge senin en sevdiğin üye hangisi?

Lia:Yenge?

Hyunjin:Evet.

Lia'nın anlatımıyla~

Diğerleri tepkime gülmeye başladı.

Lia:Hepsini seviyorum.

Lia'nın anlatımıyla~

Felix kolunu omzuma koyup benim yerime konuşmaya başladı.

Felix:Jay.

Lee Know:Aa benimde.

Lia'nın anlatımıyla~

Konser saatine kadar sohbet ettik hatta bi ara Hyunjin'in bacağında böcek var diye drama queen oldu. Ona baya gülmüştük. Önümüzdekiler ve arkamızdakiler bile gülmüştü. Saatlerimizi öyle geçirdik. Changbin acıkınca 4 kişi gibip yakındaki bi dükkandan yemek aldılar ve öğlen yemeğimizide yedik. Konserin başlamasına 1 saat kaldığında herkes harejetlenmişti biz hala oturuyoduk.

Seungmin:Bu gittiğin kaçıncı konser?

Lia:3 sanırım.

Han:Hangi gruplara gitmiştin?

Lia:Bundan önce 1 kere daha Enhypen'in konserine gittim bide Nmixx'in konserine gitmiştim. Siz her konsere beraber mi gidersiniz?

I.N:Evet. Hem böyle olunca birimiz geç kalsada sırada erken gelen diğerini önüne alıyo.

Lee Know:Her fırsat bulduğunda mı konserlere gidiyosun?

Lia:Evet. Ama pek fırsat bulamadım. 2 kere bulmuştum onlara da gittim.

Hyunjin:Artık bizle çok fazla gidersin.

Lia:Bana da öyle gibi geliyo...

16. Bölümün sonu...

Lee Felix Ve SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin