Lia'nın anlatımıyla~
Birkaç tıkırtıyla uyandım. Saat 9'du biraz daha uyusam birşey olmazdı... Tekrar gözlerimi kapadığımda 10 dakika kadar sürekli döndüm. En sonunda uyudum sanırın. Bir süre sonra kapının açılmasıyla uyandım. Gözüm saate kaydığında 11 olduğunu duydum. Uyandıktan sonra rahatça uyuyamamıştım.
Felix:Günatdın uyuyan güzel.
Lia'nın anlatımıyla~
Doğrulup oturdum ve hemen ateşime baktı.
Lia:Sana da günaydın.
Felix:Bugün nasılsın?
Lia:Daha iyi.
Felix:Haki kahbaltı hazır bide güzelce dinlenmen için 1 saattir bekliyorum. Yemekten sonra ilaçlarını içersin bugün de akşam da lunaparka gideriz.
Lia:Ne! Bugün mü gidicez?
Felix:Neden olmasın?
Lia'nın anlatımıyla~
Kaşkar kalkmaz böyle bi haber almayı beklemiyordum. Ama çok güzel bi haberdi, tek sorun ben akşama kadar zor bekliycektim ama yapıcak birşey yoktu. Mecburen beklemek zorundaydım..
Felix:Hadi kahvaltı soğiycak.
Lia:Tamam. Sen git ben gelirim.
Felix:Tamam.
Lia'nın anlatımıyla~
Felix odadan çıkınca bende isteksizce yataktan kalkıp banyoda gittim ve yüzümü yıkayıp Felix'in yanına gittim.
Felix:Ne yemek istersin? Çeşit çeşit yemekler hazırladım.
Lia:Hepsinden biraz alabilirim.
Felix'in anlatımıyla~
Lia'nın tabağına yemeklerden koymaya başladım. Sonra aklıma dün gece kitap okuduğu geldi...
Felix:Kitap nasıldı?
Lia:Heyecenlı.
Felix:Kaçıncı sayfadasın?
Lia:124 olması lazım...
Felix:Baya okumuşsun.
Lia:Evet ama heyecanlı bir yerinde kaldı.
Felix:Ama bugğn okuyabilceğini sanmıyorum.
Lia:Bende okuyabilceğimi düşünmüyorum.
Felix:Sorun olmazsa bugün seni biraz yalnız bırakıcam. Markete gitmem gerek.
Lia:Sorun olmaz.
Lia'nın anlatımıyla~
Sonra lunapark hakkında konuşarak kahvaltımızı yaptık. Kahbaltıdan sonra Felix'in zoruyla oturdum. Yardım etmeme izin vermedi... Bende oturarak onu izledim. Masayı topladı ve üzerini değiştirmek için odasına gitti. Bende tekrar evi incelemeye başladım. Yaklaşık 15 dakika sonra hazır oldu ve bana görüşürüz diyip çıktı. Bende biraz televizyonu kurcaladım ve bi kanal açtım. Ama 5 dakika sonra telefonuma bakmaya başladım. Gözüm saate kaydığında 45 dakikadır telefona baktığımı fark ettim. Bakmaya devam ettim ve 5-10 dakika sonra Felix geldi. Aldıkları yemekleri mutfağa koydu ve yerleştirmeye başladı. Bende yanına gittim.
Lia:Ben de yardım ediyim mi?
Felix:Sen otur.
Lia:Bunları nereye koyiyim?
Felix:Koltuğa.
Lia:Düzgünce söyle!
Lia'nın anlatımıyla~
En sonunda pes etmiş gibi nefes verdi.
Felix:Alttaki dolaba koyabilirsin.
Lia:Tamam...
Lia'nın anlatımıyla~
Aldığı şeyleri söylediği dolaba yerleştirmeye başladım. Oda üst dolaba aldığı şeylerden terleştiriyordu. Bir anda elinden birşey düşürdü. Aniden sesle irkildim ve Felix'in üstüne birşey düştü sandım. Atağa kalktığımda tezgaha düştüğünü anladım ve rahatladım.
Lia:İyi misim? Sana geldi mi?
Feliz:Gelmedi, iyiyim...
Lia:Baika yardım edilcek birşeyler var mı?
Felix:Yok.
Lia:Bu poşeti boşaltiyim mi?
Felix:Lia biraz otururmusun artık?
Lia:Sıkıldım ama...
Felix:Lia.
Lia:Peki...
Lia'nın anlatımıyla~
Koltuğa oturup Felix'i izkemeye başladım. Neyi nereyi koyduğuny aklımda tutmaya çalışıyordum. Sonra telefonuma ard arda mesajlar gelemeye başladı. Daha fazla dayanamayup teşefonumu sessize aldığımda Felix'in de bana baktığını fark ettim.
Felix:Kimden mesaj geliyo?
Lia:Arkadaşlarım.
Felix:Yurttan olanlar mı?
Lia:Evet. Çok fazla konuşuyolar...
Lia'nın anlatımıyla~
Bana bakarak gülümsedikten sonra işine devam etti. Ardından poşetkeri bir yere koyup yanıma geldi ve televizyonu açtı.
Felix:Dün yeni bi diziye başladık Lee Know'la seninlede izlemek istitorum olur mu?
Lia:Olur.
Lia'nın anlatımıyla~
Felix diziyi açarken vebde kolduğun kenarına haslanıp yastığa sarıldım.
Felix:Atıştırmalık birşey ister misin? Blownie kalmıştı.
Lia:Şimdi değil.
Lia'nın anlatımıyla~
Diziyi izlemeye başladığımızda daha introsundan diziyi çok merak etmiştim. İntrosu o kadar güzeldi ki... Anladığım kadarıyla okulla alakalı bir diziydi. Yaklaşık yarın saattir hiç sesimiz çıkmadan diziyi izliyorduk, yani... Ben bazen söyleniyordum Felix'te bana gülüyordu ama onun dışında sessizdik. Sonra sessizliği bozan ben oldum...
Lia:Bu diziyi nasıl buldunuz ya çok güzelmiş...
Felix:Öylesine kaeşımıza çıkmıştı. Seviceğini tahmin etmiştim.
Felix'in anlatımıyla~
Lia dikkatle diziyi izlerken bende arada sırada onu izliyordum. Bazen "Niye bölye yaptı bu?" diye söyleniyordu bende kendimi tutamayıp gülüyordum.
Felix:Bu arada markete gidince senin turdunada uğradım.
Felix'in anlatımıyla~
Lia diziyi izlemeyi bırakıp beni dinlemeye başladığında devam ettim.
Felix:Kıyafetlerinden aldım.
Lia:Ben kıyafetlerimi nasıl unuttum! Çok teşekkür ederim...
Lia'nın anlatımıyla~
Felix gülümseyerek bana karşılık verdikten sonra diziyi izlemeye geri döndüm. Çok güzel bi diziydi... Bir süre sonra Felix'in bazen beni izkediğini fark ettim. Gözlerimi televizyondan ayırnadan konuşmaya başladım.
Lia:Neden beni izliyorsun?
Felix'in anlatımıyla~
Bir anda şaşırmıştım. Televizyona döndüm ve utarak hafifçe gülümsedim.
Felix:Seni izlemiyorum.
Lia:Beni izliyordun.
Felix:Tamam seni izliyordum. Ama bu kadar güzel olman benim suçum değil.
Lia'nın anlatımıyla~
Kucağımda duran yastığa utanarak başımı koydum. Felix'de bana bakarak gülümsüyordu.
Felix:Neyse... 1 saat sonra hazırlanmaya başlayalım.
Lia:Tamam...
11. Bölümün sonu...