1. Sezon 5. Bölüm

462 34 14
                                    

Lia'nın anlatımıyla~

Uyandığımda başımda doktoru gördüm. Ne yaptığını anlamak için odaya bakındım. Sonra doktor konuşmaya başladı.

Doktor:Serumun bitmek üzere. Bittiğinde bana haber verim ben serumu çıkartınca çıkabilirsiniz.

Felix:Tamam, teşekkürler.

Lia'nın anlatımıyla~

Doktor çıktı sonra Felix önüme masayı çekti, yine... Kahvaltının geldiğini anlamıştım. Ama birşey yemek istemiyordum. Nasıl bir bahane uydurup biraz sonra yiyebilirdim? Sanırın tek şansım tuvalete gitmekti.

Felix:Nereye gidiceksin?

Lia:Tuvalete.

Lia'nın anlatımıyla~

Kalkmama yardım etti ve serumumu tuttu. Sonra tuvalete girdik. Serumumu tuvaletin üstündeki yere koydu.

Lia:Çıkıcak mısın?

Felix:Çıkıcak mıyım?

Lia:Dalga geçiyorsun.

Felix:Tamam, çıkıyorum.

Lia'nın anlatımıyla~

Felix çıktı ve kapıyı kapattı. Keşke telefonumu gizlice alsaydım. Dakikalarca bekliycem sanırım. Biraz sıkıcı olucak... Sanırım 10 dakika falan oldu. Sonra kapı çaldı.

Felix:Birşey mi oldu?

Lia:Hayır.

Felix:Hadi çık artık.

Lia:Tamam.

Lia'nın anlatımıyla~

Gerçekçi olması birkaç saniye sonra sifonu çektim ve suyu birkaç saniye açtım. Sonra hemen kapaytım ve serumu da alıp çıkıcaktım ki bir anda kapı açıldı. Az daha Felix'e çarpıcaktım. Son saniye durdum. Sonra elimden serumu aldı ve beni yatağa doğru götürdü. Yağata oturdum.

Felix:Yat.

Lia:Yatmaktan sıkıldım.

Felix:Ama dinlenmelisin.

Lia:Sen serumu tak.

Felix:Sende yat.

Lia:Yatmak istemiyorum.

Felix:En azından arkana yaslan.

Lia:Peki.

Lia'nın anlatımıyla~

Yatağı yükseltti bende arkama yaslandım. Sonra kapı çaldı ve hemen açıldı. Gelenlerden biri Seungmin olmalıydı diğerini tanımıyordum.

Felix:Hoç geldiniz... Bu Seungmin buda Hyunjin.

Lia:Bende Lia.

Hyunjin:Memnun oldum ve geçmiş olsun.

Lia:Teşekkürler.

Seungmin:Geçmiş olsun.

Lia:Teşekkürler.

Felix:Birazdan serumun biter.

Lia'nın anlatımıyla~

Telefonumu aldım ve galerime girdim. Nerde kaşıyordum en azından obu öğrenirim diye... Ama sadece farklı fotoğraflar vardı. Ama hep kız arkadaşlarım vardı... Felix yada Lee Know'la hiç fotoğrafım yoktu. İlginç...

Felix:Ben doktora haber veriyim...

Lia'nın anlatımıyla~

Felix odadan çıktı. Sadece Seungmin Hyunjin ve ben vardık. Onlar telefpnlarına bakıyordu bende onlara bakıyordum. Giyimleri çok güzeldi... Lee Know, Felix ve In'ın da güzel giyiniyordu... Sonra Felix odaya doktorla geldi ve serumu çıkardı.

Doktor:Çıkış işlemleri için hanginiz gelicek?

Felix:Ben gelirim. Siz arabaya gidin.

Hyunjin:Tamam.

Lia'nın anlatımıyla~

Felix doktorla birlikte çıktı.

Hyunjin:Bi eşyan falan var mı?

Lia:Sadece çantam var.

Lia'nın anlatımıyla~

Birlikte arabaya doğru yürümeye başladık. Utandıkları her hallerinden belliydi. Bir dakika ben neden onların arabasına gidiyordum ki? Yurtta kaldığımı hatırlıyorum ama hangi yurtta kaldığımı hatırlamıyorum. Lee Know'a yazsamıydım? Acaba o biliyo muydu? Hayatımın bir bölümünü geçici bi süre olsa bike unutmak çok kötü. Üstelik bir anda bu kadar erkek çıkmışken, çok zor, bir daha böyle birşey yaşamak istemiyorum. Ama bunun nasıl olduğunu da hatırlamıyorum. Gerçekten çok zor. Ve arabada biraz uzaktaymış. Yada bana böyle geliyo. Ama olsun. O kadar yattıktan sonra yürümek iyi geldi. Bunu düzenli olarak yapmaşıydım...

5. Bölümün sonu...

Lee Felix Ve SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin