Felix'in anlatımıyla~
Saat geç oluyodu. Lia'nın dinlenmesi ne kadar eğlensem de, eğlense de Lee Know ve Hyunjin'e "Gidin" demem gerektiğini düşünüyordum.
Felix:Saat geç oluyo Lia artık biraz dinlensin.
Lia:Ama daha yeni geldile-
Lee Know:Tamam. Hadi Hyunjin bugün vende kalırsın sabahlarız.
Hyunjin:Tamam.
Lia'nın anlatımıyla~
Felix Hyunjin ve Lee Know'dan gitmelerini istediğinde şaşırdım. İtiraz ediyodum ki Lee Know'da sözümü keresek buna izin vermedi. Gittiklerinde Felix tam kerşıma oturdu.
Lia:Neden gitmelerini söyledin? Eğleniyorduk.
Felix:Yorulmanı istemedim. İstersen yarın tekrar çağırım, hatta Lee Know'la yazdığımız şarkıyı da çalarız.
Lia:Olmaz.
Felix:Neden?
Lia'nın anlatımıyla~
Felix'e gülümseyerek baktığımda ne olduğunu hala anlamamıştı. Akşanda bin tane düşünce oldupuna eminim. Ama girdiğimiz idda dışında...
Lia:Hani ben sana Lee Know'la şaekınızı sen söylemeden çalmanı istersem senin istwdiğin birşeyi yapıcaktım ama eğer ilk sen söylersen beni Lunaparka götürücektin? Hatırladın mı?
Felix:Ben bunu nasıl uttum!
Lia'nın anlatımıyla~
Felix saçkarıyla uğraşarak kendine kızmakla meşgulken onun bu komik anını videoya çektiğimi anlamamıştı. Sonra bi anda çektiğimi fark etti ve telefonu almaya çalışırken aceleyle videoyu bitirip teelfonu kapattım. Şifresi yoktu istediği gibi açıp videoyu silebilirimdi aslında.
Felix:Sil o videoyu.
Lia:Hayatta olmaz.
Felix:Lia'cım lütfen ver telefonuny o zaman ben siliyim.
Lia:Olmaz. Bunu Arkadaşlaeına göstericem.
Lia'nın anlatımıyla~
Felix hala telefonu almaya çalışırken telefonu yastığın altına koyup başımı da yastığa koyduğumda pes etti.
Felix:Peki sen kazandın. Ama yarın lunaparkta görüşücez.
Lia:Görüşelim bakalım. Bu kadar korkutma çabalarona değicek mi acaba?
Felix:Değer... Hadi artık yatalım. Sabaha yurduna haber vericem.
Lia:Sende kitap vardı dimi.
Felix:Var...
Lia:Bana bir tanesini verir misin?
Felix:Hayır.
Lia:Neden?
Felix:Yaeın veririm, bugün güzelce dinşeniceksin.
Lia'nın anlatımıyla~
Bi anda kendimi tutamadım ve sabahtan beri aklımda olan o soruyu sordum.
Lia:Sen benim sevgilim falan mısın?
Felix:Neden sordun?
Lia:Yemek yedirmeler, emir vermeler falan.
Lia'nın anlatımıyla~
Felix derin bi nefes aldı. Ama nefesi titriyodu. Sonra yanıma oturdu ve salonun loş ışığında gözlerime bakarak konuşmaya başladı.
Felix:Şu anda hatırlamıyorsun Lia ama bizim birsürü anımız var. Ve sana bu hafta "Sevgilim olur musun?" diye sormayı düşünüyordum. Sonra hastanede briakça y gibi bir sürw önce olanları hatrılamadığını öğrendim. Bizde seninle bu birkaç ayda tanıştık. Sen yaşadıklarımızı unutunca soramadım.
Lia'nın anlatımıyla~
Felix hala konuşurken neler yaptığımızı hatırlamak için kendimi zorladım. Ama hatırlayamadım. Sonra Felix'i dinlemeye geri döndüm.
Felix:Yani 5 gün sonra tekrar eskisi gibi olucaz. Ama ben 5 gün dayanamam. Biraz daha anı biriktirelim diye çabalıyorum.
Felix'in anlatımıyla~
Evet malesef Lia'ya yalan söyşemiştim. Ama güzelliğiyle beni büyülemeden önce bunu düşünücekti. Cebap vermedi. Sanırım dediklerimi düşünüyordu.
Felix:Hadi artık yat.
Felix'in anlatımıyla~
Lia'yı kaldırdım ve odama doğru götürdüm ve yatağa oturttum. Ama bu konuşulanları umursamadan bana hayır dememe rağmen yine kitap verip verememiyceğimi sordu. Ama oda haklı ben olsam bu kadar anılar yaşadığımj öğrendiğim birini unutsam bende bi yaşadıklarımı sorgulardım.
Lia:Hala kitap vermiycek misin?
Felix:Dinlenmelisin.
Lia:Kitap okurken daha çok dinleniyorum. Bazen de uyuya kalıyorum.
Felix:Peki...
Lia'nın anlatımıyla~
Felix'in dediklerini düşünürken ona önceki kpnuşmayla alakalı birşey demedim. Onun yerine kitap istedim ve en sonunda pes etti. Kapağı siyah ve kırmızı renklerde olan bi kitap verdi.
Felix:İyi geceler.
Lia:Bir dakika heni ben misafir odasında kalıcaktım?
Felix:Burda daha rahat uyursun diye düşündüm.
Lia'nın anlatımıyla~
Cevabımı bile beklemeden kapıyı çevirip gitti. Bir süre kitapla bakıştık. Bunu yeni başliycağım kitaplara hep yapardım. Kapağına bakarak konusunu tahmin etmek... Mecare ve gerilim kitabı olabilceğini düşündüm ve okumaya başladım. Zaman çabuk geçmişti 124. sayfadaydım ve nerdeyse uyumak üzereydim. Kitabı Felix'in masasına bırakıp açık olan ışığı kapattım. Sonra yatağa yerkeşip örtüye sıkıca sarıldım ve gözümü kapatmamla hemen uyudum...
10. Bölümün sonu...