Lia'nın anlatımıyla~
1 saat televizyon izledik sonra sa hazırlanmaya başladık. Aslında benim yaptığım pek birşey yoktu... Sadece saçımı düzelttim onun. Yanımda bir eşyamda olmadığı içün sadece saçımı düzetmekle yetindim. Felix de hazırlanıp yanıma geldi.
Felix:Hazır mısın?
Lia:Yapıcak pek birşeyim yoktur zaten.
Felix:O zaman çıkalım mı?
Lia:Tamam.
Felix'in anlatımıyla~
Lia'yla birlikte evden çıktık ve arabaya bindik. 20 dakika sonra lunaparka geldiğimizde camdan lunaparka baktıpını gördüm.
Lia'nın anlatımıyla~
Neye biniceğimi kararlaştırmaya çalışıyordum. İlk önce dönme dolap sonra çarpışan arabalar, korku tüneli... Ve en son atşı karıncayla da günü bitirebilirdim.
Felix:10 tane bilet alıcam 5 tane şeye binsek yeterli mi?
Lia:Yeter...
Lia'nın anlatımıyla~
Arabadan indik ve bilet almak için sıraya girdik. Önümüzde 7 kişi falan vardı. Biraz bekledikten sonra biletlerimizi aldık. Yani Felix aldı...
Felix:İlk neye binicez?
Lia:Dönme dolap.
Felix:Hadi gel.
Lia'nın anlatımıyla~
Elimi tutup dönme dolaba doğru yavaşça koşmaya başladı bende ona ayak uydurdum. Bindiğimiz yarin numarası 19'du. 32 tani yer vardı.
Felix:Sana çok güzel bir şey gösterincem.
Lia:Tamam. Hadi göster.
Felix:Biraz bekle.
Lia:Neden?
Felix:Çünkü öyle.
Lia:Ama...
Lia'nın anlatımıyla~
Ben Felix'e göstermesi için yalvarırken en üste gelmiştik.
Felix:Bak.
Lia'nın anlatımıyla~
Felix'in gösterdiği yöne baktım. Gecenin karanlığında lunaparkın ışıkları ve binaşarda yanan birkaç ışık dikkatimi çekti. Ve nerdeyse batan güneş...
Lia:Sadece bunu görmek için hergün gelebilirim.
Felix:Tamam.
Lia:Tamam derken?
Felix:Hergün geliriz.
Lia:Ciddi değildim.
Felix:Ama ben ciddiyim.
Lia:Tamam, benim için sorun değil.
Lia'nın anlatımıyla~
Felix'le gülüştüğümüz sırada aşşağıya inmiştik ve tekrar yukarı çıkmaya başlamıştık bile... Ben lunaparka bakarken Felix beni izliyodu. Dönme dolaptan indiğimizde Felix'in bana baktığını fark ettim.
Lia:Ne?
Felix:Sırada neye binicez?
Lia:Öyle desene...
Lia'nın anlatımıyla~
Güldükten sonra biraz düşündüm ve etrafıma bakındım.
Lia:Korku tüneli.