1. Sezon 3. Bölüm

626 35 16
                                    

Lia'nın anlatımıyla~

Sıkıldığım için biraz telefonuma bakıcaktım. Annem aramış, bir gruptan 58 tane mesaj gelmiş. Gruba girdim ve bir yerde buluşma hakkında konuşuyorlardı konuşmalarını okurken bir mesaj geldi. "Lee Know" diye kaydetmişim. Kim olduğunu hatırlamıyorum, sanırım Felix gibi onu da unuttum. Mesajına girdim ve birşeyler hatırlama umuduyla mesajlarımızı okumaya başladım. Çok fazla konuşmamışız yada ben mesajları silmişim. Ona nasıl tanıştığımızı sorsam ne düşünürdü? Acaba onu ne zamandır tanıyodum? Bana "Nerdesin?" diye soruyor. Yurdumu mu biliyor? Diğer mesajında "Yurtta yoksun" diyo, hastanede olduğumu söylemelimiyim ki? Sonra çevrim dışı oldu. Biraz başım ağrıdığı için telefonu bırakıp gözlerimi kapattım.

Felix'in anlatımıyla~

Telefonuma mesaj geldi. Bir an irkildim, Lia'nın uyanmasını istemiyordum. Uyuması onun için daha iyidi. Mesaja baktım ve Lee Know'un "Lia nerde?" mesajını okudum. Sonra bende yazmaya başladım. "Lia şu abda hastanede. Metroda bayıldı ve başını çarptı, şu anda dinleniyo..." sobra oda yazmaya başladı "Tamam, hangi hastane?" o an hastanenin adını unuttum ve direk konum attım "Odanın numarası 143" artık yazmıyordu. Büyük ihtimal gelicekti. Onu benden daha iyi tanıyordu. Ven sadece şimdi konuşmuştum. Yaklaşık 10 dakika sonra odanın kapısı açıldı.

Lee Know:Ne ara oldu bunlar?

Felix:Bende anlamadım.

Lee Know:Seni tanıdı mı?

Felix:Hayır.

In:Birşey anlamam normal dimi?

Lee Know:Normal.

In:O zaman anlatın bende anliyim, böle kendimi kötü hissettim.

Lee Know:Telefonumdan Felix'in yazdıklarını oku.

In:Okudum da... Nasıl tanıştınız?

Felix:Sonra anlatırım.

Lee Know'un anlatımıyla~

Lia mesajlarıma cevap vermeyince korknuştum. Sonra Felix'e yazdım ve olanları anlatınca endişelendim. Gelirken de In'la karşılaştım ve oda gelmek istedi. Bana sıkıldığı için dışarı çıktışını ve nereye gidiceğini bilmediğini söyledi. Ama şu anda sadece Lia'nın In'a vericeği tepkiyi merak ediyorum. Uyandığında odada 3 erkek... Herhalde "Benim bu kadar çok erkek arkadşaım mı vardı?" diye düşünür. Ama bence tepkisi komik olducak. Bende bunu unutmamak için çekiyo olucam yada o anda unutabilirim.

In'in anlatımıyla~

Otobüste Lee Know'la karşılaşınca rahatlamıştım. Sıkılıp ne yapıcağımı bilmeden evden çıkmıştım, en azından onun peşine takılabilirdim. Ama ona "Nereye?" dediğimde "Hastaneye." diyince hem korkmuştum hemde şaşırmıştım. Açıkçası böyle bir cevap beklemiyordum. "Neden?" diye sorduğumda bir arkadaşının hastanede olduğunuz söyledi ve bir anda "Kim?!" dedim. Bizimkilerden biri diye düşünüp çok korkmuştum ama "Felix'in hoşlandığı ve takip ettiği biri var o." diyince biraz rahatladım. Odaya girdiğimizde Felix'in tedirgin olduğunu gördüm. Açıkçası garipsemiştim ama belli atmemeye çalışıyordum.

Lia'nın anlatımıyla~

Uyumak iyi gelmişti. Uyandığımda odada 3 kişi vardı. Doktora benzemiyolardı, bu beni şaşırtmıştı. Benim bu kadar çok erkek arkadaşım mı vardı?

Lia:Siz kimsiniz?

Lee Know:Ben Lee Know. Beni hatırlamıyo olabilirsin. Buda In. Onu tanımıyosun, oda seni tanımıyo.

In:Selam.

Lia'nın anlatımıyla~

Onlar gülerken ben hala be olduğu anlamakla uğraşıyordum. Sanırım buda daha çok gülmelerine sebep olmuştu. Birşeyler anlamış gidi davrandım.

Lia:Selam.

In:Çekinmene gerek yok.

Lia:Çekinmiyorum.

Lia'nın anlatımıyla~

Evet fazlasıyla çekiniyorum. Ama bun onlara belli etmek istemiyorum.

Lee Know:Ben bi kantine gidicem. İstediğiniz birşey var mı?

Lia'nın anlatımıyla~

Tam birşey diycektim ama Felix araya girdi. Erkek arkadaşım falan mıydı?

Felix:Sen hepimize su al.

Lee Know:Tamam.

Lia'nın anlatımıyla~

In denen çocuğun adınada konuşmuştu. Değişik bir arkadaş grubu...

Lia:Ben kendimde söyleyebilirdim.

Felix:Yorulmanı istemedim...

Lia:Neden gülüyorsun?

Felix:Çok tatlısın.

Lia'nın anlatımıyla~

Sonra In'in Felix'i dürttüğünü gördüm. Erkekler işte... Kendi aralarında şifreli konuşuyolar. Bir kız olarak bunu anlamakta zorlanıyordum. Ama erkek arkadaşlarım varsa alışmam gerekiyordu... Sonra Lee Know geldi.

Lee Know:Sular geldii...

Lia:Teşekkürler.

In:Ne zaman tanıştınız?

Felix:Uzun hikaye... Sonra anlatırız. Biraz oldu.

Lee Know'un anlatımıyla~

"Evet Felix biraz oldu." diye Felix'le dalga geçmek iatiyordum. Ama yapmadım. Kendimi tuttum ama sonra bu "biraz" ı Felix'e hatırlatıcaktım...

3. Bölümün sonu...

Lee Felix Ve SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin