1. Sezon 17. Bölüm (sezon finali)

330 19 17
                                    

Han:Bizimsin artık seni bırakmayız.

Felix:Bi ara da Itzy'nin konserine gidelim yada TXT.

Lia:Olur...

Changbin:Bu kız cidden bütün grupları biliyo.

Lia'nın anlatımıyla~

Gülümsedim. Sonra sohbetimize devam ettik. Bana sürekli "Şu grubu biliyor musun?" diye soruyolardı benimde cevabın hep evet oluyordu...

Hyunjin:Yengemizle iyiankaşcaz, belli...

Lia:Yenge ne alaka?

Changbin:Felix senden hoşlanıyo bilmiyo musun?

Lia:Biliyorum.

Changbin:O zaman?

Felix:Sadece hala düşünüyo.

I.N:Yani henüz resmi olarak yengemiz değilsin.

Lia:Evet...

Lia'nın anlatımıyla~

Konser başlayana kadar sohbet ettik. Konser alanına girdiğimizde Felix elimi tutup hızlıca içeri girdi. Bende etrafa bakmaya çalışıyodum... Diğerleri arkamızdan geliyordu. Nerdeyse en önde sarılırıdık. Sahneyle aramızda 3-4 sıra falan vardı. Enhypen'in sahneye çıkmasına 10 dakika vardı. Bizde sohbet ederek bekliyoduk. Sonra aralarında ki en kısa kişinin brn olduğumu fark ettim... Aslında normalda o kadar da kısa değildim 1.60 olanlar kısa olmaz. Ama onların ynaında 1.40 gibi hissediyordum. Sonra konu hayvanlara kaydı. Sonra da okullara ve en son konu konsere geldi... Konser dmeişken bende saate baktım. Konserin başlamasına 5 dakija falan falmıştı.

Lia:Konserin başlamasına 5 dakika kalmış.

Seungmin:Jake'imi görebilcek miyim acaba?

Bang Chan:Bütün üyeleri görüceksin Seungmin....

Seungmin:Ya göremezsem?

Lia:Ben senin yerinede görürüm.

Seungmin:Tamam.

Lia'nın anlatımıyla~

Hepimiz güldüğümüz sırada Enhypen sahneye çıktı. Çok eğleniyordum. Tek feldiğimde bu kadar eğlenmemiştim. Hatta bi ara kalp yaptım ve Jake farj edip tamamladı. Seungmin briazçık kıskandı ama uzatmadı çünkü onun da pankartını gördü. Gittiğim en iyi konserdi. Sonra bi şekilde bütün üyeler yaptığım kalbi tamamladı. Neyseki o anı Han videoya çekmiş. Hepimiz farkedildik. Konserin yarısından sonra en öne geçmeyi başardık. Önümüzdekiler arkaya gidince bizde öne geçtik. I.N ve Sunghoon bi ara sohbet ettiler. 2 dakika bile sürmedi ama I.N ona benden bahsetti sonra bana el salladı bende ona el salladım. Yanımdaykrn benim dedikodumu yaptıalr gibi birşey oldu. Konser bittiğinde hepimiz çok eğlenmiştik. Yemek yemek için bi yere gittik ve hepimiz pizza yedik. Konser hakkında sohbet edip çektiğimiz videoları izledik. Felix'le eve girdiğimizde saat 12 olmak üzereydi... Pizza yiycez diye baya da sohbet ettik, birbirimize çektiğimiz videoları attık, konserin güzelliği hakkında konuştuk, Seungmin bize Jake pankartını görünce ne kadar mutlu olduğunu falan söyledi... Eve giridğimiz anda üstümüzü değiştirip yattık. Ama ben konseri düşündüğüm için hemen utuyamadım. Felix uyudumu bilmiyorum. Gittiğim en iyi konser buydu, zaten bunun dışında 2 tane konsere gittim, ve en güzel anlarımı yaşadığım konserde buydu... Ve çektiğimiz videolarla da bu anı ölümsüzleştirmiştik.

17. Bölümün sonu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 20, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lee Felix Ve SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin