Altan KAPLAN: Kendi halinde yaşayan bir polis memuru. Kardeşi Derin ve en yakın arkadaşı Alya ile yaşıyorum. Eski Türk filmlerini ve yemek yapmaya bayılır. Dışarıdan bakınca sıkıcı gözüken hayatı olsa da seviyor bu sakinliği. Sakin hayatı onunla karşılaşıncaya kadardı. Onu gördükten sonra bütün düzeni bozuldu. (Zeynep Çamcı)
Atakan GÜLCE: Gülce şirketinin veliaht. Ama çok da sevdiği söylenmez çünkü ilgi alanı inşaat sektörü değil arabalar. Bu yüzden şirketten fırsat buldukça galeri de arabalarla ilgileniyor. Birde koyu Fenerli. Ailesiyle birlikte güzel bir evde yaşıyor. Aleyna adında sevgilisi de var. Bir çoğunun yaşamak istediği hayatı yaşıyor. Hani derler ya bu buz dağının görünen kısmı aynen öyle. Buz dağının görünmeyen kısmının bir gün başıma büyük işler açacağını bilmiyordum. (Olgun Toker)
Mihran GÜLCE: Gülce şirketinin ikinci veliaht. Abisi olduğu için daha çok dinlenmem lazım ama bunlarda durum tam tersi. Uzun yıllar yurt dışındaydı ülkesine yeni döndü. İşlerin yanı sıra dünyanın en güzel nişanlısına sahip. 3 yıldır nişanlılar Selma'yla ama çocukluk aşkı. Kendini bildi bileli ona aşık. Sonunda bu sene evlenecekler. (Burak Dadak)
Selma ALACA: Alaca moda evinin sahibi. Kardeşi ve annesiyle birlikte yaşıyor. Birde Mihran var tabi. Birlikte yurt dışındalardı yeni döndüler. Gelir gelmez hayalindeki moda evini açtın. Bu sene Mihran ile evlenecekti. O yüzden kendine güzel bir gelinlik tasarlıyor. Dünyanın en kötü yemek yapan gelini olmaya adaydı. Öyle olmasın diye işten artan zamanda yemek kursuna gidiyordu. (Leyla Tanlar)
Feyyaz YAKUT: Atakan'ın en yakın arkadaşı. Üniversitede tanıştılar. Ailesini ailesi gibi görüyordu. Çünkü kendinin bir ailesi yoktu. Yetimhaneden bu günlere gelmişti Atakan'ın sayesinde. Herkes gibi onunda kendime sakladığım sırları var. (Orkun Can İzan)
Füsun GÜLCE: Gülce ailesinin neşe kaynağı. Füsun olmasam bizimkiler ne yapar bilmiyorum. Soyadını bir kenara bırakıp kendi hayallerimi gerçekleştiriyor. Aynı zamanda başkalarının da hayatını kurtarıyor evet doğru tahmin doktor. Onu hep destekleyen kardeşleri sayesinde hiç yalnız olmadı. Onlar yurt dışındayken hayatında çok farklı olaylar gerçekleşti. Ailesi olanları henüz bilmiyorlar. (Ecem Erkek)
Alya KAYA: Altan'ın en yakın arkadaşı. Tıpkı Altan gibi evden işe işten eve giden biri. Eğlenceli, sıcakkanlı hayat dolu. Yaşadıklarına tepki olarak böyle olmaya karar vermişti. Hiç beklemediği yerden büyük bir sınav bekliyor onu. (Oya İloğlu)
Ayşim ALACA: Zeki, güzel, pozitif bir liseli. Annesi ve ablasıyla yaşıyor. Ablası yakında evleneceği için biraz üzülüyor ama çaktırmıyor. Derin onun en büyük sırdaşı. Benzer hayatları yaşamışlar. (Dora Dalgıç)
Derin KAPLAN: Evin serseri ruhlu erkeği. Fotoğraf çekme konusunda çok iyi. Bu hayatta en çok değer verdiği ilk şey ablası sonrada kamerası. Özel bir kolejde burslu okuyor. Aynı zamanda çok da zeki. Tek bir gayesi var ablayla daha güzel bir hayat yaşamak. Ayşim de bu hayaline sonradan dahil oldu. Birde Alya ablası var en az ablası kadar sever onu da. (Doğancan Sarıkaya)
Cihangir KOZA: Yakışıklı, boylu, komik, kibar, merhametli biri. İstanbul onun için kapanmış bir defterin açılmasına sebep oldu. Kendini hiç istemediği durumda buldu. Çiçeklere ve hayvanlara bayılır. Maç izlemeye bayılır. Galatasaraylı. (Ali Yağcı)
Kıymet GÜLCE: Gülce ailesinin en kıymetlisi. Fedakar, iyi bir anne. Becerikli, güçlü kuvvetli bir kadın. Evlatlarının mutluluğu için yapmayacağı şey yok. Hakim beyin göz bebeği. Artık babaanne ya da anneanne olmak istiyor. (Binnur Kaya)
Hakim GÜLCE: Gülce ailesinin direği. Karizmatik, eğlenceli, romantik bir adam. Ne yaptıysa daha güzel bir hayat için. Doğru ya da yanlış bütün her şeyi ailesi ezilmesin güçlü olsun diye. Halada çalışan hiç yorulmayan biri. (Yıldıray Şahin)
Saliha ALACA: Bilgili, güçlü, sulu göz birazda. İlk göz ağrısı evlenecek olması biraz üzüyor onu. Kocasını genç yaşta kaybetmiş. Kocası öldükten sonra işleri biraz kendi bakmış sonrada damadıyla eşinin yeğenine devretmiş. (Seray Gözler)
Aleyna ŞAHİN : Selma'nın moda evinde modellik yapıyor. Burada Atakan ile tanışıyor. 2 yılı aşkın süredir beraberler. Nişanlanmayı düşünüyorlar. Yurt dışında ailesiyle yaşıyordu. Atakan döndüğü için o da dönmüştü. Arada ailesi geliyor arada kendi gidiyordu. Tek çocuktu. O yüzden biraz şımarıktı. (Tuğçe Özbey)
Cemre ALACA: Selma'nın kuzeni. Mihranla yakın arkadaşlar ve de ortaklar. Genç, yakışıklı hafif çapkın biri. Sorsan hayatının aşkını arıyor. Problem halletmekte bir numara. Kimin başı sıkışsa direk Cemreye geliyor. Feyyazla ev arkadaşı. (Enes Demirkapı)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değişmez Aşk
FanfictionBazı duygular üzerinden zaman geçmesine rağmen değişmez tıpkı yarım kalmak gibi. Yarım kalan şeyleri tamamlamak çok zordur. Ya hiç beklemediğin anda karşına çıkarsa bu yarım kalan duygu. İnsani bilinmeze sokar. Altan ve Atakan gibi. Kavuşma arzul...