Karşılarında Atakan duruyordu. 8 sene sonra böyle saçma bir yerde nasıl karşılaşmaları ikisi hatta üçü içinde garip olmuştu. Bu sessizliğe bozan Atakan oldu. Atakan "Geldik abicim Aleyna ablan anca hazırlandı". Atakan önce Ayşimgille selamlaştı daha sonra masanın geri kalanıyla tanışması için Ayşim "Tanıştırayım Derin, ablası Altan, Alya abla ve Cihangir abi" daha sonra yanındakileri tanıştırmak amaçlı" kuzenim Cemre, Atakan abi, Füsun abla ve Aleyna abla Mihran abimin ailesi aynı zamanda ablamın çocukluk arkadaşları." dedi. Oturup sohbete başladılar. Hal hatır sorma kısmını yaparken Cihangirin telefonu çaldı. Cihangir "Altan ben iki dk geliyorum Çetin abi arıyor" dedi onun duyacağı şekilde. Masadan kalkarken Derin "Nereye abi" dedi Cihangir "Çetin abi aradı onunla konuşacağım" deyip göz kırptı. Alya ne oldu bakışı attı Altan bilmiyorum dedi.
Atakan: Demek meşhur Derin sensin tanışmak yeni kısmet oldu dedi bu kadar büyümesine şaşırmıştı. Kocam bir delikanlıydı. Derin "Benim abi." Ayşim "Hadi fotoğraf sırası bizde" dedi ve kalktılar. Atakan son kez arkasına baktı bu karşılaşma onu da şok etmişti. Herkesin gitmesini fırsat bilen Alya "Nasıl yani bunca sene sonra" Altan "Aklım durdu resmen Alya bilmiyorum" Haklıydı koskoca 8 sene geçmişti. Atakan dan ne bir haber ne bir iz vardı. Kendini tuhaf hissediyordu Cihangir ve Ayşimler gelmişti. Cihangirin suratı biraz asıktı. Cihangir "Kızlar bir dk gelebilir misin?" demesiyle Altan sıkıntılı bir durum olduğunu anladı ikisi de ayağa kalktı. Alya "Önemli sanırım kusura bakmayın" dedi dışarı çıktılar. Altan "Ne oldu Cihangir kötü bir şey mi var" Cihangir "Aslının katili yakalanmış. Biraz erken çıkıp sorguya gitmemiz lazım." Altan "Şimdi gidelim niye bekliyoruz ve nasıl yakalanmış." Cihangir "Nasıl yakalandığını bilmiyorum. Ankara da yakalanmış. Gelmesi için gerekli işlemleri halledip yola çıkacaklarmış" diye bütün bildiklerini anlattı. Altan "Alya kendini kötü hissedeceksen gelme bence." Cihangir "Bence de" Alya "Saçmalamayın tabi ki de geliyorum. Hadi içeri girelim" içeri girdiler. Masadakiler kendi aralarında sohbet ediyorlardı. Gelmeleriyle herkes onlara baktı bir açıklama bekliyorlardı. Özellikle Derin. Önce oturdular tam anlatacaklardı ki Derin hemen ne oldu diye sordu. Cihangir "Bir olayla ile ilgili gelişme oldu" dedi ama ikna edemedi. Altan "Aradığımız bir katili yakalanmış o yüzden biraz erken kalkmak zorundayız." Derin "Zaten birazdan konuşma başlayacak ondan sonrada bitiyor. Konuşmaya kadar kalamaz mısınız?" Cihangir "Sonuna kadar kalabilir miyiz bilmiyorum ama daha vaktimiz var." Alya "Aynen, yalnız eve tek dönmek zorundasın bizimkilere söyleyelim mi geçerken alsınlar seni?" Altan "Evet dur ben devriye ekibine söyleyeyim" Mihran "Biz bırakırız merak etmeyin" Atakan da evet manasında kafasını salladı ve "bu kadar araba var ne gerek var bırakırız" Derin "Arkadaşlarla da giderim ben abi size zahmet olmasın." Saliha "Ne zahmeti oğlum ablanın aklı kalmasın" dedi Altan da teşekkür etti. Yemek servisi başladı bu arada. Atakan alttan alta Cihangir ve Altan 'a bakıyordu acaba aralarında bir şey mi vardı. Olmasa ne değişecek dedi kendi kendi. Hiç değişmemişti bakışları duruşu aynıydı. Biraz yorgun gözüküyordu. Onunla sohbet etmeyi özlediğini hatırladı. Saliha" Afiyet olsun" demesiyle düşüncelerini susturdu. Atakan "Sana da afiyet olsun Saliha sultan" dedi sonra herkes yemek yemeğe başladı. Alya "Ayşim elbisen çok yakışmış çok güzel nereden aldın" tamda onluk bir soruydu. Kıyafet, süslenmek falan. Ayşim "Ablam dikti kendisi modacı" Füsun "Sadece Ayşimi değil sağ olsun hepimizi giydirdi." Selma "Ne demek Füsuncum seni giydirmek benim için onur. Ayrıca beğendiniz için çok teşekkür ederim. Sizde çok şık olmuşsunuz" Alya ve Altan teşekkür etti. Sonra konu kimin ne iş yaptığına geldi. Atakan inşaat mühendisi ve araba galerisi söyledi, Füsun doktor, Mihran da mühendis olduğunu söyledi. Aleyna da model olduğunu ve Selma ile çalıştığını söyledi. Atakan "Şuan en güvenli masada oturuyoruz 3 tane polis 1 tane doktor" dedi herkes güldü. Cemre "Bende Mihranla birlikte çalışıyorum" dedi. Cihangir telefonuyla uğraşıyordu. Altan "Ne oldu Cihangir" dedi fısıltıyla. Cihangir "İşte prosedürle uğraşıyoruz sağlık kontrolün de bir sıkıntı var sanırım ben bir konuşuyum hemen" dedi gitti. Saliha "Giden oğlan eşin mi kızım" Altan "Cihangir mi yok iş arkadaşım" Saliha "Öylemi ne de güzel yakışıyorsunuz" Alya baktı güldü çünkü o da öyle düşünüyordu. Aleyna "Saliha teyze sizden bir elektirik almış yada yakıştırmış" Altan kızarmıştı hissedebiliyordu. Tam bir şey diyecekti ki Cihangir geldi hemen sustu. Altan "Her şey yolunda mı" Cihangir "Yolunda yolunda" Altan "İyi hadi bakalım" Müdür ödül törenine başladı. Ayşim okul üçüncüsü, Derin de hem fotoğraf yarışmasında aldığı derecelerden dolayı hem de okul birincisi olduğu için ödül aldı. Altan ve Saliha teyzenin gözleri dolmuştu. İkisi de bu başarıdan gurur duyuyordu. Önce sarıldılar Derin ve Ayşime sonrada göz yaşlarını tutamadılar. Daha sonra masadakilerde tebrik ettiler çocukları. Cihangir "Şimdiden 4 ödül siz ödüllere şimdiden oda ayarlayın" Selma "Bizim kumaş deposu var orayı ayarlarız" deyince herkes güldü. Altan Derine bakarak "Seninle gurur duyuyorum benim aslan kardeşim. Sen olmasan ben yapardım" dedi o da duygulandı tekrar ablasına sarıldı "Asıl sen olmasan ben ne yaparım seni çok seviyorum abla" dedi. Saliha "Maşallah kızım ne kadar başarılı ve saygılı bir çocuk." Altan "Çok teşekkür ederim Saliha teyze" arkadan müzik sesleri gelmeye başladı. Masadakiler dans etmek için kalktılar. Cihangirde kalkmaları gerektiğini söyledi ve herkese iyi akşamalar diyerek toparlanıp çıkmaya başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değişmez Aşk
ФанфикBazı duygular üzerinden zaman geçmesine rağmen değişmez tıpkı yarım kalmak gibi. Yarım kalan şeyleri tamamlamak çok zordur. Ya hiç beklemediğin anda karşına çıkarsa bu yarım kalan duygu. İnsani bilinmeze sokar. Altan ve Atakan gibi. Kavuşma arzul...