Bölüm 7 LİMONLU SODA

19 1 3
                                    

8 sene öncesi
Dersi bitmiş Altan'ın çıkmasını bekliyordu. Altan'ı spor salonuna bırakacaktı. Boks dersi veriyordu.  Birlikte kısa zaman geçirmişlerdi ama aralarında inanılmaz bir çekim vardı. Sonra Altan geldi. Arabaya binip salona doğru gittiler. Salona geldiklerinde Altan indi. 
Artık akşam olmuştu. İşten çıkma saati gelmişti. Yorgun bir şeklide eve doğru gidiyordu. Acaba kafede çalışsa daha mı az yorulurdu. Keşke Alya'yı dinleseydim dedi. Elinde ki limonlu sodasından bir yudum aldı. Bu hayatta onu mutlu eden tek şeydi. Birden karşısına biri çıktı. Korkuyla elindeki soda yere düştü. Karşısında Atakan vardı. Ama o karşısındakinin yüzüne bakmadan kolunu tutup çevirdi. Atakan ah diye bağırdı. Kolu baya acımıştı. Altan Atakan olduğunu anlayınca hemen kolunu bıraktı. Biraz kızdı söylendi. Çünkü onun yüzünden limonlu sodası düşmüştü. Ayrıca akşam akşam nereden çıkmıştı. Sessiz sessiz yaklaşırsa olacağı buydu. Sonra niye geldiğini sordu. Atakan da onu görmek istediğini bu yüzden spor salonundan çıkmasını beklediğini söyledi. Neden kızdın bu kadar diye sordu. Altan da korktuğunu ve sodasının düştüğünü söyledi. Sonra gülmeye başladı Atakan soda bu kadar kıymetli miydi onun için. Elini tutu ve eve doğru yürümeye devam ettiler. Söz verdi sabah ona soda alacaktı. Konuşarak eve vardılar. Altan içeri girdi Atakan da yürümeye devam etti.

Atakan ve Feyyazın konuşması;
Altan ve Cihangir'i görünce eli ayağına dolaştı. Eğer ki onlar buradaysa bir şeyler öğrenmiş olabilirler mi? Hemen Feyyazla konuşmak için yanına çağırdı. Feyyazda şaşkındı ne olup bittiğini anlamamış. Altan'ı da karşısında görünce iyice afalladı. Nerden başlayıp anlatacaktı olanları. Önce derin nefes aldı sonrada konuşmaya başladı. Mezuniyette karşılaştıklarını  polis olduklarını söyledi. Feyyaz Altan'ın polis olduğuna şaşırdığını ve bunca zaman sonra bu şekilde bir karşılaşmanın tesadüf olamayacağını  düşünüyordu. Atakan bütün bunları sonra konuşuruz şimdi önemli olan neden burada oldukları dedi. Evet bu önemliydi çünkü iş ile ilgili bir şeyler mi biliyordu. Hemen adamlara haber gönderdi. Bugün ki alışverişin iptal olduğunu söyledi. Babasında polislerin geldiğini işlerin ertelendiğini söyledi. Bir taraftan da gözü Altandaydı. Feyyazla bütün işleri halledip yanlarına geçtiler. Az kalsın yakalanıyordu. Onu bu işlere bulaştırmamak için kaçmıştı. Yaptığı her şey boşa gidecekti. Birde polis olmuştu. Mesleğiyle onun arasında seçim yapacaktı. Ah baba dedi içinden keşke böyle olmasaydı. Karanın oğlu olmanın bedeli kolay olamazdı zaten.

Değişmez AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin