5.Bölüm

4.5K 256 118
                                    

Hepinize merhaba sevgili okuyucularım💗

Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.

Yeni bir bölüm ile karşınızdayım.

Sınır koymak istemiyorum arkadaşlar o yüzden elinizden geldikçe yorum yapın rica ediyorum.

Evcil hayvan kitaba birkaç bölüm sonra bir olay sayesinde dahil olacak bilginiz olsun.

Ve çok kararsız kaldığım için iki tane olmasına karar verdim.

Oy vermeyi unutmayın hepinize iyi okumalar diliyorum🫶

...

"Oha!Ciddi misiniz siz?"diye sordum şaşırarak.

"Evet maalesef."dedi iç çekerek.

"Peki bu nasıl oldu?Yani gerçek olmadığını,iftira olduğunu nereden biliyorsunuz?"diye sordum.

"O zaman baban büyük bir iş anlaşması yaptı.Bizde aile tanışmak için evlerin gittik.Evde İdil'den 2 yaş büyük bir çocuk vardı.Onun oğluna tecavüz iftirası attı."anlatırken nefesimi tutmuştum.

"Birgün eve geldi ağlayarak.Dedi beni taciz etti.Baban kalktı kıyameti kopardı.Çok büyük kavga oldu.Meğerse İdil çocukla sevgili olmak istemiş ve öpmeye kalkmış.Oğlan yanaşmayınca aklınca böyle bir intikam almaya çalışmış.Ama oğlan zeki bir çocuktu.Aramış İdil'i demişki tamam gel sevgili olmayı kabul ediyorum.İdil koşa koşa oğlanın evine gitmiş.Oğlan önceden odaya kamera koyup İdil'in haberi olmadan herşeyi itiraf ettirmiş."dediğinde ağzım açık kaldı.

Eh yuh yani.

"Eh yuh yani!Bu kadarda olmaz!"diye yükseldim.

"Tabi biz gerçeği öğrenince çok mahcup oldum adamlara karşı.Basına sızmaması için elimizden geleni yaptık.Ama şirket zarara uğradı bu olay yüzünden."dedi üzülerek.

"İnanmıyorum ya!Oğlan cidden zeki bir oğlanmış ama."dedim sonlara doğru mırıldanarak.

"Bu olanlar yüzünden zaten o da gitmek istiyordu.Babanda çok üstelemedi.Zaten çok iyi anlaşamıyorduk,bu olay tuzu oldu."dedi.

"İlginç gerçekten."dediğimde kahvelerimiz gelmişti.

Garson kıza teşekkür ettiğimde gülümsedi.

"Dila hanım birşey daha sorabilir miyim?"dedim kahvemi yudumlayarak.

"Tabi canım izin almana gerek yok."dedi ve dikkatini bana verdi.

"Savaş abim bana 2.en büyük abim olduğunu söyledi.Benim başka abim daha mı var?"diye sordum.

"Evet canım.Birde Asım abin var.27 yaşında ve İstanbul'daki şirketi yönetiyor.Ayda bir kere oraya kontrole gidiyor.Bir hafta sonra gelir oda."dediğinde anladım anlamında başımı salladım.

"Yani Dila hanım zor olmadı mı bu kadar çocuk büyütmek?"diye sordum.

"E tabi zor oldu ama olsun.Hepinizi çok ama çok seviyorum ben."dedi gülümseyerek.

"Buradan çıktığımızda sana oda bakmaya gidelim."dediğinde hatırladığı için üzülmüştüm.

Çok fazla masraf yapmıştık zaten.

Tamam ailem olabilirlerdi ama daha bir kaç gün tanışmıştık.

"Dila hanım gerçekten gerek yok."dediğimde başını iki yana salladı.

"Baban dedi kızım ben ne yapayım?"dediğinde tamam anlamında başımı salladım.

Kahveler bittiğinde kalktık ve kafeden çıktık.

HATALI HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin