28.Bölüm

1.1K 96 51
                                    

Hepinize selamlar!

Yeni bir bölümle karşınızdayım.

Bu arada 40 bin okunmayı geçmişiz🥳

Daha fazlalarını görürüz inşallah.

Bu arada ASNCHBFFAE yeni bir kitap yayınladı ilginizi çekeceğini düşünüyorum.Bir göz atarsanız sevinirim 🫶🏻

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın iyi okumalar diliyorum!

...

Çok şükür evime dönüyordum.

Testi yapmışlardı.Bende çok şükür bekledikleri bir durum olmamıştı ama olan kızlar vardı maalesef.

Şimdide kafamı babamın göğsüne koymuş arabanın sallantısından dolayı olan mide bulantımı bastırmaya çalışıyordum.

Babam ne kadar ısrar etsede yemek yemek istememiştim.Tek istediğim eve gidip uzanmaktı.

Aklıma gelen telefonum ile kafamı kaldırıp babama baktım.

"Baba benim telefonum nerede?"Gözleri anında bana dönmüştü.Gözleri hala kızarıktı ve dümdüz bakıyordu.

Her an ağlayabilecek bir moddaydı sanki ama güçlü durmaya çalışıyordu.

Ona çok üzülüyordum.

"Evde birtanem.Odanda duruyor ellemedik."dediğinde dudağımı büzerek konuştum.

"Yaa ama şarjı bitmiştir şimdi onun."dediğimde babam gülümsedi.

"Sana yeni telefon mu alsak?Seninkinin ekranı kırılmıştı gördüm.Söyleyecektim ama fırsat olmadı."gözlerimi açarak ona baktığımda gülümsemesi büyümüştü.

Evet telefonumun ekranı kırıktı çünkü düşürmüştüm ve tamir etmek için çok fazla para istemişlerdi.

Üvey annem ile abim bu parayı karşılayamayacak durumda oldukları için bu şekilde kullanmaya alışmıştım.

Telefon beni çöpe at diye yalvarıyordu adeta.

"Gerçekten mi?"dedim sesimin heyecanlı çıkmasına engel olamayarak.

"Alırız tabi kızım.Ben diyorum sana bir ihtiyacın olduğunda çekinmeden söyle diye."

"O kadar kolay değil o işler."diyerek güldüğümde o da benimle gülmüştü.

Kafamı tekrar göğsüne koyduğumda bastıran uykuma engel olamadım.

...

Sonunda eve gelebilmiştim.

Herkesle merhabalaşma Faslı fazla uzun sürmüştü.

Açıkçası en sevmediğim şey diyebilirdim.

Yemek yedikten sonra bir buçuk saat kadar banyoda kalmıştım.Hayatı sorgularken vaktin nasıl geçtiğini insan anlamıyordu şahsen.

Şimdi de bir kucağımda Ares,diğer kucağımda Gece oturuyordum yatakta.

Daha doğrusu şarjımın dolmasını bekliyordum.

Yarın Pazar olduğu için babam istersem yeni telefon almaya gidebileceğimizi söylemişti.

Çınar çok sessiz kalmıştı bu akşam.Daha doğrusu çekiniyordu.Annemler ona misafir odalarından birini vermişti ve orayı onun için döşeyeceğini söylemişti.

HATALI HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin