Hepinize selam dostlarım 💅🏻
Yeni bölüm ile karşınızdayım.
Sınavlar başlamadan bir iki bölüm daha atmaya çalışacağım.
Sınav zamanı yazmaya vakit bulabileceğimi düşünmüyorum.
Bol bol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın iyi okumalar diliyorum hepinize🫶🏻
...
"Yiğit burası neresi ya!"dedim korkuyla.
"Sen şu adresi doğru verdiğine emin misin?"diye sordu Yiğit.
"Evet doğru verdim internette yazanı."dedim korkuyla.
Verdiğimiz adrese getirdiğini söylemişti ama burası ormanlıktı!
"Kimse yok mu burada ya!"diye bağırdı Yiğit.
"Hey!Kimse yok mu buralarda!"diye bağırdım bende.
"Yiğit ya kaçırılırsak,organ mafyaları kaçırıp organlarımızı alsalar ya da insan kaçakçılarının eline düşsek bizi yurt dışına kaçırsalar orada bize eziyet etseler belkide burada bir geneleve satarlar ay ben çok korktum şimdi ya beni kötü işlerine alet ederlerse senide köle yaparlar!Ya da beni zorla evlendirip hapis hayatı yaşatırlar-"daha sözümü bitirmeden Yiğit'in gülmeye başladı.
Kaşlarımı çatarak ona baktım ve koluna vurdum.
"Ya ben burada ciddi birşey söylüyorum!"dediğimde gözünden gelen yaşı sildi.
"Ecem sen çok mu dizi izliyorsun? Nereden geliyor aklına böyle şeyler?"dediğinde aklıma gelenlerle sırıttım.
Çok kitap okuyo desek?
"Kırk yıl düşünsem böyle şeyler aklıma gelmez Ecem.Bu senaryoların kaynağını mutlaka istiyorum."dediğinde başımı salladım.
"Ya kimse yokmu!"diye bağırdı Yiğit.
Ben korkudan sesimi çıkaramıyordum.
Evet bende bu vardı korkunca bağırmaya çalışsam bile ağlamaya başlayacağım için genelde susuyordum ve şuan çok korkuyordum.
Çünkü karanlık yerlerde korkuyordum ve telefonlar çekmiyordu!
"ECEM!DUYUYORUM BEN SİZİ NERDESİNİZ?"Sonunda birinin seslenmesi birazda olsa rahatladım.
Bu ses Zümra'nındı sanırım.
"BURDAYIZ BİZ!SİZ NERDESİNİZ?"Diye bağırdı Yiğit.
Ses arka taraftan geldiği için o tarafa dönmüştük ikimizde.
"Sesime doğru gelin!"diye bağırdığında o tarafa doğru yürümeye başladık.
Bir süre yürüdükten sonra Zümra'yı görmemle rahatladım.
"Oh Allah'ım çok şükür."dedim rahatlamış bir şekilde.
Kaçıralabirdim belki sonuçta.
Az manyak dokunmayın siz.
Zümra hızlı adımlar ile yanıma gelip sarıldığında bende ona karşılık verdim.
"Hoşgeldin Zümra ve sen adını unuttum selam."diyerek Yiğit'e elini uzattı.
"Yiğit.Memnun oldum."diyerek el sıkıştılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HATALI HAYAT
Novela Juvenil(Kitap klasik konulu abi kitabıdır ne olur kitaba gelip saçma sapan şeyler yazmayın) Kendimce normal yaşayan bir insanken bir anda hayatım değişirse ne olur? Ne demek hemşire bebekleri karıştırdı? Ben bunca yıl boyunca boşuna mı benle alakası olmaya...