FİNAL

765 54 15
                                    

Evet bir macera daha sonu:)

Tatil kısımlarını yazmaktan vazgeçtim çünkü Rüzgâr'ın kitabına odaklanıyorum.

Aslında beklentimin çok yüksek olduğu bir kitaptı ama maalesef ama emeklerim karşılıksız kaldı.

Bir kaç açıklamada bulunayım.

Bir önceki bölümün sonunu değiştirdim gidip bakabilirsiniz.Ufak bir cümle ekledim zaten.

Rüzgâr'ın kitabına ne zaman başlarım bir fikrim yok.Biraz dinlenmem lazım.

Ulaşılamıyor kitabımıda kaldırdım çünkü destek gelmeyen bir kitabı yazmak insana yük gibi geliyor emin olun.

Bu yüzden kaldırmak en mantıklı olanıydı.

Her neyse duygusalım şuan hadi son kez yeni bölüme geçelim:)

...

5 yıl sonra

"Abi yapma ya!"diyerek abimin elindeki kepi almaya çalıştım.

Bugün mevzuniyetimiz vardı ve Savaş abim kepimi vermiyordu.

"Banane kızım.Boyun o kadar kısa olmasaydı ben ne yapabilirim."dedi dalga geçer bir tonda.

Oflayarak yanaklarımı şişirdiğimde  arkadan gelen Asım abimi gördüm ama sesimi çıkarmadan sırıttım.

Asım abim olayı anlayıp Savaş abime doğru yaklaştı ve ensesine sağlam bir şaplak geçirdi.Anında gülmeye başlarken Savaş abim korkuyla arkaya döndü.

"Niye kızla uğraşıyorsun?Senin yüzünden mevzuniyete geç kalacağız!"dedi Asım abim azarlar bir tonda.

"Abi sen vurma bana Allah aşkına!Elin çok ağır ya!İki şaka yaptırmıyorsun valla ya"dedi sinirle.

Asım abim,Savaş abimin elindeki kepi aldı ve beni kolunun altına alarak dışarı doğru çıkardı.

Bugün Yiğit,Ben ve Kuzey mevzun oluyorduk.

Evet Kuzey.

Çınar alıştıktan bir süre sonra 18 yaşında adını değiştirmek istediğini söylemişti.

Bunun nedenini sorduğumuzda o adamın koyduğu isimle yaşamak istemediğini söylemişti.

Annemlerde onu kırmamıştı.Annemler onu karşısına almış ve onu kaybetmeden önce bu ismi koymak istediklerini söylemişti.

Çınar'da bu isimi kabul etmişti.

O günden sonra o bizim için Kuzey olmuştu.

Üniversitede herkes onu Kuzey olarak tanımıştı.

Üçümüzünde ilk başlarda farklı hedefleri olsada hepimiz aynı bölümü yazmıştık ve çıkmıştı.

Üçümüzde tarih öğretmenliği yazmıştık.

Evet bunu neden seçtiğimizi bende bilmiyordum ama nedense o zamanlarda bu fikir çok cazip gelmişti ve bir anda kendimizi tarih bölümünü yazarken bulmuştuk.

Ve şansımıza üçümüzede çıkmıştı.

İlk başta farklı üniversiteler çıksada Asım abim halletmişti.

Bu beş senede neler mi değişmişti?

İlk olarak Asım abim evlenmişti.

Çok ani olmuştu ve hepimiz şaşırmıştık.Ama şu an yengemle çok mutluydular ve bir çocuk bekliyorlardı.

HATALI HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin