19.Bölüm

1.5K 127 115
                                    

Hepinize merhaba sevgili okuyucularım 🫶🏻

Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.

Beni soranlara çok teşekkür ederim 🫶🏻

Bir önceki bölüm her ne kadar fazla yorum gelmesede yinede yazıyorum bölümü çünkü oy sayısı fazlaydı.

Bu bölüm yorum sayısını fazla istiyorum arkadaşlar en azından 30 u geçsin.

Bu bölüm merak ettiğiniz şeyleri öğreneceksiniz merak etmeyin.

İyi okumalar diliyorum oy vermeyi unutmayın!

YAZAR'DAN

Genç kız yemek molasına çıkmış dinleniyordu.

Bugün çok fazla yoğunluk olduğu için çok yorulmuştu.

Ama annesine bakabilmek için bu işte çalışmalıydı.

Elinde ki sigarayı yere bastı ve söndürdü.

Normalde insanlardan emir almaktan nefret ederdi ama hayat işte nerede ne olacağı belli olmuyordu.

Para ile üstün olunan bir dönemde yaşadığı için hayatından zevk almıyordu.

Yemek saatinin bitmesine az kaldığını gördüğünde yavaşça ayağa kalktı.

Akşam yemeği saati yaklaşıyordu ve ortalık kalabalık olacaktı.

Arkasından gelen yürüme sesleri ile oraya döndü.

Bunu garipsemişti çünkü sürekli yemeklerini burada geçirirdi ve burada kimse olmazdı genellikle.

"Kimse var mı?"diye seslendi boşluğa doğru.

Köşeden çıkan adamla daha fazla tırsmaya başladı.

"Aa korkuttum mu özür dilerim.Ben yanlış geldim sanırım kayboldumda."adam hem konuşuyor hem genç kıza yaklaşıyordu.

"Evet sanırım yanlış geldiniz burası AVM'nin bodrum kısımlarından üst çıkış üst kattan."dedi kız cesur tutmaya çalıştığı sesiyle.

Buraya kimsenin gelmeyeceği düşüncesi ve bu adamla yalnız kalmak onu korkutuyordu.

"Anladım.Size bir mekan göstersem bana nerede olduğunu söyleyebilir misiniz?"diye sordu bu sefer adam.

Kız yeterince korkmaya başlamıştı ama belli etmemeye çalışıyordu.

"T-tabi eğer bildiğim bir yerse yardım etmeye çalışırım."dedi kekelemesine engel olamayarak.

"Ah çok güzel bakın o zaman."diyerek cebinden silahını çıkardı genç adam.

"Beyfendi ne yapıyorsunuz ve o silahı içeri nasıl soktunuz!?diye sesini yükseltti kız.

"Eğer kıpırdar ve bağırırsan beynini patlatırım.Anladın mı beni?"dedi adam dişlerini sıkarak.

Bir yandanda kızın üstüne yürüyordu.

Cebinden çıkardığı ilacı kıza uzattı.

"Şimdi yukarı çıkıyorsun ve 468 numaralı sipariş masaya ulaşmadan bu ilacı içine döküyorsun tamam mı?"

Kız şaşkınlık içinde ona baktı.

Ne saçmalıyordu bu adam?

"Bakın ben bunu yapamam bakmam gereken bir annem var kovulursam ne yaparım?"dedi korkak bir sesle.

HATALI HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin