8.Bölüm

4.2K 245 132
                                    

Hepinize merhaba sevgili okuyucularım 🫶

Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.

Yeni bir bölüm ile karşınızdayım.

50 oyu geçmesede az kaldığı için bölümü attım.

Bol bol yorum yapmayı unutmayın çünkü yorumlarınızı okumayı çok seviyorum.

Oy vermeyi unutmayın iyi okumalar diliyorum hepinize 🫶

...

Ne işi vardı burada?

"Ecem kızım."dedi ve bana sarıldı.

O an gelen hırs ile onu ittim.

Beklemediği için şaşırmıştı.

"Ne kızı ne!Daha dün gece bir an önce gitsin İdil bize yeni yeni alışıyor dedin!Ne yüzsüzlük bu!"diye haykırdım suratına.

"Sen nereden-"dediğinde sözünü kestim.

"Dün gece su içmeye kalkmıştım.Ama gel gör ki şu içemeden yatağıma geri döndüm!Hemde büyük hayal kırıklığı ile!"dediğimde suratı ciddileşti.

"İyi.Al eşyalarını hadi görüşürüz."diyerek yanımda getirdiğim çantayı suratıma fırlattı.

"Siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz!"dedi Asım abim sinirle.

"SANA İNANMIYORUM YA!BU KADAR MIYDI SENDE DEĞERİM!"Dedim sinirle.

"ECEM BAŞKA AİLENİN KIZIYSAN NEDEN BİZİNLE KALASIN Kİ?HEMDE CANDEMİR'LERİN KIZI!NE GÜZEL HER İSTEDİĞİNİ YAPIYORLARDIR SENİN!DAHA NE İSTİYORSUN!"Diye bağırdı o da.

"Ya yıllardır birlikte yaşıyoruz biz!Nasıl bu kadar kolay vaz geçtin benden ha!"diye bağırdım dolan gözlerim ile.

Asım abim gelip beni kollarının arasına aldı.

"Sakin ol birtanem."

"Sana bakmak zorunda mıyım Ecem?Ailenle her kavga ettiğinde bize mi geleceksin?Abin ne zorluklar ile kazanıyor o parayı!"dediğinde olduğum yere çakıldığımı hissettim.

Abim anlatmış mıydı anneme?

Asım abiminde kasıldığını hissediyordum.

Sinirle abimin kollarının arasından çıktım.

"YILLARDIR BİRLİKTEYİZ YA!NASIL BÖYLE İĞRENÇ BİR İNSANSIN SEN! DİLERİM ALLAH'TAN İNŞALLAH BENİM YAŞADIĞIMI SANA YAŞATIR!VE BEN SANA SÖYLEYEYİM İDİL'İN PSİKOLOJİSİ BOZUK FALAN DEĞİL! MASUM BİR İNSANA TECAVÜZ İFTİRASI ATACAK KADAR AŞAĞILIK BİR İNSAN O!"Diye bağırdığımda suratıma vurulan tokatla ne yaşadığımı şaşırdım.

Ben daha ne olduğunu anlamadan çantayı yerden aldı ve bir daha suratıma fırlattı.

"Al çantanı bir daha gelme eve!Abinide rahatsız etme!Ayrıca kızımada iftira atma!"dedi bağırarak.

"SİZ NE YAPTIĞINIZI SANIYORSUNUZ!"Diye bağırdı Asım abim.

Daha adını koymadığım köpek yavrusu koşarak kapının önüne geldi ve Filiz Hanıma(üvey annesi) saldırmaya başladı.

Asım abim köpeği eline aldı.

Yanağım acıyordu.

Şoka girdiğim için ağzımı açıp birşey söyleyemiyordum.

HATALI HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin