Setelah habisnya festival besar besaran oleh pihak kampus. Fourth, Gemini, Ford, Satang dan Winny sedang bersama sama mengemas belakang stage. Mereka mengangkat kerusi, lampu dan speaker untuk disimpan di stor kampus.
Fourth & Gemini yang benar benar sudah kepenatan memilih untuk ke taman kampus dan berehat disana sebentar.
"Gem, aku pergi beli air kat mesin gedegang sana tu jap" Kata Fourth sambil menunjuk ke arah mesin air layan diri yang tak jauh dari mereka.
Gemini hanya menganggukkan kepalanya. Fourth pun bangun dan berjalan ke arah mesin air layan diri tersebut. Gemini pula melelapkan matanya mahu berehat sebentar sambil sambil menunggu Fourth pulang kembali.
Suasana taman tersebut gelap gelita hanya ditemani lampu jalan dan lampu bangunan yang ada di kawasan situ. Fourth menghidupkan flash light telefonnya kerana tidak nampak butang yang ada di mesin layan diri tersebut.
Tiba tiba seseorang menegurnya dengan menepuk bahunya perlahan membuatkan lelaki kecil itu terhinjut kerana terkejut.
"Hai" Tegur orang itu. Fourth memincingkan matanya kerana tidak nampak wajah lelaki tersebut lalu menghalakan telefonnya yang masih menyala dengan flash light itu ke muka orang yang menegurnya.
"J-Joong?" Joong tersenyum hambar.
"Awak buat apa kat sini?" Tanya Fourth. Sebenarnya dia takut dengan Joong tapi dia tahu Gemini akan menjaganya dan selamatkannya kalau ada apa apa berlaku.
"Awak dengan Gemini ada apa apa ke?" Tanya Joong tanpa babibu.
"Hah?"
"Saya tanya, awak ada apa apa ke dengan Gemini?" Mata Joong tepat memandang mata Fourth membuatkan lelaki itu menelan ludah.
"Kami kawan"
"Mana ada kawan menggatal macam tu" Joong tersenyum sinis lalu memegang tangan Fourth kuat membuatkan lelaki itu menjerit sakit
"J-Joong lepas!" Fourth meringis sakit. Joong pula hanya tersenyum kepuasan melihat Fourth hampir menangis itu.
"Saya nak awak balik" Kata Joong membuatkan Fourth memandangnya tidak suka.
"Saya taknak dekat awak, lepaskan saya Joong!" Fourth merentap tangannya kasar tapi apakan daya tenaga Joong lebih kuat darinya.
"Aku nak kau, Fourth" Fourth memijak kaki Joong membuatkan Joong menjerit lalu melepaskan tangannya.
Fourth berlari meninggalkan tempat tersebut. Joong pula mengejarnya lalu menarik tangan Fourth.
"Kau nak pergi mana?" Joong menarik tangan Fourth lalu memeluk pinggan ramping milik Fourth. Fourth menjadi tidak selesa, dia mencuba menolak tubuh kekar milik Joong.
"Joong jangan buat saya macam ni.." Fourth menangis dan menggigil kerana Joong mula meraba raba tubuhnya dan mencium lehernya.
"Dah lama kita tak macam dulu" Fourth berasa seram sejuk mendengar apa yang Joong katakan. Fourth cuba menjerit nama Gemini tapi kedudukan mereka agak jauh untuk Gemini dengar.
"Kau ingat lelaki tu boleh tolong kau ke?" Joong ketawa sinis lalu dia mencuba untuk mencium bibir Fourth.
Fourth mula meronta ingin melepaskan diri. Joong memegang kedua tangan milik Fourth lalu mencium leher milik Fourth dan meninggalkan beberapa bekas merah.
Fourth yang mulai lemah itu hanya mampu bergelut kecil dengan Joong yang kuat dan besar itu.
"Joong sudah.." Fourth memukul mukul dada bidang milik Joong kuat membuatkan lelaki itu marah lalu menampar muka Fourth.
YOU ARE READING
[ BL ] MY ECSTASY | GEMINIFOURTH
FanfictionKisah dimana Fourth seorang penulis buku yang menggunakan nama samaran 'Tulisan Bintang' jatuh cinta dengan peminat bukunya sendiri, Gemini. HOMOPHIC DNI. (n.) Slow Update don't be silent reader please ^__^ 28 jun 2023