16. Bırakma Beni

104 6 8
                                    

Yazar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yazar...

" Vazgeçme benden, gitme. Sensizlik nedir bilmiyorum daha ben. Gidersen eğer kalbim de seninle gelir çünkü ve işte o zaman ben diye bir şey kalmaz geriye. Gitme Dilan, Beni Bırakma. Uyan, nolur uyan... "

Doktordan izin alarak hazırlanıp Dilan'ın bulunduğu yoğun bakım odasına giren Baran yatakta ölü bir beden gibi solgun yüzüyle yatan Dilan'a uyanması için yalvardıktan sonra tekrardan dışarıya çıkıp sandalyeye otururken 5 gün önce yaşanılanları hatırladı bir anda.

5 gün önce...
Duyduğu sözler ile adeta şoka giren Baran bir yandan ardından gelirken kendisine ne olduğunu soran Kerem'i cevapsız bırakarak odasından ve şirketten çıkıp girdiği otoparkta bulunan arabasına binerken diğer yandan ise korku içinde kendisine sevdiği kadının yaralandığını söyleyen Zülfü'ye

" Nerdesiniz Zülfü? Dilan nasıl? Nefes alıyor mu? Tamam, hemen geliyorum. Sakın yanından ayrılma. "

Diyerek ardından arabaya binerken kendisine

" Noluyor oğlum? Anlatsana. Nolmuş Dilan'a? "

Diye soran Kerem'e

" Bilmiyorum, bilmiyorum. Allah kahretsin, bilmiyorum. Gidince göreceğim. "

Diye cevap vererek Zülfü'nün kendisine tarif ettiği mekana doğru yola koyuldu.

Öte yandan dışarı çıkıp arabasına binerek çıkıp giden Derya'nın gitmesi ile içeriye dalan Zülfü ise gördüğü manzara karşısında şoka girerken bir süre sonra yerde acılar içinde kıvranan kızın inlemesi ile kendine gelip ambulansı aradı hemen. Sonra da üzerindeki ceketi çıkardı hızla ve yanına gidip çömelerek karnındaki yaraya bastırıp tampon yapmaya başladı.

" Dilaaaan... "

İçeriye girer girmez gördüğü manzara karşısında nefesinin kesildiğini hisseden Baran hızla yanına gidip çömeldiği kızın başını elleri arasına alırken gözlerini açıp kendisine gülümsedikten sonra geri kapatan kıza bir anda paniğe kapıldı ve yaşadığı kaybetme korkusuyla haykırdı ismini.

Yarım saat sonra...
Çok geçmeden gelen ambulansla hastaneye kaldırılan Dilan ölüm kalım savaşı verirken sevdiği kadını bir an olsun yalnız bırakmak istemeyen Baran ise ambulansa bindirilen Dilan'ın yanına geçip oturdu ve ona bir şey olmaması için dua etmeye başladı.

Şimdiki Zaman...
Gözündeki yaşı sildi yüreği yaralı aşık. Nefesi kesilmiş gibi hissederken kendini çalan telefonuyla cebinden çıkarıp açtı ve kendisini arayan Kerem'in söyleyeceklerini dikkatle dinlemeye koyuldu. Duyduğu her cümle de giderek artan öfkesi büyüdükçe büyüdü. Sevdiği kadına bunu yapan Derya'yı 3 gün süren bir kovalamaca sonucu saklandığı bulurken telefonda kendisine yaptıklarını yalanlayan bir ifade verdiğini söyleyen Kerem'den aldığı haber ile öfkeden deliye döndü ve onu bulduğu gün öldürmediği için pişman oldu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 5 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞK OYUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin