Yazar...
5 gün sonra...
Dilan...
O günün üzerinden geçen bu 5 günde yanından ayrılmayıp her sorunuyla ilgilendiğim sevdiğim adamın giymiş olduğu mavi gömleğinin düğmelerini iliklerken bir anda sağlam koluyla belimi sarıp beni kendine çekmesiyle şaşkınlıkla ona" Ne... Ne yapıyorsun Baran? Yaran daha iyileşmedi. Canın yanacak, yapma. Bırak beni. "
Dedim. Dememle boynuma eğilip kokladıktan sonra uzaklaşıp bana
" Sensizlik canımı yakıyor zaten. Özledim ulan. Deli gibi özledim. "
Diyerek özlemini dile getiren adamla derin bir iç çekerken ona
" Yapma Baran, yanarım yakarsın. Yakma nolur. 5 gün boyunca burdaydım ve 2 gün önce yanında olduğumu öğrenen ailem artık susmuyor, her firsatta soru sorup duruyorlar bana. Bu işin adını koyalım diyorlar. Ama ben, kendimi hazır hissetmiyorum. İlişkimiz ani oldu ve hiç bir şeyi tam olarak yaşayamadık seninle. Hal böyleyken de bu tür ciddi konular aceleye gelsin istemiyorum. "
Dedim. Evet onu seviyordum ama acele bir karar vererek hayatlarımızın geri dönülmesi zor, çıkmaz bir yola girsin istemiyordum. Bu yüzden bana
" Anlıyorum Dilan, anlıyorum güzelim. Ama sen de beni anla nolur. Dediğin gibi 5 gündür yanımdasın. Geceleri göğsümde uyutuyorum seni. Sabahları seni seyretmek için senden önce kalkıyorum hep. Benimsin, biliyorum. Ama elimde değil, ilk günden beri hissetmek, yaşamak istiyorum seni. Ama senin isteğin olmadan olmaz, bunu da biliyorum. Fakat olmuyor işte. Denedim. Denedim Dilan. İnan bana, çok denedim. Sana dokunmamayı, tenine değmemeyi. Ama başaramadım. Engel olamadım kendime. Yenildim tenine. "
Deyip susan sonra da ona
" Baran ben... "
Diyerek konuşacağım sırada elini dudaklarıma götürüp okşayarak susturup bana
" Lütfen, konuşmaya cesaret bulmuşken kesme sözümü. Dinle sacede. Çünkü bir daha ne zaman böyle konuşurum, bilmiyorum. O yüzden lütfen, sözümü kesmeden dinle beni. "
Diyen adamla susmak zorunda kaldım. Sessizce onu dinlemeye koyulurken kolumdan tutup beni yatağa götüren sonra da yatağa uzanıp beni de göğsünün üzerine yatıran adamla gülümseyerek başımı kalbinin üzerine koyup henüz bir saatlik vaktimiz varken onu dinlemeye koyuldum. Kadife gibi yumuşacık sesiyle bana
" Ben, beni kurtarmak için hayatını riske attığın o ilk gün kapıldım sana. Cesaretin ve dürüstlüğün içime işledi bir anda. Her an yanında olup seninle konuşmak, tanımak istiyorum seni. Ama belki beni yanlış anlarsın diye yapamıyordum maalesef. Hastaneden çıkıp da seni evine bırakıp evime geldiğimde bile aklım hala sendeydi. Çünkü sen, deli kız. Aklıma kazınmıştın. Unutamıyordum acıdan dolayı yaşaran o yeşil gözlerini. Günlerce nasıl bir bahane uydursam da gelsem diye kara kara düşünürken bir anda evimin ortasında buldum seni ve inan bana, hayatım boyunca hiç mutlu olmamıştım o güne kadar. Ama dedim ya, belki beni yanlış anlar ya da beni istemezsin diye korkuyordum ve bu yüzden seni kendimden soğutarak uzaklaştırmaya çalıştım ama seni Kerem'den kıskanmam işimi zorlaştırmıştı. Patlama noktasına gelmemi de Kerem'in bana seninle ilgilenmek istediğini söylemesi sağlamıştı. O an Kerem'i boğmamak için yanından hızla ayrılarak yanına gelmiş ve sana odama gel demiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK OYUNU
FanfictionKardeşini kurtarmak için paraya ihtiyacı olan fakir bir kız... Hayatını işe adamış aşırı kuralcı olan bir adam... Ve onları bir araya getiren mecburi bir AŞK OYUNU... Başlangıç: 5 Mart 2023