Hoşgeldiniz 6. Bölüme. Bu arada bazılarınızın Mikey o olan nefreti soğumamış onlara bir papat tarlası, ya da direkt papatya da olabilirler anca sakinleşir onlar çünkü. Bu kitapta Manjirou biraz sürünebilir :))Ya da Takemichi ye gıcık kaparsınız kim bilirrr :)))
İyi okumalarr••••••••••
Manjirou kafasını sudan çıkardı ve yüzerek ağacın olduğu yere geldi. Patlama öyle kuvvetli olmuştu ki asa Manjirou yu suya uçurmuştu. Takemichi kahkaha atıyordu. Manjirou sinirle sudan çıktı ve eline yaydığı ateşi bedenine ısı olarak yayıp kıyafetlerini kuruttu.
"Buda neydi böyle?! Sen benle dalga mı geçiyorsun?!"
Takemichi nin kahkahası daha da büyümüştü. Uzandığı taştan sırtını kaldırdı ve oturur pozisyona geldi."Testi geçemedin kara kralı. Kalbini temizle ve öyle gel."
"Ne testi?! Neyden bahsediyorsun?"
"Bu asayı kalbi çok temiz birisi alabilir. Kalbin temiz değilse alamazsın. Bu asayı yaparken lanetledim. Kalbin temizse alabilirsin değilse alamazsın ama başka bir çözümü de vardı tabi. Ee sen onu da geçemedin."
"Diğer çözümü ne?"
"Eğer birini, bir eşyayı belki de bir hayvanı çok seversen ve koruma içgüdüsü ile hareket edersen asa sana ait olurdu seni benimserdi. Koruma içgüdüsü ile hareket ederken düşmanından nefret edersen asa nın 3. Formunu açarsın ama anladığım kadarıyla sevgiden mahkumsun."
"Ha- hayır! Halkım! Halkımı seviyorum! Onları korumak istiyorum bu yüzden buraya geldim zaten."
"Halkını sevmiyorsun, korumakta istemiyorsun Manjirou. Sen güçlü olmak, 2 krallıktanda üstün olmak istiyorsun bencilsin. Asa'm benciliği sevmez Manjirou. Yetersizsin. Ya kalbini temizle ya da birini sev öyle gelebilirsin."
Manjirou sinirle yumruklarını sıktı ve eline kocaman bir ateşi yayıp asaya doğru ateşi fırlattı. Takemichi yerinden öyle bir hızla kalkıp asayı aldı ki. Manjirou onu görememişti. Takemichi asayı dik bir şekilde yukarı fırlattı ve elinde yeşil şimşeğe benzeyen madde oluşmaya başladı.
"Uzaklaş."
Asa dik bir şekilde Takemichi nin önüne düştüğünde yine bir patlama olmuştu. Manjirou bu sefer suya düşmek yerine mağaranın en ucuna doğru savrulmuş ve sırtını, mağaranın duvarına çarpıp acıyla bağırmıştı.Manjirou suya düşecekken ateşi bu sefer sırtına yaydı ve ateşten kanatlar yaptı.
Manjirou havalandı ve elinde yaptığı ateş toplarını Takemichi ye doğru fırlattı. Takemichi asasını sağ eline alıp sol tarafa doğru savurdu.
"Kalkan."
Yeşil sarmaşıklar Takemichi nin etrafını sarmıştı. Ateş topu sarmaşıkları yaktı ama sarmaşıkları içi boştu Takemichi yoktu."MİKEY YUKARI BAK!"
Draken korku ile bağırdı. Manjirou kafasını yukarıya doğru kaldırdığı gibi büyük bir ağaçın ona doğru geldiğini gördü. Ağaç Manjirou ile birlikte suya doğru sürüklenirken Manjirou kanattaki ateşleri arttırdı ve ağacı tamamıyla yaktı."Etkileyici, bu güçlere sahip bir kralın ülkesinin fakirlik içinde sürünmesi içler acısı olsa da etkileyici."
Manjirou sinirle sesin sahibine baktığında Takemichi nin mağaranın tepesinden gelen sarmaşıkları oturduğunu gördü."Ülkem bereketlensin diye o asayı almaya geldim! Ve alacağım da."
"Manjirou~ ben sana zaten asayı verdim seni istemeyen asaydı hatırlatırım."
Manjirou ateşten bir hortum yarattı ve Takemichi ye doğru hortumu gönderdi. Takemichi asasını hortuma doğru tuttu."Yok ol."
Sudan çıkan büyük ağaç suyla birlikte Takemichi önüne gelmişti ve su ateşi buhar etmişti.Manjirou sinirle yumruk yaptığı ellerini sıktı. Bu çocuğu yenmek imkansızdı. Takemichi delikten gelen kelebeğin parmağına konmasına izin verdi ve gülümseyerek kelebeğe baktı.
"Sen, senin kalbin temiz olamaz! Bu asayı sen yarattın ama nasıl seni kabul eder?!"
"Çünkü ben bu toprakları senin dedenden ve senden korumak için seçildim ben 1. Seçenek için değil 2. Seçenek sayesinde bu asa bana ait Sano Manjirou."
"De- dedem mi?"
"Baban sana hiçbir şey söylememiş anlaşılan. Ülkene, krallığına dön Manjirou. Babanın sana anlatması gereken çok şey var anlaşılan."
Diyip derin bir iç çekti Takemichi ve kendini geriye atıp suya çarptı ama yüzeye çıkmamıştı. Asa ile birlikte kaybolmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
King Of Fire
Fanfiction3 kıta, üç kral. Herkesten nefret eden ve fakirlik içinde sürünen kara halkı ateş gücüyle kendini mahvetti, buz halkı ise o kadar zengin olmalarına rağmen, krallarının cimriliği yüzünden bu zenginlikten mahrum bırakılan aç bir halktı, onlara verilen...