10.bölüm

20 7 0
                                    

Samimiyet biliyorum ama benim onu sorgulamam gerekiyor du o bu haldeyken "olmamalımıyım?." Dedim en sevmediğim şeyi yapmıştım soruya soruyla yanıt vermiştim "neden olasın ki?." Siyah saçlı kız "knk niye çoca böyle davranıyorsun kan davanız felan mı var." Bakışlarını benden ayıran kız arkadaşına çevirdi "tanımadığımız biri teknemize biniyor ve biz bunu normal karşılıyoruz öyle mi?." Şuan sinirden yumruğumu sıkıyordum istemsizce "belya böyle yapmak zorunda değiliz o da bize eşlik edebilir." Aralarına girmek istediğimden emin değildim "3 kız dört erkek iyi eğleniyor musunuz belya hanım." Sesim sert ve imalı çıkmıştı gözlerini kaçırdı ve arkasını döndü "git burdan." Dedi sessizce yarasını kanatmışım gibi bir tepkisi var dı "Sen Kendini bile bile kafese kilitleyen özgür bir kuşsun." Ne ima ettiğimi anlayabilir di "kitapta yazanları anladığında çık karşıma." Cevabı anlamsız dı "kader bir daha karşılaştırırsa." Dedim ve tekneden inerek sahil kenarına gittim arkamı son kez dönüp baktığım da arkadaşları ile birlikte her şeyi unutmuş bir vaziyette keyfine devam ettiğini gördüm az kalsın ondan etkilenicektim büründüğü halden kızlara ilgi duymam vaktim de olmadı zaten her geçen gün beni daha da boğan dünyanın havası bu gün biraz farklıydı ana yoldan karşı karşıya geçtim ve takım elbiseli adamın yanına gitmek için evin yolunu tuttum yan yoldan korna sesi ard arda gelmeye başladı arkamı döndüğümde siyah bmw olduğunu ve bana korna çalındığını farkettim sakince yaklaşarak camı açık olan araca eğilerek baktım ben ona giderken o benim ayağıma gelmişti "atla arabaya." Dedi şöför yola geçerek şöförün yan koltuğuna oturmak için kapıyı açtım oturdum yerleşip kapıyı kapatıyordum ki arkadan bir el uzanıp omuzuma dokundu ani harekete tepki gösteren vücudum kapkatı kesilmişti ön aynaya bakarak arkadakinin kim olduğunu anlamaya çalıştım takım elbiseli adam dı kaslarım kendini salarak vücudumun kontrolünü bana bıraktı 10 saniyedir tutup kalmış olduğum kapıyı çekerek kapattım "korkuttum galiba." Dedi mahçup bir şekilde elini çekerek öldürmem gereken adamın bu olduğuna emin değildim garipsedim onu fazla samimi biri gibi geldi "beklemiyorumdum sizi." Dedim "ben seni bekliyordum."Dedi tek kaşımı kaldırarak aynadan onunla bakıştım göz bebeğinde mutluluk var dı "iş teklifi için." Duyduğum şeyle şok oldum bu gün de ne vardı temmuzun 14 'ünde ne gibi bir şans olabilir di benim doğmuş olmam gibi büyük bir yanlış yapılan günde "nasıl bir iş bu." itraz etmiyordum ama direk kabul etmem saçma olur işimi bilmeden işe girersem şirket batıracak potansiyele sahibim "şöför olacaksın." Teklif ettiği şey beni aşıyordu evet araba sürmeyi çok iyi biliyordum ama ehliyetim yok du tedirgin bir şekilde açıklama yaptım "ehliyetim yok benim." Dedim utana sıkıla "kullanmayı biliyorsundur." Dedi cevabından emin olarak "tabiki." Dedim emin olduğu cevabı vererek "o zaman sorun yok hallederim ben her şeyi."dedi ve ekledi."ayrıca koruma da olucaksın kızımı sana emanet edicem ve ona zarargelmesine izin vermiceksin."teklifi gerçekçi gelmiyor du işe alınırken dolandırılıyor gibi hissediyordum ve bu çok komik bir durumdu "kızınız?." Dedim sorarcasına "adı su seni yormaz sakindir belaya bulaşmaz." Israrcıydı "neden korumaya ihtiyaç duyuyorsunuz."adama bıkkınlık gelmişti "50.000 uyar mı?."dediği miktar beni şaşırtmıştı "peki efendim kabul edersem ne zaman başlıcam." "Sana ehliyet lazım." Dedi biliyordum ama korkuyordum "nasıl olucak o." "Bi tanıdığımın kursu var orada alabilirsin telefon numaranı ver haberleşelim." Telefon numaramı dedikten sonra şöför ihtişamlı evin girişinde durdu arabadan indim ve son bir kez yüzüne baktım göz kırptını gördükten sonra kapıyı kapatıp durağa doğru yürüdüm beni tanımışmıydı tanısa kızını emanet etmezdi ayrıca onun kızı evle birlikte yanmıştı ben bile böyle zarar görürken o nasıl kurtulmuş olabilir di aklım iğce karışmıştı otobüs durağına geldiğimde binmem gereken otobüsün gelmesine 15 dakika kadar bir süre olduğunu farkettim kaldırımda bulunan banka oturdum ve kafamı toparlamaya çalıştım iki günde bu kadar şey yaşamak ağır gelmişti yorgun ve aç hissediy....

Ateş ve su Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin