0.1

291 17 7
                                    

Gözlerimi yavaş yavaş açtığımda başımda inanılmaz bir ağrı vardı. Dün yine babamdan şiddet görmüştüm ve başımı kapıya çarpmıştım.

Yüzümü buruşturup yataktan kalktım. Bugün kazandığım burs ile özel bir koleje geçiş yapmıştım. Şükürler olsun ki babam okuluma fazla karışmıyordu.

Banyoya girdim ve işlerimi hallettim.  Odaya girip okulun forması olan siyah etek ve beyaz gömleği giydim.

Saçlarımı tepeden sıkı bir atkuyruğu yapıp önden 2 tutam saç bıraktım.

Beyaz spor ayakkabılarımı giydim ve çantamı alıp sessizce evden çıktım. Otobüs durağına gittim ve otobüse bindim.

Yaklaşık  1 saat sonra koleje geldim. Burası baya lüks bir yerdi.

Etraftaki lerin bakışlarını umursamadan sınıfa geldim ve bana gösterilen sıraya oturdum. Yanım da yakışıklı bir çocuk var Dı. Ela gözleri bana kızgınlık ve öfke ile bakıyordu.

" Neden yanıma oturdun?" dedi sert ve soğuk sesiyle.

" Şey... Bana gösterilen sıra burasıydı." dedim sırayı göstererek.

Gölerini devirip kafasını sıraya gömdü sanırım uyuyacaktı yeterki benimle uğraşmasın zaten evde çektiklerim yetiyordu burdada çekmek istemezdim...

Daha sonra çantamdan suyumu çıkardım tam içecektim ki bir anda elim titredi ve yanlışlıkla suyu adını bilmediğim çocuğun üstüne döktüm.

Ellerimin titreme sebebi doku zedelenmesinden dolayıydı.

Çocuk kafasını kaldır dı ve bana öfke ile baktı.

"Ne yaptın sen?!" dedi sinirle.

"B-Ben... Yanlışlıkla oldu." dedim.

"Daha doğru düzgün konuşmayı bilmiyorsun. Sen nasıl geldin bu okula?"dedi bağırarak. Sınıftakiler sessizce bize bakıyorlardı.

Neden kimse bir şey yapmıyor du ?

"Özür d-dile-"dedemden kendimi yerde buldum. Bu salak çocuk beni sıradan ittirmiş ti. Ve üzerime geliyor du.

Nefesim daralmaya başladı. Hayır hayır şimdi olmaz!!

Aklıma babamın yaptıkları geliyordu. Gözlerim kararmaya başladı. Etraftan endişeli sesler duyuyordum. Biri beni kucağına aldı. Beni kucağına alan kişi yüzümü avuçlatı arasına almıştı. Fakat ben hiç kimseyi göremiyordum.

Bilincim yavaş yavaş kapanmaya başladı.

Gerisi karanlık...

Selam yeni kitap ile karşınızdayım. Bu bölümde bana yardımcı olan arkadaşım Atlantis_a teşekkür ederim.

💗 Sevgiyle kalın

Asosyale AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin