Konferans salonunda olanlardan sonra ağlamaya başlamıştım ama hayır bugün değil bugün benim mutlu günümdü bugün o adam ölmüştü etraftaki erkekler bana salak saçma şeyler diyordu son anda beni rezil eden çocuğa baktım ve hemen yerimden kalkıp gittim çantamın içinde lan beyaz elbiseyi aldım sınıf boşken giyiniverdim hemen çantamı toplayıp çıktım koşmaya başladım saat 2:12 ydi ben sanırım 2:20 de orda olurdum koşullarımı daha fazla hızlandırdım evet sonunda gelmiştim küçüklüğümün katili olan adamın mezarı kalabalıktı şerefsiz hemen gittim zaten herkes dağılmaya başlamıştı daha iyiydi ama tüm insanlar siyah giyinirken benim beyaz giymem herkesin gözlerini bana çekiyordu kimseyi umursamıyordum insanlar benim hakkımda dedikodu ede ede gittiler defolsunlar mezara baktım bağıra bağıra konuşmaya başladım...
"UMARIM CEHENNEMDE BANA YAŞATTIKLARININ BETERİNİ YAŞARSIN CANLI CANLI YAN SEN BENİM RUHUMUN KATİLİSİN SEN BENİM KATİLİMSİN SEN KÜÇÜK PELİN'İN KATİLİSİN'' mezarına baktım tükürdüm ve çıktım eve gidecektim ama buzdolabında yiyecek bişi yoktu kendime işte aramam lazımdı böyle yapamazdım ilk iş markete gittim malzeme aldım hemen eve geçtim telefonumdan iş ilanlarına bakıyordum garsonluk veya barmen işi vardı barmen işinin maaşı oldukça fazlaydı hemen ona başvurdum yaptığım saçmaydı ama o paraya ihtiyacım vardı garsonluğada başvurdum bar akşam 8:30 da açılıyordu garsonluğa okul çıkışı gitsem gayet iyi para biriktirebilirdim evet bu evin ışıklarını kapattım yatağıma girdim elime kitap aldım okumaya başladım nedense kitap aşklarına bayılıyorum elli sayfa okuyunca uykumda yavaş yavaş geliyordu kitabımın arasına ayraç koyup yan başımdaki komidine koydum kendimi uykunun kollarına bıraktım...
Anne gitme beni bırakma yalvarırım gitme gitme anne bu adam bana tecavüz etti anne benim canımı yaktı anne bana vurdu beni ağlattı hani sen benim ağlamama izin vermezdin annee gel lütfen elimi tut nolur arkanı dönme anne dönme gitme ben yanlızım anne yalvarırım yardım et gel yanıms doktor olucam ben doktor olucam gel iyileştiririm ben seni yemin ederim ben seni iyileştiririm gel artık özledim seni...
Yeni bölüm sizlerle aşklarım yazarınız tarafından öpüldünüz 💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asosyale Aşk
Любовные романыPelin yeni bir koleje burslu bir şekilde kaydını aldırmıştır. Ve pelin asosyal bir kızdır. Çünkü babasından şiddet görmekte ve tacize uğramaktadır. Peki bu asosyal kız okulun popüler çocuğunun dikkatini çekerse ne olur? Hadi Asır ve Pelin in hikayes...