Sabah başımda inanılmaz bir ağrı vardı hemen yanımda duran telefonu elime aldım bar sahibinden mesaj gelmişti "dünki yaptığın sorumsuzluktan dolayı işten atıldım barın önünden dahi geçmeyi planlama artık"
Çokta şeyimde sanki banane atıldıysam atıldım banyoya girdim sıcak bir suyun içine girdim güzel bir yıkandım banyodan çıktım aynanın önünden kendime bakmaya başladım biraz kendimi izledikten sonra bakımıma başladım saçımı hoş bir topuz yaptım okul formasını giydim zıplayarak merdivenden aşağı indim nedenini bilmiyorum ama bugün mutluyum kahvaltı hazırlamaya koyulacaktım ki kahvaltı hazırdı hatta herkes oturmuş bana bekliyordu herkese günaydın diyip otururdum biraz sohbet ettik ve Asırda bizde kaldığı için okula beraber gittik.
Okula girdiğimiz zaman herkes bu tarafa bakıyordu şöyle tahmin ediyordum benim gibi bir kız böyle bir adamın yanında ne işi olur diye tahmin ediyorum ama her neyse indiğim gibi sınıfa yöneldim zaten ders başlamak üzereydi kitaplarımı çıkardım zil çalana kadarda kitap okuyacaktımzil çalmıştı.
Asır çantamı düşürmüştür şuan özür diliyerek onu toparlamaya çalışıyordu ben eğilene kadar o toplamıştı zaten teşekkür edip verdim okul zaten böyle sıkıcı geçiyordu taki öğle arasına kadar.
Şimdi tam derste soruyu çözecekken müdür bey sınıfa girdi
Çetin(müdür) :Hocam dersinizi böldüğüm için özür dilerim ama Pelin çantanı alıp odama gel lütfen hocam alabilirmiyim
Selim(mat. Öğretmeni) :Tabi hocam umarım bir sorun yoktur
Çetin(müdür) :Yok hocam iyi dersler size
Çantamı alıp müdürü bekletmeden yanına gittim ne olduğunu bile anlamamıştım ki oysa müdürün odasına girdiğimizde hoca arkamdan hemen kapıyı kapattı yanıma geldi çantamı aldı hızla boşalttı eline bişi almıştı ama göremiyorduö arkasını bana dönünce şoke oldum.
Uyuşturucuydu nasıl ama uyuşturucunun u harfini bile kullanmıyan ben çantamdan uyuşturucu çıkmıştı müdür bana tabii kızmaya başlamıştı tutanak ve uzaklaştırma yemiştim çantamı alıp eve doğru yola çıktım koşarak eve gittim kapıyı açtım ev boştu hemen odama çıktım bavulumu hazırlamaya başladım annemden kalan son altın kolyeye baktım bu iş için bunu satmam lazımdı Merte mektup yazıp odamdan çıktım mektupu masanın üstüne koydum kuyumcuya gittim.
~~~
Uçağa binmiştim Parise gidiyordum oranın bana iyi geleceğini düşünüyordum ki öyleydi uçaktaydım yolculuk sakin geçmişti okulu durdurmuştum etmek istemiyordum uçağın iniş yapılacağına dair anons yapıldığı zaman kulaklığımı ve telefonumu çantamın içine koydum uçak inincede bavulumu alıp Parisin güzel havasını içime çektim.
ASIR'DAN
Mert aramıştı Pelinin nerede olduğunu sormuştu ama bende bilmiyordum en son yaptığım şey için müdürün odasına gitmişti evet uyuşturucuyu ben koydum ona iyi davranıyorum diye hemen kendini bişi zannetmesin zavallı numara yapmaya başlamıştım bile...
Mertgilin yanındaydım ama yoktu en sonunda mertin telefonuna mesaj geldi Pelin'dendi başka ülkeye gitmiş ve bunu söylemiyor ama maalesef ki benim bunu bulmam hiç te zor olmuycaktı...
Sevgili bebeklerim baya bir süredir sorunlar yaşıyordum anca düzeltebildim hikayemi beğenmenize sevindim aranızdan be editör varsa bana lütfen Dmden ulaşabilir i rica ediyorum sevgiyle kalın💜💜💘💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asosyale Aşk
RomancePelin yeni bir koleje burslu bir şekilde kaydını aldırmıştır. Ve pelin asosyal bir kızdır. Çünkü babasından şiddet görmekte ve tacize uğramaktadır. Peki bu asosyal kız okulun popüler çocuğunun dikkatini çekerse ne olur? Hadi Asır ve Pelin in hikayes...