Asır üstü çıplak bir şekilde içeri girdi bana "istersen dokunada bilirsin serbest ama bunun için sadece 5 dk var süren doluyor" donuk gözlerle ona bakıyordum "aaa hadi ama bunlara dokunmak istediğini biliyorum" dedi koşarak odadan çıktım lavaboya girdim kapıyı kilitledim.
~~~
Sabah kalktım banyoya girdim bakım yaptım çantamı hazırlayıp aşağı kahvaltı yemeye indim Mert kahvaltıyı hazırlamıştı okula oda gelecekti derslerinden geri kalmak istemiyormuş neyse kahvaltıyı edip okula gittik.
Ojukdan çıkar çıkmaz koşarak ilk iş yerime garsonluğa gittim personel odasına girdim üstümü çıkardım önlüğümü , kıyafetimi değiştirdim koşarak masadaki istekleri almaya başladım çıkma saatim geldiğin de eve koştum hızla banyoya girdim üstüme bir kot pantolon onun üstüne beyaz bir crop giydim artık açık kıyafet giymek beni mutlu ediyordu.
Bardaki işime yavaş yavaş alışmıştım özellikle bu kokuya bu nasıl bir koku burnumun direği sızladı ilk başta Arya diye bir kız da vardı onla arkadaş olmuştum çok tatlı bir kızdı numaramızı felan verdik birbirimize ama sonraki olanlar hiç iyi şeyler deildi.
Arya yalvarıyordu bırak beni diye bende ağlamaya başladım çünkü Aryayı pis işlerde kullanacaklardı Aryanın kollarından bende tutuyordum ama karşı adam daha güçlüydü bardaki kızlar yetmiyordu demi pislikler garsonlara asılmaya başladılar artık Aryayı son gücümle çektim adam Aryayı bırakıp bana geldi yüzüme tokat yememle yere düştüm ağzıma metal tat geliyordu "hassiktir" dedim Arya yanıma diz çöktü ama adam Aryayı kolundan tutup götürmeye çalışıyordu bi ses yükseldi silah sesi herkes bağırıp çağırıp duruyordu biz hayla burdaydık ama o adam bu durumda bile Aryanın kolundan çekiyordu ayağa kaltım son gücümle adamın kolunu ısırdım adam bağırdı yüzüme tekrar tokat attı ama şükürler olsun ki Aryayı bıraktı kafamı kaldırdığımda adam yere yatmıştı vuran adama baktığımda şok oldum.
Asır ve Arya evime gelmişti asır yanağıma buz tutuyordu Arya'da sürekli ağlıyordu Mert'se sürekli sorular soruyordu ama kimse cevap vermiyordu bozuldu ve yanıma oturmak için Asır'ı kıçıyla itti Asır'ın elindeki buzu aldı kendisi devam etti Asır'a baktığımda kaşları çatık, ağzı açık, gözlerini büyütmüş bir şekilde bakıyordu çok değişikti ama gülmeden edemedim Arya'a kendi odamda yatak hazırladım o günümüzde öyle olmuştu yarınki günümüze göre bugün gayet sakin bir gündü...
SEVGİLİ OKURLARIM CENAZE NEDENİYLE FAZLA BÖLÜM ATAMIYORUM LÜTFEN BENİ ANLAYIN ELİMDEN GELDİĞİ KADAR ATIYORUMMM SİZLERİ ÖPÜYORUMMMM💗💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asosyale Aşk
RomancePelin yeni bir koleje burslu bir şekilde kaydını aldırmıştır. Ve pelin asosyal bir kızdır. Çünkü babasından şiddet görmekte ve tacize uğramaktadır. Peki bu asosyal kız okulun popüler çocuğunun dikkatini çekerse ne olur? Hadi Asır ve Pelin in hikayes...