Jin:Lan omzundaki leke yine parlıyor.
Hoseok:Harbiden ha.Nasıl oldu bu?
Suga:Nasıl olduğu zerre umrumda değil.
Namjoon: Turuncu ne demekti ki?Herkes kendi arasında konuşup Jk'in omzundaki lekenin nasıl olur da parladığını düşünürken ben sadece bizim çocuğun yüzüne bakıyordum ve sanırım biraz fazla odaklanmıştım.
Jimin:Tae,tae!
Suga:TAE OLM NOLUYOR BİZİ DUYMUYOR MUSUN SEN!?Suga üstümde değişik bir etkiye sahipti gerçekten.Onun sesini duyar duymaz hayal dünyamdan çıktım ve bizimkilere baktım.Sasirmis duruyorlardı,bense az önce ne yaptığımı unutmuş gibi onların şaşırmasına şaşırıyordum.
-Kusura bakmayın,duymamışım.
Jin:Neden acaba?
Hepsi-ozellikle jin- kahkaha atmaktan kırılacaktı.Aslında komik olaydı ben olsam ben de gülerim, güldüm de.Gülerken bır yandan da Jeongguk'a bakıyordum,o da gülüyor mu diye.Neyse konu çok fazla sapmadan toparlamaya çalışırken buldum kendimi:
-Sanırım eğlenmeyi temsil ediyordu.Ayrıca bir önemi yok artık,sonuçta o basamağı çoktan geçtik.
Namjoon:Evet önümüzdeki renklere odaklanmamız gerek,bunda şans yüzümüze güldü ama bir daha güler mi bilemeyiz.
Namjoon böyle söyleyince bir garip geldi,"şans" ve "gülmek".Dikkatimin tekrardan dağılmasına izin veremezdim.
-Gençler sıradakı renk sarı.
Jin: Süpermiş de ne anlama gelirmiş acaba kendileri?Hoseok:Cidden ya hadi ilk iki rengi bı şekilde bulduk da ya kalan 5 renk?
Suga:Ya bir durun,ortamı durduk yere germeyin!Suga,böyle düşünmelerinden dolayı onlara kızsa da aslında o da gergindi ve bunu anlamak için kahin olmak gerekmiyordu.
Jimin:Ya bizim taktik mi yanlış acaba?
Namjoon:Bizim taktik mi var?
Suga:Hangi taktik?
Jimin:Ya hani oturup düşünüyoruz,işte bu renk bunda var falan.Yesilde de aynı şeyi yaptık ama yanlış yoldan doğru sonuca ulaştık,o da tae sayesinde.
Suga:E niye araştırmıyoruz?Jimin:Suga dün de aynı şeyi söyledin,Jin internetten bakmaya çalıştı sonra Tae bağırdı ya ona.Bu kadar unutkan olmanın imkanı var mı gerçekten?
Suga:Var.Suga'nın dobra cevapları,Jin'in hoseok ile uyumlu esprileri, Jimin'in ciddi olmaya çalışan tatlı yüzü,Namjoon'un olgun hareketleri..Sanırım bu dünyaya ait ölümsüz anılar biriktiyorum.Tüm kahinler boyutuna savaş açacak cesur ama vicdanı rahat biri gibi,sadece iki cevabı olduğunu bildiği bir soruda yanlışı seçtiği taktirde kurtuluşun karşısında duracağını hücrelerine kazımış biri gibi..
-Jimin haklı bu kadar basit olmamalı şifreyi kırmak.Bi düğüm var kilit nokta orası ama asıl soru kilit noktanın ne olduğu?
Suga:Yemin ediyorum bak,sınavlara bu kadar kafa yorsam hem kendime faydam olurdu hem de Namjoon'un çenesini kapatırdım.Onları ufak çaplı ama eğlenceli tartışmalar yaşarlarken izlemek,geceyi izlemekten bile daha sahipleniciydi.
Hoseok:Bu arada Suga haklı neden araştırmıyoruz?
Jimin:Suga'yla anlaşma mı yaptınız acaba? Diyorum ki ARAŞTIRMAK YOK!Hoseok:Sakin ol Jimin, bahsettiğim internet değil.Anlatmaya çalıştığım şey neden akışına bırakmadık ki?
Jin:Tam olarak neyi akışına bırakacağımızı bilsek daha iyi olur sanki.
-Her şeyi.. Önceden olduğu gibi sadece yarını görmek için planlayalım bugünü.
Namjoon:Sanırım anlamaya başladım.E hadi o zaman şu pastayı yiyeceksek yiyelim de dışarı çıkalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE COLOR|TAEKOOK
Teen FictionRenkler bakmasını bilene güzel görünür, renkler görmesini bilene gündüz Güneş'i görebilmek için gece bütün asaletiyle göğe yükselen Ay'ın her gün umutsuzca batması ama kıyamet kopana değin vazgeçmemesi gibi anlamlı görünür.