MAVİ VE LACİVERT(tae'nin görüşü)

39 4 1
                                    

Nihayet eve varmıştık,güneş çoktan batmış ve yıldızların parlaklığı görünür olmaya başlamıştı.

Hoseok: Gördünüz mü?Demiştim size akışına bırakmak gerek diye.

                       Namjoon:Evet,ama ben bunun uzun süreceğini düşünmüyorum.

Suga: Namjoon'a katılıyorum bence de uzun sürmez,bir şeyler düşünmemiz gerekiyor.

                   Jin: Şimdilik sadece 4 rengimiz kaldığı için sevinelim,gidip kahve yapacağım.Jk uyurken oturup konuşalım.
                    Namjoon:Bekle,ben de geleyim.

Namjoon ve Jin gece boyu durum değerlendirmesi yapmamız için kahve hazırlamaya gittiler.Biz de artık elde edilen rengin ne anlama geldiğini umursamadan sonraki renge odaklanıyorduk.

-Evet gençler renkler mavi ve lacivert.

Haklı olarak akıllarına tek bir soru geldi:

"Neden ikisi beraber,renk mavi değil miydi?"

Mantıklı bir soru gibi durabilirdi ancak büyü ile ilgili çok fazla detay bilmediklerdinden saçma bir soruydu.Onlara daha fazlasını vermem gerekiyordu sanırım.

-Doğru söylüyorsunuz,renk mavi.

              Suga:E lacivert ne alaka?

-Lacivert gücü temsil eder,büyüyü yapanlar büyünün daha kuvvetli ve etkili olması için lacivert giyinmeyi tercih ederler.Bunu birnevi ritüel gibi düşünebilirsiniz.

                   Jimin:Anladım anlamasına da maviyle arasındaki bağ ne?

-Mavi de güven verir.Genelde kurbanın acı çekerek ama hızlı bir şekilde ölmesi için kişiden öncelikle güven hissi alınır.

                Hoseok:Çok saçma.Güven hissi alınan kişi güvenemez mantıklı olarak.Bu yüzden de büyü yapan kişi nasıl kandırabilir ki?

-Yanılıyorsun J-hope, güven hissi alınan kişi doğal olarak güvenin ne anlama geldiğini anlayamaz.Bu durumda doğru ve yanlışı ayırt edemez ve mantıklı düşünemez.Sonuç ise istediğini yaptırabileceğin bir köle.

                      Hoseok:Bu çok..
-Zalimce.

Jungkook'a yapılan büyü hakkında derin ve duygusal bir sohbetin içindeyken Jin'in kahkahası dikkatimizi dağıttı.

Suga:Neye gülüyorsun sen?Bize söyle biz de gülelim.
                       Jin:Jungkook uykusunda sayıklıyor, görmeniz gerek."Beyaz, parlak beyaz" diyor.

Herkes Jin'in taklidine kapılmış gülerken oturduğum yerden kalkıp koşarak bizim çocuğun odasına gittim.Evet,Jin haklıydı.Bir şeyler sayıklıyordu.Daha iyi duymak için yaklaştım,ve yine anı dürtü.Hayır odaklan Tae.

Jk:Beyaz..

Bu,bu... İMKANSIZ NASIL OLABİLİR BÖYLE BİR ŞEY!?BU ÇOCUK BENİM GÜCÜMÜ HİSSEDEBİLİYORDU, BAHSETTİĞİ BEYAZ GÜCÜMÜN RENGİYDİ.Sanırım artık alışmam gerekiyordu,şanssız çocuk imkansızlıkları seviyordu...Onun güzelliğinin "büyüsüne" kapılmışken kapının açık olduğunu unutmuş olmalıyım çünkü bizimkiler beni izleyip kapıda kahkaha atmak hafif kalır resmen ayılıp bayılıyorlardı.Oturma odasına geri dönene kadar utancımdan yerin dibine girmek istiyordum.Ne diyeceklerini tahmin ettiğimden hızlı hızlı yürüyordum.

Suga:Nereye kaçıyorsun canım?

                    Jin:Suga, gülmekten yamulmak üzereyim lütfen sus.

THE COLOR|TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin