KIRMIZI(tae'nin görüşü)

40 6 9
                                    

*ASLINDA 400 OLUNCA ATACAKTIM AMA ATAYİM DEDİM OYLE BİR İCİMDEN GELDİ🤸🏻‍♀️💃😘*

***
Keyifli,mutlu,huzurlu bol gülümsemeli okumalar







Jin:Hadi,uyanın âşıklar!

Jimin: Fırsattan istifade diye buna derim ben.

Namjoon: Kahvaltı hazır, kalkın artık!

Gözüm yarı açık yarı kapalıydı, hâlâ yorgun hissediyorum.

-Biraz daha uyusam,çok uykum var.

Suga:Dün neden uyumadın?

-Suga,sen benimle konuşuyor musun?

Suga:Konuşmam yasak mı?

-Evet yani hayır bir daha yüzüme bakmazsın sanmıştım.Dün çok sinirliydin.

Suga: Gördünüz mü işe yaramış.

Namjoon: Gerçekten bravo,şahane oyunculuk.Artık telefonların susmaz Min Yoongi

Hoseok: Namjoon haklı, ünlü olunca bizi unutma!

-Ne oyunu ne ünlüsü? Oyunculuk ne?Ne diyorsunuz gerçekten anlamıyorum, NOLUYOR!?

Jimin:Jungkookcuğum sevgilini yani kocanı birkaç dakikalığına elinden almamız gerekiyor.Sonra senindir.

Ah,keşke gizliden gülmeyi becerebilseler!Ama takıldığım yer bu değildi normal olarak.Hepsi beraber oturma odasına gitti,ben de arkalarından gitmeden önce Jungkook'a döndüm.Neden her zerresi bu kadar güzel olmak zorundaydı?Yataktan kalkacakken elimi tuttuğunu fark edip güldüm.

-Ne oldu?

Jk:Nereye gidiyorsun?

-Ama şimdiden böyle darlarsan sıkıntı çekeriz.Kıskanç mısın sen?

Jk:Nereye gidiyorsun?

-Sorumun cevabını aldım ve içeri gidiyorum.

Jk:Geri gel.

-Geldiğimde seni bırakmayacağım merak etme.

Son olarak bunu söyledim ve odadan ayrılmadan önce eğilip dudağının altındaki beni öptüm.Doğum lekesinin parladığını gördüm, sanırım tamamıyla aklımdan gitmişti.Doğru ya kırmızı ve son bir basamak... Odadan çıkacakken üstümde tişört olmadığını hatırladım ve tişörtümü nereye koyduğumu hatırlamaya çalıştım.Biraz fazla gürültücü olmalıyım Jk'in uykusu tamamen kaçmıştı ve bu yüzden huzursuz hissettim.

-Sevgilim şey yani şanssız çocuk benim tişö-

Jk: Sevgilim de lütfen Tae.

-Sevgilim de lütfen Jungkook.

Garip bir muhabbet dönüyordu ortada ama tekrardan onun güzelliğine kapılmamam gerekiyordu.

-Sevgilim bey tişörtümü nereye fırlattınız acaba?

Gülmeye başladı ve ben kendimi kaybetmek üzereydim.

Jk:Bilmem nereye koyduysan ordadır.

-Jungkook, güzelim dalga mı geçiyorsun acaba?

Jk:Aa,niye dalga geçeyim?

-İllaki söyleteceksin ve beni utandıracaksın, değil mi?

Jk:Tamam tamam,o an nereye attığımı unuttum ama buralardadır.

O gülümsedikçe,iri gözleri kısıldıkça benim zaafımın kendisi olduğunu tekrardan hatırlatıyordu bana.

THE COLOR|TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin