TURUNCU(tae'nin görüşü)

47 6 0
                                    

Zihnimde birkaç kişinin endişe dolu sesi yankılanıyordu.Sesler çok yakın.Belki de zihnimde değil etrafımda olduklarından dolayıdır.

Suga:Yalnız bırakmayacaktık amk!Niye birimiz onunla kalmadı!?

      Jimin:Tamam sakin ol bak kendine geliyor.

Namjoon:Tae,bizi duyuyor musun?

            Jin:Suyu getirdim,al Namjoon biraz su ver.

Namjoon'un bana uzattığı sudan birkaç yudum aldıktan sonra doğrulmaya çalıştım.Ama korkum bana ne olduğuyla ilgili değildi, soracakları soru yüzündendi.Ve o soru çok gecikmeden Jimin'den geldi.

Jimin:Tae,noldu?Neden bayıldın?

Ne cevap vermem gerekiyordu?"BİR BÖCEK GÖRDÜM O YÜZDEN" mi demeliyim.Salaklaşma Taehyung,mantıklı düşün.Ve sonunda süper zeka beynim şunu söylemeye karar verdi:
-Çok stres yaptım galiba arada olur öyle şeyler.Hem siz beni boşverin Jk'e ne oldu onu söyleyin.
Yüzlerindeki umudu ve gülümsemeyi görünce rahatladım yani atmamız gereken 7 adımdan birini attığımız için cesaretle doldu içim.

Jimin:Evden çıkana kadar başaramadık sanmıştım.Ama yolda yürürken Jk'in doğum lekesi mavi bir ışık gibi parlıyordu.
-Peki şuan nerde?
Hoseok: Şuan odasına götürdük.Her seferinde nasıl bu kadar çabuk yoruluyor anlamıyorum.
-Bence sevinmemiz gerek sadece yorulup uykuya daldığı için.

Bunu dememi beklemiyorlardı.Yine ve yine soran gözlerle bana bakan 5 yüz.
-Demek istediğim şey bu büyünün yapıldığı insan ruhu çok güçlü olmadığı sürece yorulmakla kalmaz, yürüyemez, konuşamaz hatta bazıları felç olur ve yavaş yavaş ölür.
Açık konuşmam gerekiyordu ve öyle yapmıştım.

Suga:BU NASIL BİR KALBİN ÜRÜNÜ!? AKLIM ALMIYOR NİYE YA NİYE JUNGKOOK?
-Benim de aklım almıyor, diyebildim sadece.
Ve umuyorum bir gün her şeyi anlatmaya yetecek gücüm olur.

Namjoon:Tamam Suga,Jk'i bu durumdan kurtardıktan sonra istediğin kadar isyan edebilirsin ama inan şimdi sırası değil sıradaki renge odaklanmamız gerek.
Jin: Sıradaki renk neydi bu arada?
Hoseok:Turuncu
-Evet,renk turuncu ama asıl soru rengin ne olduğu değil neyi temsil ettiği?
Suga:Amk biz niye internetten bakmıyoruz?
Hoseok:Aa cidden niye daha önce aklımıza gelmedi de tartıştık anlamını bulmak için.
Namjoon:Cidden aklımız havadaymis.
Jin:Evet,evet benim laptopu alıp geliyorum.
En sonunda dayanamadım:
-HAYIR JİN SAKIN İNTERNETTEN BAKMAYIN!! ANLAMIYOR MUSUNUZ DİYORUM Kİ HİSLERİNİ KAYBETMEK ÜZERE OLAN BİRİNE ANCAK HİSLERi HATIRLATARAK YARDIM EDEBİLİRİZ.

Namjoon:Neden bu kadar gerildin?Sakin ol,tamam bakmayayiz internetten.

   Jimin:Tae sende bi haller var ama cozebilmis değilim.

                             Suga:Harbiden neden bu kadar üstünde duruyorsun onu da anlamadım garip gerçekten.Bize ne olduğunu anlatıp yardım etmemeyi seçmek varken kendini hırpalıyorsun.

Hoseok: Üstelik Jk'i daha tanımamana rağmen yardım etmek için harap oluyorsun.

Jin:Eminim bugün de o yüzden bayıldın.

Haklılardı hepsi, sonuna kadar haklılardı.Ama anlamadıkları şey şu ki ben de bilmiyorum neden kendimi bu kadar zorladığımı.Ve işte ayni dürtü.Ne zaman şu şanssız çocuk hakkında konuşsam bu dürtü verdiğim kararın arkasında durmamı istediği için beni zorluyordu.İste bunu anlatamazdim onlara.Belki bir gün ama bugün değil.

THE COLOR|TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin