FİNAL

40 3 10
                                    

-Tavşan çocuk ellerim ne de yakıştı beline.

Jk:Tae ya canım benim ben şaka yapmıştım ciddiye mi aldın hayatımın anlamı?

-Evet?

Jk:Haha hadi canım bırak beni de içeri gidelim,bak soğuk hava!

-Isıtırız

Jk:Ne!?

-Ama söz vermiştim sana?

Jk:Evet evet ama şimdi tutmak zorunda değilsin sözünü!

-Ama şimdi sözümü tutmak istiyorum

Jk:Sabır,sabır,sabır!

-Büyü mü yapıyorsun?

Jk:Sevgilim bence büyü ile ilgili şaka yapma

-Minik olduğundan şüpheli ama tavşan olduğundan emin olduğum çocuk,sinirleniyorum bak!

Jk:Tamam gel işte odama gidelim,ben sana kahve yaparım.

-Sonra da seni isteyeyim mi?

Jk:Kimden?

-İsteme olayını kabul ettin bakıyorum.

Jk:Ya çok kötüsün!

-Bak işte kötüyüm,acımasız biriyim.Ne konuda biliyor musun?

Jk: Sevgilim sakin ol ya,sana ne oldu böyle bı gidip geldin delirdin ha!

-Özledim sadece.

Jk:Ben de özledim.

-Neden uzağa gitmeye,benden kaçmaya çalışıyorsun peki?

Jk:Bilmem.

İçinde anlam veremediğim bir endişe vardı, düşünceleri duygularını ele geçiriyordu ama izin veremezdim.Hislerimle bu korkuyu dağıtabilirim.

-Sevgilim,ben seni hiçbir şey için zorlamam.Sadece utanman hoşuma gidiyor tıpkı senin beni sinir etmenin hoşuna gittiği gibi.

Jk:Tae..

-Söyle güzeller güzelim.

Jk: Şimdi kahinler boyutunu yok mu ettin?

-Biraz öyle oldu galiba

Jk: Üstümdeki büyü kalktı mı yani?

-Biraz öyle oldu galiba

Jk:Salak ciddi ol iki dakika!

-Kusura bakma sevgilim ama hâlâ kucağımda otururken seni ciddiye alamıyorum.

Jk:Özür dil-

Sözlerini yarıda kesmeye bayılıyorum, cümlesini bitirme hevesiyle başlıyor kelimeleri dizmeye ancak dudaklarım hep engel oluyor bu duruma onun dudaklarına dokunarak.Kucağımda duran beden kaçmak için çırpınıyordu dakikalar önce ama şimdi yaptığı tek şey bana karşılık vermekti.Ellerini enseme dolamış, saçlarımda dolaştırırken ben de sanki onu çekip benden almasınlar diye daha sıkı tutmuştum belinden.Nefesimin kesilmek üzere olduğunu ve hava almak için durmam gerektiğini bilsem de istemiyorum ayırmak dudaklarımı.O benden önce davranmıştı zaten.

THE COLOR|TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin